Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20 gram foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    20 gram foto

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik blow al een tijdje maar telken koop ik van vrienden en krijg ik best veel maar ik weet niet hoeveel gram, nou ga ik binnenkort 20/25 gram toppen kopen via een maat van een maat maar ik weet niet hoeveel dat nou is dus zou ik het op prijs stellen als iemand een foto maakt van een zakje toppen 20/25 gram met iets vergelijkbaars ernaast!

    mvg

    Max!

    #2
    Re: 20 gram foto

    Met een foto kun je niet echt vergelijken hoor.. Schaf een weegschaaltje aan, of anders zoek een voorwerp waarvan je weegt dat het 20-25 gram weegt.. zodat je daarmee een beetje kunt vergelijken.

    Waarom ga je niet gewoon na de shop? Daar kunnen ze je iig niet echt oplichten.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: 20 gram foto

      Inderdaad, een foto zegt niet veel over het gewicht.

      als er in jou woonplaats 4 coffeeshops zijn haal je daar toch 5 gram per shop
      Misschien ben je dan wat duurder uit maar heb je waarschijnlijk een beter wietje.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: 20 gram foto

        Dit is 28 gram, btw, google 1 gram en vermenigvuldig dat met 20/25x en je weet het
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: 20 gram foto

          Dat zegt weinig, als ik 5 gram een beetje verdeel en de camera er dicht op plaats, dan kan ik het net zo laten lijken
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: 20 gram foto

            hmm, 10 gram wel mss, maar als je toppen gaat tellen kan je wel ong. een inschatting maken...

            Comment


              #7
              Re: 20 gram foto

              wat dacht je van een keuken weegschaal of veerunster.

              Comment


                #8
                Re: 20 gram foto

                oke bedankt voor de comments
                hoeveel gram is een top gemiddeld??

                Comment


                  #9
                  Re: 20 gram foto

                  Daar valt weinig over te vertellen: is het de hoofdtop of een lager liggende top? Hoe nat of droog is de top?. En: voor een paar euro heb je een brievenweger. (Ik dacht dat iedereen wel zo'n ding had).

                  Comment


                    #10
                    Re: 20 gram foto

                    owjaah die heb ik ook nog ergens liggen haah dankje
                    weet iemand trouwens waar je zo'n futurola joint roller kan kopen in rotterdam?

                    Comment


                      #11
                      Re: 20 gram foto

                      'owjaah die heb ik ook nog ergens liggen haah dankje" Een weegschaal? Dat zou wel handig zijn.

                      Ik ben niet bekend met de winkels in rotterdam, wel weet ik dat ze op internet volop te verkrijgen zijn.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: 20 gram foto

                        koop bij de aldi een keukenweegschaal die digitaal per gram afweegt, dan weet je het toch ongeveer.
                        kost slechts 15 euro
                        grtz, thelos
                        Last edited by thelos; 5 April 2010, 10:43. Reden: schrijffout

                        Comment


                          #13
                          Re: 20 gram foto

                          hoeveel moet je betalen voor de 20 gram zak?
                          Mag in iedergeval zeker niet meer zijn dan 100 euro anders kan je echt beter naar de shop gaan.
                          En een klein zakje chips weegt iets van 30 gram ofzo? vergelijk het daarmee.

                          Comment


                            #14
                            Re: 20 gram foto

                            Oorspronkelijk geplaatst door mamba View Post
                            hoeveel moet je betalen voor de 20 gram zak?
                            Mag in iedergeval zeker niet meer zijn dan 100 euro anders kan je echt beter naar de shop gaan.
                            En een klein zakje chips weegt iets van 30 gram ofzo? vergelijk het daarmee.
                            denk dat een zakje chips & een zak van 20gral wiet anders zal zijn

                            je hebt zo als wij het hier(waarikwoon) noemen zware wiet & lichte wiet
                            wat doe je als het een zwaar soortje is ? zoals bubblegum ofzo
                            en als het een licht soortje is dan krijg je weer te weinig
                            wiet kan je schatten tot presies op de gram
                            ga naar een electrozaak(waar ze tv & keuken martiaal verkopen)
                            ik heb op zo een plaats niet lang geleden een weegschaaltje gevonden
                            ie ging tot op 0.1g - 200g
                            heb 25€ betaalt
                            en kreeg 3 jaar garantie
                            & stond ondr keukenweegschaal
                            grtzzz

                            Comment


                              #15
                              Re: 20 gram foto

                              Ik heb zelf ook een weegschaal hor. maarja je wilt toch 20 gram of het nou liocht of zwaar is 20 gram is 20 gram.

                              Joe

                              Comment

                              Bezig...
                              X