Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

    Ik heb helemaal nergens last van hoor, er is niks lekkerder dan lekker vrijen als je allebei lekker in een roes zit, dan is het nooit te kort of te lang. Ik en mn vriendin zorgen er altijd voor dat we allebei hebben genoten, geen enkel probleem. Ik snap de mensen die meteen in slaap vallen na het klaarkomen echt niet, waarom niet een beetje uitrusten of een gtje draaien en dan weer lekker verder gaan(Misschien een verklaring van mn slaaptekort)

    Comment


      #17
      Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

      Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
      Begrijp het niet goed...



      Vroegtijdig klaarkomen en moeilijkheden om tot het toppunt te komen?
      Snap het ook niet meer.
      Kun je nagaan dat ze niet meer weten wat voor onzin ze verkopen moeten.

      Of:
      Vroegtijdig klaarkomen (totaal geen enkele controle meer), een half uur van te voren, bijvoorbeeld zo ff in de rij bij de slager en daarna niet meer kunnen klaarkomen thuis bij moeder de vrouw als je karbo's in de keuken hebt gegooid, omdat je op weg naar huis eerst een jonko heb gerookt ter onstressing van de premature ejaculatie..........

      En zo ken ik er nog een paar, in lange volzinnen geschreven, zodat je aan het eind van het verhaal net zo in de war bent als van het boven geschreven stukje, welke is gemaakt door een of andere testpiloot die in opdracht van de Staat een of andere lulkoekverhaal uit zijn of iemand anders zijn plasser heeft gezogen.
      Kansloos.......

      vale.

      Comment


        #18
        Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

        Bwa, ik heb persoonlijk al altijd mijn twijfels bij 'onderzoeken' gehad. Vooral als daar staatsgeld mee gemoeid is. Ooit eens wat onderzoeken omtrent hetzelfde object gevolgd maar verschillende teams die eraan werkten allemaal gesponsort door een ander land, de uitslag verschilde namelijk naargelang het land en het voordeel dat land zou hebben bij die uitslag. Allemaal zeer te betwijfelen dus...
        Mocht er toch iets van aan zijn (voor de mannen met dit probleem onder ons) en als je conditie dat toelaat: gewoon doorgaan, kan je misschien een 2de keer tot een orgasme komen (ja, ik zie er direct het voordeel van in ).

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #19
          Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

          geen last van en vrouwen gaan voor.

          Comment


            #20
            Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

            Ik krijg alleen maar een hoog testosteron gehalte als ik geblow heb, voornamelijk bij hasj.
            En als ik echt te veel wiet heb gerookt, kan ik helemaal niet komen :O
            Blijft alleen hard en bruikbaar voor me lieverd, na veel inspanning lukt het hoogte punt te bereiken wel.

            Comment


              #21
              Re: Joints bemoeilijken orgasme bij mannen

              heb twee kinderen rook van mijn 16 dagelijks nooit last van gehad ook nu niet hihi groene groet
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment

              Bezig...
              X