Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

    Korting op 420shop
    za 03/05/08 - Op de Vrijdagmarkt in Antwerpen zijn zaterdag vijf leden van de actiegroep Trekt Uw Plant opgepakt.

    De vzw Trekt Uw Plant ijvert voor de legalisering van cannabis en voerde actie op de Vrijdagmarkt op de drugswet op de proef te stellen.

    Drie leden werden opgepakt omdat ze in het openbaar zaadjes van de cannabisplant plantten, twee anderen omdat ze een joint rookten in het openbaar, wat nog altijd strafbaar is.

    De actie werd stilgelegd, het promotiemateriaal van de vzw werd in beslag genomen.

    Vorig jaar werden vijf leden van Trekt Uw Plant nog veroordeeld voor het bezit van verdovende middelen. Zij gingen daartegen in beroep.
    http://www.deredactie.be/cm/de.redactie ... lant_Actie

    omg, maar best dat ik op het laatste moment niet meer kon gaan
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Heb men post maar aangepast nu ik een duidelijker beeld heb op de zaak
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    Comment


      #3
      Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

      Lol boerjangster, volgens mij zijn de 3 planters gewoon de personen die,zoals T U P aankondigde, de planters van de moederplant. Waarschijnlijk wordt 1 van die plantjes de moeder, waar ze de stekken van de T U P - leden afhalen en grootbrengen in de gemeenschappelijke plantage. Niets mis mee vind ik.
      Dit heeft T U P aangekondigd.

      Het is weer een laffe daad van de flikken (die waarschijnlijk van een hoger meneertje de opdracht hebben gekregen) die de hele vreedzame actie moeten verzieken.
      Stop verdomme met die onschuldige mensen op te pakken voor zoiets dom. Het enige wat zij willen is 1, 1 klein plantje, voor eigen gebruik. Zodat ze niet op straat moeten kopen of naar Nederland moeten gaan en dus hun wiet over de grens moeten smokkelen.


      Die 2 rokers dat zich niet konden inhouden: heel dom van jullie.


      Greetz,
      zion

      Comment


        #4
        Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

        wat had ik gezegd, paar slimme beginne jointje roken int openbaar, zelfs in NL is weed roken in openbare plaatsen verboden, goe bezig gasten,

        Comment


          #5
          Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

          Oorspronkelijk geplaatst door tommy guns
          wat had ik gezegd, paar slimme beginne jointje roken int openbaar, zelfs in NL is weed roken in openbare plaatsen verboden, goe bezig gasten,

          man die gasten zijn opgepakt aan de groenplaats deze zijn na twee uur vrijgelaten en da was het.

          voor de rest zijn er behalve de leden van tup ook nog ne maat opgepakt omdat we na de arrestatie naar het politie kantoor getrokken zijn voor uitleg, maar in belgie krijgt ge geen reden. we kregen een nr van de persdienst en al lachend zeiden ze dat deze maar tijdens de kantoor uren bereikbaar is hij heeft drie uren moeten zitten, geen verklaring of niets en was weer vrij. nu gaat hij zelf klacht indienen wegens onrechtmatige arrestatie. wat hij kan omdat je in belgie nog altijd vragen mag stellen en ze daarvoor geen reden tot arrestatie kunnen afdwingen.

          na afloop is er heel veel geblowd geweest wat een reactie was op de arrestatie van de leden van tup en onze maat die vast zat.

          tup is btw aangeklaagt tot aanzet van gebruik bij minderjarigen, wat duidelijk in hun regels staat dat ze dit niet willen en aan mee werken. dus mee deze is bewezen dat er nu in belgie een zerotolerantie bestaat
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            op deze foto hierboven lopen wij voorin en als je goed onder het doek kijkt zie je onze pincherde dame op de foto is men vriendin en je kan men klakske nog juist op de foto zien, hier zijn we dus onze maat verloren in de strijd tegen het onrecht. onthou in belgie heb je geen vrije menings uitinghttp://indymedia.be/nl/node/27343

            [attachment=0:29vawji0]gallery_7602_5066_574278.jpg[/attachment:29vawji0]
            onze groep zonder de SID die we verloren zijn in de strijd
            hebben gisteren wel vernomen dat onze groep aansprakelijk word gehouden voor de optocht naar het politie bureau zielige mensen de politie van anwterpen en hun parket pffff
            Attached Files
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

                flikken te stom en over VB nog maar te zwijgen, ik hou mij daar echt nie mee bezig, het haalt nix uit, kijk naar NL daar is de heksenjacht pas echt begonnen en keren ze terug naar het totaal verbod,

                wat niet weet wat niet deert, ik ben een voorstander van legalisering in de mate zodat er niet meer in het criminele milieu moet gezocht worden achter wat weed, maar hier in dit apeland is echt nix te beginne, ik hou mij rustig thuis bezig

                grtz smoke ze

                Comment


                  #9
                  Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

                  de bestuursleden van trekt uw plant geven de strijd nog niet op

                  lees ff dit artikel erop na cannaliefhebbers

                  ik wacht ongeduldig op wat er gaat gebeuren maandag, zien ze de verscheine of gaan ze deze keer zegevieren in de strijd voor duizenden belgen

                  grtz
                  a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                  Comment


                    #10
                    Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

                    Mooi, die mensengeven ook nooit op.
                    Ik heb jammer genoeg school, dus ik zal niet aanwezig kunnen zijn. Ik heb er erg veel spijt van dat ik er de 3de mei niet was.
                    Ik zal aan hen denken tijdens men laatste les wiskunde. 15u30

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #11
                      Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

                      maandag is het dus weer een arestatie geworden

                      het is nu ook al bekend in verscheidene kringen, de OMZENDBRIEF is GESCHRAPT.

                      dus elke gebeuren rond cannabis is strafbaar.

                      er is door onze vorige regering 8 jaar geld gepomt naar onderzoeken etc voor een gedoogbeleid en minister van deurzen heeft dit in een paar weken tijd teniet gedaan. 8 jaar belastingsgeld int water. maar het ergste vind ik dat hij al meerdere malen zat is gezien, volgens mij is bier ook drugs en schadelijker maar wel gedoogd. waarom omdat het 1/3 van de inkomsten voorziet van de staat

                      we leven in een rot land zonder vrije menings uiting en hebben zekers geen zeg in de wetgeving.
                      amerikaanse normen en waarden noem ik da.

                      grtz
                      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                      Comment


                        #12
                        Re: Arrestaties bij actie Trek Uw Plant

                        Als je de verslagen van andere steden leest (Global Marihuana March & 4/20-manifestaties), blijkt toch dat ze in Antwerpen niet veel kunnen verdragen. Als er 500 mensen waren geweest had de politie niks gedaan, denk ik. Volgend jaar beter! En we gaan vooruit: deze manifestaties en het optreden van het gerecht tonen aan tot wat voor een blinde hysterie en onzin de wetgeving en de onredelijke interpretatie leidt.

                        Comment

                        Bezig...
                        X