Joint veroorzaakt chaotische hersengolven
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Comment
-
Re: Joint veroorzaakt chaotische hersengolven
Hier twijfel ik in het algemeen ook niet aan.
Ik heb een email gestuurd naar de contact persoon van het onderzoek voor meer informatie!Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Comment
-
Ik ook, tot op heden geen reactie ontvangen.Veel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Gasten
Jawel, probeer maar eens ja en nee tegelijk te knikken.Comment
-
Ik keeg het volgende terug
Ik denk mooi, ik ga het eens doorlezen... Ik klik op de pfd.. kost het gewoon $12.00Hier kun je een samenvatting van het onderzoek vinden: http://www.mitpressjournals.org/doi/...ocn.2009.21355
Jammer, maar ik heb het er niet voor over eerlijk gezegd.. misschien als de dollar nog eens 300% van zijn waarde verliest
Veel gestelde vragen over het forum
-
I love surfin them thetawaves.Comment
-
Woow een vet antwoord JD. Kapitalisme rules. Ook in de wetenschap om dan nog maar te zwijgen over de politiek en de industrie die ook overal zijn handen en vooral hun geld in zo'n onderzoken te steken om toch maar te kunnen bewijzen dat we allemaal gewoon junks zijn en dat we een groot gevaar zijn voor de volgsgezondheid. De cannabisplant is de meest onderzochte plant in het plantenrijk. Is ook de mooiste en meest intersante plant ter wereld. En nog hebben ze geen sluitend bewijs dat het slecht is zoals vele dingen in ons leven wel zijn en wij daar dagelijks mee worden geconfronteert zoals de uitstoot gassen van auto's en industrie. Dus voor mij is elk niet onafhankelijk onderzoek opgeblazen en gebaseerd op de meningen van de mensen die het geld regeren. In de naam van de wetenschap en de mens en de plant alleen geloven wat jezelf weet en kan bewijzen.Comment

Comment