Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

    Korting op 420shop
    Joints bemoeilijken orgasme bij mannen MannenVrouwen
    Ook vrouwelijke marihuanagebruiksters hebben vaker seks dan anderen, maar zij lopen wel zeven keer meer risico op een soa. Bij hen verhoogt het gebruik van joints wel niet de kans op seksuele problemen. 8,7 procent van de ondervraagden rookte het afgelopen jaar marihuana. Mannen doen dit vaker dan vrouwen, respectievelijk 11,2 procent en 6,1 procent. (ep) 26/08/09 10u35

    Lees ook: Vrouwen ervaren meer lust na seks dan ervoor
    Lees ook: 5 voordelen van masturberen voor vrouwen

    http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...j-mannen.dhtml

    begrijp ik iets niet goed ?
    "vier keer zoveel moeite om bij seks tot een hoogtepunt te komen"
    "Ook verhoogt dit het risico bij hen op te vroeg klaarkomen"

    #2
    Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

    M.a.w. een vrouwelijke gebruiker wordt een hoer die blijft zitten met een geslachtsziekte, een mannelijke gebruiker kan of niet meer klaarkomen, of te snel. Zijn seksleven zal waardeloos worden ? En dat alles door de wiet

    Snif snif, ik ruik propaganda !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

      Mannelijke liefhebbers van joints hebben wel meer bedpartners dan anderen, maar dus ook meer kans om bij hen in affronten te vallen.
      Waar zijn die te vinden van mij lol, denk ook zoals flip zegt, een vorm van propaganda.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

        Je kan alleen te vroeg klaarkomen als de penis nog niet in de vagina zit.. of wat word er met te vroeg bedoeld? dat de man eerder klaarkomt dan de vrouw? Dat is toch algemeen bekend
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

          Te vroeg klaar komen is eerder klaar komend dan je eigenlijk wil Jd
          of die er nu in zit of niet

          Echte mannen laten hun vrouw eerst klaar komen Jd en gaan dan pas zelf alleen als je veel blow zoals jou dan gaat dan nooit
          lukken natuurlijk ..... Tevroeg
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

            ik begrijp niet hoe je net sneller zou klaarkomen als je net moeilijker tot je hoogtepunt komt door weed? Ligt het aan mij of is dat een beetje tegenstrijdig?
            Last edited by thelos; 26 August 2009, 12:39.

            Comment


              #7
              Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

              De bedoeling van klaarkomen is voortplanting toch... dus daaaaar moet een PIEMEL IN..

              Seks = samen toch? wie zegt dat de vrouw voorrang heeft? Jij bent er zeker zo een die gaat liggen en zegt:

              Ik eerst!

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Echte mannen laten hun vrouw eerst klaar komen Jd en gaan dan pas zelf alleen als je veel blow zoals jou dan gaat dan nooit
              lukken natuurlijk .....
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                Ik heb zo'n vrouw die zich na het klaarkomen omrolt en dan meteen in slaap valt. No way dus dat zij eerst mag ! Ben wel altijd bereid om haar ook tot een hoogtepunt te brengen, maar voor haar hoeft het niet zo nodig. Da's weer het verschil tussen man en vrouw (iig mijn vrouw), denk ik dan....

                Ach, ik rook er eerst een om het uit te stellen, en als het dan te lang duurt rook ik er nog een om snel klaar te komen. Zo zie je maar weer, elk nadeel heb zijn voordeel !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                  Maar Jd toch voel je niet aan gevallen ja sex doe je samen aangezien mannen sneller klaar komen laat je de vrouw toch voor gaan of samen.
                  Nee hoor hoef niet eerst maar wil wel aan de beurt komen
                  Des Noods maak ik je wakker als je in slaap pleur

                  Whahah der zijn ook mannen die gelijk liggen te snurken als ze klaar komen.

                  Effe spammen
                  : Op verzoek van Alien die mist de vrouwen hier , volgende stuk komt over menstruatie problemen en blowen/cannabis

                  Kwart vrouwen wil vaker seks


                  Zo'n 26 procent van de Nederlandse vrouwen zou vaker tussen de lakens willen duiken.
                  Gemiddeld hebben Nederlandse koppels twee keer per week seks met elkaar, maar veel vrouwen willen die frequentie best verhogen.
                  Wie tevreden is met zijn seksleven, is algemeen gelukkiger.
                  Dat blijkt uit een onderzoek van Margriet onder 1500 vrouwen, zo meldt spitsnieuws.nl.

                  7 op tien vrouwen fantaseert een uur over seks per dag


                  Mannen denken vaak aan seks, daar is iedereen het over eens.
                  Maar vrouwen moeten niet voor hen onderdoen: 70 procent denkt zeker een uur per dag aan seks.
                  Op het werk denken vrouwen gemiddeld 34 keer per dag aan seks, of elke 14 minuten.

                  Nog eens de helft van de vrouwen is niet tevreden over hun seksleven. Volgens hen is dat de oorzaak waarom ze op het werk aan seks denken.
                  Al kan die collega waar de helft een oogje op heeft daar ook voor iets tussenzitten.
                  Dat blijkt uit Brits onderzoek die 1.000 vrouwen ondervroegen, zo meldt Jobat.be. (edp)
                  Last edited by belladonna; 26 August 2009, 14:27.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                    De bedoeling van klaarkomen is voortplanting toch...
                    Weeral fout

                    Ik dacht dat voortplanting een nevenwerking was.

                    Comment


                      #11
                      Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                      was ik nu net een minuut gestopt met aan sex te denken valt mijn oog op deze post....nou ja

                      Comment


                        #12
                        Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Nee hoor hoef niet eerst maar wil wel aan de beurt komen
                        Des Noods maak ik je wakker als je in slaap pleur
                        Ik heb altijd hem omgedraaide, na de sex ben ik wakker.. dan wacht een groene dame op een *draai* beurt van mij
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                          zou dit komen doordat het de bloeiperiode is dat het testosteron en oestrogeen gehalte de lucht in gaat

                          Comment


                            #14
                            Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                            Leker Jd roken we daarna dikke jonko in bed en begin alles weer van voorn af aan
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

                              Begrijp het niet goed...



                              Vroegtijdig klaarkomen en moeilijkheden om tot het toppunt te komen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X