Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabis-pasje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: cannabis-pasje

    Pasje...
    Wat houdt die mannen tegen om wiet aan de belgen te verkopen maar aan het dubbele van de prijs? We weten toch allemaal dat als de vraag er is, er wel mensen het aanbod zullen verzorgen... Hoe zou je zelf zijn als eigenaar coffeeshop.
    Economisch bekeken, wietpas = lang leve de straatdealer en dacht dat nederlandse regering er net alles aandeed om dit tegen te gaan...
    Volgens mij kunnen die gekoppelde gegevens gebruikt worden om een algemeen beeld te krijgen, maar een individu eruit pikken en alles vergroten wat die doet is gewoon tegen de wet op privacy (punt!). Ben niet naif, maar je hebt deze keer wel een poot om op te staan! Gebruik ze indien nodig. Dit geldt ook voor de klantenpasjes enzovoort bij de weg...

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: cannabis-pasje

      Een pasje is geen goed id om overlast te bestrijden. Nederlanders zouden blij moeten zijn dat belgen etc bij hun hun geld achterlaten zou ik eerder denken.
      Indien nederland dit echt invoert en de belg zijn cannabis niet meer kan gaan kopen, stel ik voor dat ook belgie pasjes invoert voor bier. Geen lekker, kunstig gebrouwen echt belgisch bier meer voor niet belgen. Kunnen de fransen mss pasjes invoeren voor echte franse wijn... etc etc...
      Die eeuwige hypocriete houding van lui die zichzelf bestuurders/politici noemen ben ik al jaren beu. Sigaretten, drank, gokken, niet te vergeten de grootste drug in de maatschappij, suiker... allemaal geen probleem, maar een joint... ho maar...

      De heksenjacht gaat door, erger nog, men word steeds driester, men moet steeds hardnekkiger de oogkleppen ophouden en steeds koppiger zijn om hun eigen hypocrysie niet te zien en te erkennen.

      Comment


        #18
        Re: cannabis-pasje

        ik vind zon pasje een dwaas idee! Voor de nederlanders zou dit een goede oplossing zijn! maar wij belgen komen dan in het nadeel

        Het is toegelaten om 1 plant te kweken in belgie (denkik) dus ik hoop als het ooi zo ver komt dat we ng steeds zaadjes mogen kopen zonder die pas! zodat we we onze wiet thuis kunnen kweken!

        Maar ik snap wel dat het drugs tourisme een tegenvaller is, Veel mensen die wiet komen halen hebben niet altij de beste bedoelingen zoals ik en mijn vrienden die er een gezellig dagje uit van maken!

        Comment


          #19
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: cannabis-pasje

            het ging toch niet door dat pasje ofja altans in maastricht had ik gehoord maar had ook laatst iets gelezen in de krant van coffeeshop na 16 dat vond de ggd ?

            Comment


              #21
              Re: cannabis-pasje

              Zon pasje gaat enkel maar voor meer probleme zorgen!

              Of denk je dat de meeste mensen zich hier bij gaan neerleggen! mensen gaan ng steeds afzakken naar nederland op zoek naar wiet! En jullie gaan het waarschijnlijk illegaal aan biede! Ik bedoel nu niet jullie int algemeen! Maar dat zit nu in de aard van de mens "geld geld geld" Als er vraag is gaan mense et illegaal verkope voor woekerprjze maar het drugs tourisme gaat niet afnemen!

              Ik hoop dat het huidig systeem van toepassing blijft! Ik vond het zo leuk om een weekendje met mijn vriendin op goedkoop hotel te gaan om een weekendje te genieten van de nederlandse levenswijze

              Comment

              Bezig...
              X