Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In je bloed / urine.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In je bloed / urine.

    Korting op 420shop
    Hey, ik blow regelmatig, maar ik moet oppeens terug naar het ziekenhuis op controle van mijn von Willebrandt ziekte en mijn nieren, dus moet naar cardioloog en bloed laten prikken voor het onderzoeken van mijn ziekte en warschijnlijk ook plassen en scan van mijn nieren om mijn nieren te laten nakijken. Maar nu was mijn vraag : gaan ze iets vinden? Want dan heb ik wel een fantastisch groot probleem !
    Gegroet!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: In je bloed / urine.

    Als je af en toe blowt, dan is dit 1 tot 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar.
    Blow je echter regelmattig, dan is dit 2 weken tot 2 maanden na gebruik aantoonbaar, afhankelijk van de hoeveelheid en hoe vaak je hebt gebruikt.

    Dit laatste komt doordat THC wordt opgeslagen in lichaamsvetten waardoor het langer in je lichaam blijft zitten.

    Maar de testen zijn zo specefiek gericht op je ziekte dus denk ik niet dat ze dat zomaar gaan zien buiten als ze je bloed/urine specifiek laten testen voor drugs.

    Comment


      #3
      Re: In je bloed / urine.

      Zou je in dit soort situaties niet gewoon open en eerlijk moeten zijn?,het gaat tenslotte om je gezondheid of ze nu iets vinden van cannabis maakt niks uit,JIJ hebt daar waarschijnlijk goede ervaring mee dus praat daarover,das mijn idee.

      succes

      Comment


        #4
        Re: In je bloed / urine.

        je ziekte lijkt me geen pretje moet ik zeggen:s
        als ze er niet naar zoeken, gaan ze het wrs niet vinden
        (hopelijk)
        sterkte & blessings
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

        Comment


          #5
          Re: In je bloed / urine.

          Waarom heb je dan grote problemen, je bent toch verantwoordelijk voor jezelf?

          Comment


            #6
            Re: In je bloed / urine.

            Dan moeten ze al op de stof thc testen maak je niet druk man .


            komt goed .

            Greetzz GG

            Comment


              #7
              Re: In je bloed / urine.

              Het ga niet om eerlijk zijn, ik wil gewoon dat ze het niet vinden !
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #8
                Re: In je bloed / urine.

                T is niet illegaal om te blowen, dus ach wat maakt het uit. Of is het uit principe?

                Comment


                  #9
                  Re: In je bloed / urine.

                  Maakt niet uit, 1 ik woon in belgie en 2 ze mogen het echt niet vinden
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #10
                    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                    Comment


                      #11
                      Re: In je bloed / urine.

                      Wel, mijn ziekte is helemaal geen probleem hoor... Ik ondervind er geen enkele last van... Maar ja je weet het he de ouders... Maar ze gaan gewoon zien hoe mijn bloedplaatjes staan, dus gaan ze geen THC testen, dus hopelijk vinden ze niks .
                      En anders, Hakuna Matata!
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: In je bloed / urine.

                        Maar je ouders hebben niks meer over je te zeggen als je >18 bent..

                        Comment


                          #13
                          Re: In je bloed / urine.

                          Tja de ham vraag ben je 18 +
                          Daarnaast ze kijken naar je bloed plaatjes en testen niet op thc in je bloed
                          Ik zou me niet zoveel zorgen maken als ik jou was.
                          Daarnaast heeft elke arts en beroeps geheim jij ben 18+ neem ik aan dus als hij drugs in jou bloed vind
                          dan zal hij dat niet zeggen als jou ouders er bij zijn maar tegen jou persoonlijk.
                          OOk zou je als je er echt bang voor bent en jou ouders bv altijd mee gaan naar ziekenhuis bezoek zelf even kunnen bellen
                          en via de telefoon kunnen laten weten dat jij cannabis rookt / gebruikt en dat ze dat ik je bloed kunnen zien maar dat jij zelf er voor kiest
                          dat jou ouders dat niet Hoeven te weten en dat je dat ook niet wil.
                          Dan zal de arts dat nooit mogen zeggen als jou ouders er bij zijn.

                          Dit werkt dus alleen als jij 18+ bent

                          groetjes belladonna
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: In je bloed / urine.

                            Dat zal wel haha

                            Maarja als je zegd van wel dan geloof ik je
                            Verder vinden ze alleen wat als ze er specifiek naar zoeken

                            Comment


                              #15
                              Re: In je bloed / urine.

                              Ze vinden enkel waar ze naar zoeken. Maak je maar geen zorgen.
                              sigpic
                              Trixters kweekje

                              Comment

                              Bezig...
                              X