Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitvinder van LSD is 100 geworden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitvinder van LSD is 100 geworden

    Korting op 420shop
    Dit artikeltje gaat niet over wiet maar ik vond het wel leuk om te lezen.



    19 april 1943: op die dag heeft Albert HofmannBrave new world

    bron

    #2
    Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

    interessant artikel, ik vind het wel een beetje jammer dat hier in het artikel niet gezegd wordt hoe Albert Hoffman net volledig TEGEN het recreatieve gebruik van LSD was.Zo liet hij verscheidene malen het verzoek van timothy leary af om lsd te leveren aan Harvard omdat hij merkte dat zo grote leveringen LSD niet alleen voor laboratoriaonderzoek bedoelt waren.Maarja wss was het artikel dan ook te lang geworden.

    R.I.P. St. Albert

    Comment


      #3
      Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

      LSD heb ik nog nooit gedaan maar ik denk dat dat net iets te heftig is.....

      Ik vond gedroogde paddo`s toch ook al wel HEEEL extreem
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment


        #4
        Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

        ik heb veel getript vroeger en vond da telkens een toffe ervaringen. Er waren er veel die dachten dat ze dood gingen enz... maar je moet daar echt wel mee kunnen omspringen,je moet jezelf regels opleggen om het effect soms efkes weg te krijgen en dat kan met een neutrale plaats in je huis of een bepaald liedje dat je op voorhand heb gedacht ;als dit nr speelt kom je efkes normaal;. Het is een raar iets die lsd
        grtz een wietroker is geen onruststoker

        Comment


          #5
          Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

          Als ik met pensioen ga wil ik het best een keer uit proberen, voor nu houd ik het bij paddo's
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

            Ik trip vrij frequent, maar heb nog nooit kwaadaardige of slechte gedachten gehad op trip. Ik denk dat zolang er de juiste setting is er nooit iets slecht kan gaan.
            Daarbij is het heel belangrijk altijd iets te doen. Ga dus nooit hele avond voor tv trippen ofzo. Dat lijkt me saaiste boel ooit . Ga wandelen,fietsen,zet wa muziek op, steek een jointje op . Het coolste van al voor mij blijft fietsen op trip alles is geniaal helder en scherp altijd, een saai grijs huis kan er echt volledig anders uitzien.

            Comment


              #7
              Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

              en heel nieuwsgierig naar paddo's, wil het echt eens doen! Maar ik hoor zo vaak dat die heel gevaarlijk zijn... is LSD dan veiliger omdat het de pure stof is ofzo? Of is LSD eig ook gevaarlijk?
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment


                #8
                Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

                veiliger in de zin van, ze laten geen enkel lichamelijk spoor na en je moet een 10000 voudige dosis gebruiken voor dat het toxisch is, maar geestelijk kan het gevaarlijk zijn als je al psychische problemen hebt, je tript terwijl je er bang voor bent, etc. Dan is het mogelijk dat je een bad trip hebt , of je kan ook psychoses krijgen.
                Het is heel belangrijk dat mensen weten dat niet iedereen gemaakt is om te trippen, er zijn een groot aantal mensen dat na hun eerste trip zegt, nooit meer dat was gewoon te fucked up enzo. Daarom is het vooral belangrijk dat je met vrienden bent, in een goede sfeer en altijd iets doet. Dan durf ik de drug vrijwel bijna gevarenloos noemen

                Comment


                  #9
                  Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

                  ja ok, wist ik al van paddo's.
                  goed om te weten dat t bij lsd van hetzelfde is.

                  THX and Peacah!
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment


                    #10
                    Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

                    Hij is er zelfs 102 geworden!

                    Bwa, ik snap nie waarom mensen zeggen dat LSD gevaarlijk is, als je paddo's kan nemen dan kan je LSD ook aan, de paddo's hebben ook al heel hard met m'n hoofd geneukt, maar bij LSD is het gewoon anders.

                    Als je veel paddo's eet ga je ook harder trippen dan als je een kleine portie eet, dus als je een halve trip eet ga je uiteraard minder voelen dan als je er twee eet, ik ben er zeker van als iemand die al eens goed heeft getript op paddos en het gevoel al wat kent, als die een halve trip eet dat hij een mooie relaxte ervaring zal hebben, als je rekening houdt met set en setting en nog een aantal factoren die ook gelden voor paddo's.

                    Vroeger dacht ik da ook, LSD ooooh, nee da doe'k nooit nie, ik ga er misschien zot van worden, maar da's zever, als je uw grenzen kent, en niet overdrijft natuurlijk.
                    LSD boost het effect van een psychose na, de kans dat je er in blijft kan altijd, dus neem gewoon een lage dosis, en zorg dat je een paar Rohypnols of Bromazopam bij de hand hebt, die kan je nemen als je voelt dat je te ver gaat, en dan zouden de effecten moeten stoppen, t'schijnt dat ze je dat geven in het ziekenhuis als je te ver gaat.

                    Ik moet wel zeggen, ik heb al een paar keer gehad dat ik heel blij was dat ik de volgende dag normaal wakker ben geworden, maar da's meestal als je "denktrips" hebt, en constant zit na te denken, op een zodanig diep niveau dat je nuchter nooit zou kunnen halen, dat je denkt dat je vooral niet mag stoppen, en dat je de betekenis van het leven gaat ontrafelen, en op die moment doe je dat ook, en dan besef je plots dat eenmaal je erachter bent gekomen dat je nooit meer terug kan gaan.En dan kan je wel in paniek slaan natuurlijk.
                    Maar je word er toch nog normaal wakker van, of toch ongeveer normaal.
                    Last edited by DaZeD; 11 June 2009, 16:37.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #11
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment


                        #12
                        Last edited by DaZeD; 11 June 2009, 23:10.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          #13
                          Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

                          Man ik begrijp compleeet wat je bedoelt... Ik heb nog nooit hallucinanten gepakt (ben het echt wel van plan te doen, 1x) maar hoe ik dat effect bekom: Ga voor de siegel staan en kijk naar jezelf. En kijk naar je eigen ogen. Maar kijk echt diep! Durf diep te kijken! niet naar de kleur, niet naar de pupilgrootte, maar naar je ogen, die ogen die weten dat jij jezelf ziet, tis echt raar maar dan ineens wordt je zelfbewustzijn enorm vergroot, en dan pas weet je eigenlijk dat je er bent, en dan beginnen die dingen alsof alles een spel is en niets echt is...
                          Hoe nice is dat eigenlijk dat ik dat zonder drugs kan?
                          grow da weed, smoke it's buds

                          Comment


                            #14
                            Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

                            Heel nice!
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #15
                              Re: Uitvinder van LSD is 100 geworden

                              alleen zie ik geen roze olifantjes ofzo... ik zie alles dan wel heel intens enzo, maar geen verkleuringen en shit...
                              grow da weed, smoke it's buds

                              Comment

                              Bezig...
                              X