Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis en teelbalkanker!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis en teelbalkanker!

    Korting op 420shop
    Hieronder volgt een artikel met betrekking tot cannabis en teelbalkanker, ik dacht dat het interessant zou kunnen wezen.


    Cannabis roken en invloed op teelbal

    http://www.kanker.be/index.php/stopp...u-id-2326.html



    Kan iemand deze stelling tegengaan?Voor mij maakt het toch geen zak meer uit, ik ben ondertussen al 26 en ben al bezig van m'n 13.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Cannabis en teelbalkanker!

    Mijn man heeft ok deze kanker en hij heeft 1 keer een joint op dus ook zonder krijg je het
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Cannabis en teelbalkanker!

      ai

      Comment


        #4
        Re: Cannabis en teelbalkanker!

        idd monty same here komt hard aan als je dat leest

        Comment


          #5
          Re: Cannabis en teelbalkanker!

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Mijn man heeft ok deze kanker en hij heeft 1 keer een joint op dus ook zonder krijg je het
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            Re: Cannabis en teelbalkanker!

            jaman, bell canser is vreselik en heb geen teelbal kanker maar voelde wel me zak samenkrimpen toen ik het las

            Comment


              #7
              Re: Cannabis en teelbalkanker!

              dat heef iedereen wel dnk ik monty Ik hoop ook voor het beste voor je man
              kameraad van me heeft tijdje geleden leukemie gekregen was net op tijd gevonden in hem ksnap wat je mee maakt ongeveer tog ...

              Grtz Green

              Comment


                #8
                Re: Cannabis en teelbalkanker!

                Hoi

                Mn man ontdekte van de ene op de andere dag dat hij een opgezette bal hal op woensdag ging hji naar de dokter en op vrijdag lag hij onder het mes en op maandag kreeg hij zijn eerste bestraling.
                Zaadbal kanker is de snelst groeiende kanker die er bestaat.
                Mijn man ging om de 2 weken op controle 1 week bloed prikken en echt ander week scan met infuus , langzaam an werd dat uit gebreid naar om de maand en nu in middels anderhalf jaar later zitten we op controle om de 3 maanden.
                De kanker is niet verspreid en alles is verwijderd , en ik heb gelukkig mijn lieve mna nog en het gaat goed met hem.
                Wij leven met de dag , dat hebben we geleerd.
                dankje voor jullie meede leven erg lief


                Ik schrijf nog al veel en dit schreef ik in die tijd toen ik op het ziekenhuis aan het wachten was toen mijn man bestraald werd

                Lege ogen



                Lege ogen.
                Recht tegen over mij zit een man… nogal dunnetjes van postuur.
                Hij zit een beetje gebogen, zijn handen in elkaar gevouwen,
                hij staart afwezig naar de grond.
                Ik kijk naar deze man, iets in hem intrigeert me...de man richt zijn hoofd op…
                even ontmoeten mijn ogen die van hem..Zijn blik is leeg …
                Het gezicht van deze man is magertjes en ingevallen hij is moe...moe van het vechten...
                moe van het ziek zijn.
                Eens was hij een man, die elke dag ging werken..
                Een man met toekomstdromen... Een man die straalde.
                Nu een lege blik en een ingevallen gezicht …er is niet veel meer van over.
                Ik hoor iemand een naam roepen… Langzaam kijk ik op…
                Ik zie dat de man opstaat, hij gaat kamertje 6 in
                Ik weet, daar ondergaat deze ooit zo sterke man zijn volgende bestraling.
                Ik ben geschrokken van zulke lege ogen ..
                Langzaam kijk ik naast me…
                Marcel bladert niets vermoedend door een tijdschrift …
                ik kijk even naar hem…
                Zijn wangen nog lekker bol , zijn gezicht ietwat witjes.. zijn buik opgezet.
                Hij kijkt me aan, zijn ogen mooi blauw… even word ik bang van binnen
                en dan zie ik het... Zijn ogen leven!
                Ze stralen nog net zo, als ze altijd hebben gedaan.
                Ook Marcel zal zo dat kamertje in gaan…
                Maar als hij er uit komt, zullen zijn ogen nog stralen
                en misschien wel meer, dan ze ooit hebben gedaan.
                Want we beseffen nu allebei, hoe kost baar het leven kan zijn.
                Ik hou van jou, Marcel!
                Last edited by belladonna; 5 June 2009, 09:12.
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis en teelbalkanker!

                  ik ben er ni bang van je krijgt van alles kanker tegenwoordig.
                  grtz blow away

                  Comment


                    #10
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabis en teelbalkanker!

                      phoe Bella, wat mooi geschreven zeg. je hebt wel talent wat dat betreft. toen ik het las snapte ik meteen je gevoel. erg mooi. veel sterkte op jullie hobbelige weg naar het geluk. en ja carpe diem.

                      grtz monty

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabis en teelbalkanker!

                        In mijn nederige mening, denk ik:

                        Dat cannabis niet kankerverwekkend is, enkel als je het verkeerd gebruikt.

                        Er zijn goede argumenten en bewijzen gevonden dat cannabis medicinaal ook genezende effecten heeft. Maar voor die werking in gang te stellen werd het niet gerookt. Oraal ingenomen na een behandeling. Hempoil

                        Comment


                          #13
                          Re: Cannabis en teelbalkanker!

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Hoi

                          Mn man ontdekte van de ene op de andere dag dat hij een opgezette bal hal op woensdag ging hji naar de dokter en op vrijdag lag hij onder het mes en op maandag kreeg hij zijn eerste bestraling.
                          Zaadbal kanker is de snelst groeiende kanker die er bestaat.
                          Mijn man ging om de 2 weken op controle 1 week bloed prikken en echt ander week scan met infuus , langzaam an werd dat uit gebreid naar om de maand en nu in middels anderhalf jaar later zitten we op controle om de 3 maanden.
                          De kanker is niet verspreid en alles is verwijderd , en ik heb gelukkig mijn lieve mna nog en het gaat goed met hem.
                          Wij leven met de dag , dat hebben we geleerd.
                          dankje voor jullie meede leven erg lief


                          Ik schrijf nog al veel en dit schreef ik in die tijd toen ik op het ziekenhuis aan het wachten was toen mijn man bestraald werd

                          Lege ogen



                          Lege ogen.
                          Hij zit een beetje gebogen, zijn handen in elkaar gevouwen,
                          hij staart afwezig naar de grond.
                          Het gezicht van deze man is magertjes en ingevallen hij is moe...moe van het vechten...
                          moe van het ziek zijn.
                          Eens was hij een man, die elke dag ging werken..
                          Een man met toekomstdromen... Een man die straalde.
                          Ik zie dat de man opstaat, hij gaat kamertje 6 in
                          Ik weet, daar ondergaat deze ooit zo sterke man zijn volgende bestraling.
                          Ik ben geschrokken van zulke lege ogen ..
                          Zijn wangen nog lekker bol , zijn gezicht ietwat witjes.. zijn buik opgezet.
                          en dan zie ik het... Zijn ogen leven!
                          Ze stralen nog net zo, als ze altijd hebben gedaan.
                          Maar als hij er uit komt, zullen zijn ogen nog stralen
                          en misschien wel meer, dan ze ooit hebben gedaan.
                          Want we beseffen nu allebei, hoe kost baar het leven kan zijn.
                          Ik hou van jou, Marcel!
                          Prachtig verhaal. Ik ben blij dat het weer goed gaat met je man.

                          Comment


                            #14
                            Re: Cannabis en teelbalkanker!

                            Dankje wel voor jullie complimenten.

                            Kanker kan ook voordelen hebben klinkt hard maar is wel .
                            We weten nu hoe kost baar het leven is en we leven met de dag en proberen van elke dag te genieten zo veel mogelijk als het kan.
                            Wij hebben met de harde hand geleerd hoe kostbaar het leven kan zijn en hoe snel het voor bij zou kunne zijn.

                            Leef vandaag misschien is er geen morgen
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Cannabis en teelbalkanker!

                              Oei, erg vervelend Maarja zoals iemand in het topic al zij, je krijgt tegenwoordig overal kanker van.

                              greetz

                              Comment

                              Bezig...
                              X