Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #211
    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

    Je zou even moeten kijken aan hoeveel graden de standen refereren.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Eclecticon
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 2073

      #212
      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

      Boekje zoek
      Baas in eigen brein.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #213
        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

        Van azarius
        Eén knop

        Geen ingewikkelde technieken of onduidelijke bediening; jij bestuurt de kracht van de Storm met slechts een druk op de knop. Kies uit een van de vijf temperatuurstanden: 180°C, 190°C, 200°C, 210°C of 220°C.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #214
          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

          Klopt, 1 knop 3x indrukken en dan springt hij naar de volgende temp. Thanks!
          Baas in eigen brein.

          Comment

          • Ronthebudman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2015
            • 916

            #215
            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

            De blauwe stand vind ik het lekkerste op de storm.

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #216
              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

              Ja die is ook lekker. Ik probeer zo laag mogelijk (Tot nu toe).
              Heb je het originele mondstuk? Ik wel maar overweeg het glazen buisje.
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • Ronthebudman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2015
                • 916

                #217
                Verdampen is de boodschap! Analyse.

                Dat glaasje is veeeeel beter en lekkerder dan het originele mondstukje. Vooral de weerstand is minder en de rook koeler, smaak beter. Daar krijg je geen spijt van.

                Comment

                • Eclecticon
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 2073

                  #218
                  Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                  Ok thanks, ik bestel hem.
                  Edit: done. Ben benieuwd.
                  Last edited by Eclecticon; 11 November 2015, 07:13.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment

                  • Eclecticon
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2014
                    • 2073

                    #219
                    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                    Dat gaat inderdaad veel beter.
                    Thanks!
                    Baas in eigen brein.

                    Comment

                    • Ronthebudman
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2015
                      • 916

                      #220
                      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                      Tof hé! Dat zo,n stom glazen pijpje zo,n groot verschil maakt....

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #221
                        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                        Was 1 van de redenen waarom ik voor de flowermate ging. Wie zei het hier, alsof je zou zuigen aan een usb stick...

                        Comment

                        • Ronthebudman
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2015
                          • 916

                          #222
                          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                          Ik heb sinds kort de Crafty. Bevalt erg goed.

                          Comment

                          • Eclecticon
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 2073

                            #223
                            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman
                            Tof hé! Dat zo,n stom glazen pijpje zo,n groot verschil maakt....
                            echt enorm.. een heel andere vaporizer dan.. very nice!
                            Baas in eigen brein.

                            Comment

                            • The Gardenerr
                              Wicked Stoner
                              • May 2016
                              • 204

                              #224
                              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                              Ben pas gestopt met roken en bezit nu een volcano digit en een mighty.
                              De volcano is the best. De investering ever in gezondheid , smaak en de portemonnee.

                              Comment

                              • complex
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Jan 2009
                                • 51

                                #225
                                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                                vape nation

                                ik heb zelf een crafty vape en die is geweldig.

                                peace

                                Comment

                                Bezig...