Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

high zonder te smoken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    high zonder te smoken

    Korting op 420shop
    wie weet een rare vraag
    maar ik weet het bijna zeker

    nou het verhaal
    ik was aan het knippen van de week bij een vriend van me
    ik was met de nadruk op was nuchter maar na 2 uur knippen
    voelde ik me niet meer nuchter het zat tegen stoned aan

    nu is mijn vraag is dit mogelijk of zat ik gewoon in een melige bui

    maar als dat kan kan ik dan ook stoned worden van de lucht
    die uit mijn hokje wordt geblazen als ik es een uur met me kop naar de afzuig slang zit wel lekker warm gezicht maar kan dit ?

    #2
    Re: high zonder te smoken

    Zou best kunnen,
    Je weet toch dat het grootste orgaan van je lichaam je huid is+het inademen van de lucht waar allerlei stof in rondvliegt,Jimmy Hendrix gebruikte ook lsd-trips dmv zijn haarband,hij stak ze er gewoon onder.

    Comment


      #3
      Re: high zonder te smoken

      kan heel goed zijn dat het door de lucht komt
      zou wel cool zijn
      maar een manier om het te weten: nog eens proberen
      as it was in the beginning,
      so shall it be in the end
      -BM-

      Comment


        #4
        Re: high zonder te smoken

        heb dit ook gehad als ik men eerste oogstje knipte moet je maar als een bonus zien voor het harde werk
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

        Comment


          #5
          Re: high zonder te smoken

          Ik heb het niet gehad met knippen maar met het inademen van de rook die van je joint afkomt..

          Comment


            #6
            Re: high zonder te smoken

            @ Donny

            Ja, zoiets heet tempelen. Dan ga je met een groepje, of in je 1tje, in een kleine ruimte zitten en daar smoken. Dan komt het nog harder aan want je ademt de rook die je uitgeblazen hebt ook weer in..!
            Battle the Ocean!

            Comment


              #7
              Re: high zonder te smoken

              Oorspronkelijk geplaatst door Donny View Post
              Ik heb het niet gehad met knippen maar met het inademen van de rook die van je joint afkomt..
              heb dat ook eens gehad
              ik zat met een vriend op de berg in heist
              en ik was aan het smoren
              maar mijn maat doet dat niet
              maar de wind stond in zijn richting en ik (met mijn slecht karakter) blaasde al mijn rook in zijn richting
              en op het eind van de dag kon die dude niet meer lopen van de scheefheid
              echt een aanrader om ook eens te doen
              het geeft grappige effecten
              as it was in the beginning,
              so shall it be in the end
              -BM-

              Comment


                #8
                Re: high zonder te smoken

                jup, ik heb het ook : van knippen high worden. Anders dan van blowen, maar toch. Waar het door komt ? kan ik niet met zekerheid zeggen, maar de vettigheid op je handen, de lucht en misschien zelfs het idee van wiet-knippen werken er aan mee.

                Om snel&productief te blijven let ik altijd erg op pauzes (10min per uur gewoon effe uit de lucht), zorg ik voor regelmatig voedsel en staat er ook altijd wel ergens een koppie thee met honing of andere zoetigheid.
                Ik vind knippen met handschoenen klo***, dus een fles zonnebloem- of olijfolie ernaast en regelmatig even de handen en onderarmen insmeren > dan blijft de plakzooi beperkt.

                een kleine anekdote : Ben ooit eens gepakt doordat een hufter het nodig vond een raam open te zetten tijdens het knippen. We waren net klaar toen het blauwe geweld losbarstte. Ik kreeg geen tijd om andere kleren aan te doen of uberhaupt even goed mn handen te wassen ofzo. En dat bleek fijn, want onze blauwe vrienden vonden het noodzakelijk mij 3 daagjes af te zonderen > het leek wel alsof mn celletje gevuld was met een kwekerij. Daarnaast had ik wat schaarhasj verzamelt en in mn broek gestopt, wat niet ontdekt was. Zo kon ik mbv door het rijk ter beschikking gestelde sigaretten mn celtijd op een roze/paarse wolk doorbrengen (oftewel : 23 uur slaap per dag)
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: high zonder te smoken

                  Misschien eens een luchtslang op mijn output steken, krijg je na een uurtje misschien een soort van Vaporize-effect.
                  Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

                  Comment


                    #10
                    Re: high zonder te smoken

                    dat werkt vast goed als je er dan wat van die 1000watt-knotsen boven hangt
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: high zonder te smoken

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      dat werkt vast goed als je er dan wat van die 1000watt-knotsen boven hangt
                      Hehe Moreweed, van die 1000watt-knotsen. Wel zeer kostelijk. Maar als je ze op 5cm van je planten hangt gaat het sneller.
                      Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

                      Comment


                        #12
                        Re: high zonder te smoken

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dender View Post
                        @ Donny

                        Ja, zoiets heet tempelen. Dan ga je met een groepje, of in je 1tje, in een kleine ruimte zitten en daar smoken. Dan komt het nog harder aan want je ademt de rook die je uitgeblazen hebt ook weer in..!
                        Wij noemen dat altijd Hot Boxen. erg leuk in een tent of auto

                        Comment


                          #13
                          Re: high zonder te smoken

                          Wij noemen het nen bokal (bokaal). En is een blow zette.
                          Vaak het eerste in een auto ramen toe airco uit, iedereen een jointje. Dan zie je niet meer door de ruiten

                          Comment


                            #14
                            Re: high zonder te smoken

                            als je lang knipt worden je vingers serieus vettig van de afkomende hars; volgens mij komt die via de huid in de bloedbaan terecht en zorgt die zo voor het stoned effect
                            vind dit een heel leuke bijwerking van het knippen

                            Comment


                              #15
                              Living in Second live for real

                              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                              Comment

                              Bezig...
                              X