Hoe voelt een pure joint.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LCDScherm
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2010
    • 27

    #1

    Hoe voelt een pure joint.

    Korting op 420shop
    Ik kon er nergens anders iets over lezen dus daarom maak ik zelf even een topic; Hoeveel anders is een pure joint dan eentje met tabak, Ik heb gister namelijk mijn 1e 5je wiet gehaald (Cobra special uit de shop in Tiel) en las hier het een en al over dat tabak niet bij wiet past en dat het je misselijk kan maken.
    Maar ik hoorde ook iemand zeggen dat een pure veel scherper is en verspilling, wat vinden jullie?
  • Izthewiz13
    Senior Grower
    • Jul 2009
    • 950

    #2
    Re: Hoe voelt een pure joint.

    Ik zelf vind puure joint ook verspilling , men verliest X% van je wiet bij het roken van een joint , dus hoe meer wiet hoe meer verlies. Maar das dan ook gewoon wa overdreven vind ik , ikzelf rook liever eentje me tabak , dat brand beter , de tabak geeft ook een unieke smaak aan de joint(heb je graag of niet). Als het je eerste keer is kan ee pure joint wel hard aankomen , maar daar blow je toch voor dusja hoe schever hoe beter

    MvG Izzzzzz

    Comment

    • LCDScherm
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2010
      • 27

      #3
      Re: Hoe voelt een pure joint.

      oh, dus eigk gewoon een klein laagje shag (heb geen peuken) dan de wiet, en dan weer een klein laagje toch?
      En moet je dan de crum van de shag hebben, of die plukken? :p

      Comment

      • Izthewiz13
        Senior Grower
        • Jul 2009
        • 950

        #4
        Re: Hoe voelt een pure joint.

        da blijft gelijk de crum of die plukken , en idd ja laagje shag , wiet , laagje shag en dichtplooien

        MvG Izzzz

        Comment

        • Jah Selah
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 226

          #5
          Re: Hoe voelt een pure joint.

          it makes you so hiiiiiiiiiiiigh
          maar ik doe het niet veel
          gezien het te veel kost
          maar is wel leuk
          as it was in the beginning,
          so shall it be in the end
          -BM-

          Comment

          • evel_smoker
            Bong Master
            • May 2009
            • 328

            #6
            Re: Hoe voelt een pure joint.

            voor de smaak verkies ik zo een beetje 50/50 zowel weed als tabak want als ik er teveel weed in doe is het veels te zwaar en rook je het niet zo gemakkelijk, men een beetje tabak is het rookbaar en komt het niet zo hard aan, grtz!!!

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #7
              Re: Hoe voelt een pure joint.

              Ik ben tabak fan, wel liefst " schone" tabak, zoals American Spirit.
              Gewoon roken doe ik niet meer maar in mn joint moet tabak, voor smaak, brandduur en anders heb je zo'n dun splifje wat zo op is.

              Niet teveel tabak in doen.

              Grtz
              Buizerd

              Comment

              • Joey--dude
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2009
                • 41

                #8
                Re: Hoe voelt een pure joint.

                Puur is lekker eens in de zoveel tijd, maar het heeft veel nadelen.
                Je joint wordt aan de tip zowat zwart, t plakt als een gek. dus je lippen gaan ook plakken.
                Maar als je t nooit hebt gedaan, dan moet je t zeker een x doen.
                Why drink and drive when you can smoke and fly

                Comment

                • boertje
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jan 2010
                  • 72

                  #9
                  Re: Hoe voelt een pure joint.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13
                  Ik zelf vind puure joint ook verspilling , men verliest X% van je wiet bij het roken van een joint , dus hoe meer wiet hoe meer verlies. Maar das dan ook gewoon wa overdreven vind ik , ikzelf rook liever eentje me tabak , dat brand beter , de tabak geeft ook een unieke smaak aan de joint(heb je graag of niet). Als het je eerste keer is kan ee pure joint wel hard aankomen , maar daar blow je toch voor dusja hoe schever hoe beter

                  MvG Izzzzzz
                  dit ben ik dus totaal niet met je eens. ik rook alleen maar puur.
                  als je geen hijs van je joint neemt gaat ie gewoon uit. je moet hem dus wat vaker aansteken en je bent veel lekkerder stoned.
                  maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
                  maar je verspilt geen wiet hoor want in de tijd dat ik er 1 rook rookt een maat van mij er wel 3 en die is altijd eerder door de wiet heen dan ik.

                  Comment

                  • Justin34
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Apr 2009
                    • 71

                    #10
                    Re: Hoe voelt een pure joint.

                    Tabak veranderd geur , gevoel & smaak.
                    Als je echt lekker puur wil roken koop dan een waterpijpie.

                    Comment

                    • LCDScherm
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Mar 2010
                      • 27

                      #11
                      Re: Hoe voelt een pure joint.

                      Bong neem ik aan??

                      Comment

                      • vak410
                        Banned
                        • Apr 2010
                        • 25

                        #12
                        Re: Hoe voelt een pure joint.

                        Het is wel verspilling daarom gebruik ik altijd gewoon een tabaka erbij zodat je hem langer kunt roken.Ik gebruik zelf altijd gewoon Marlboro rood en soms gold met die sigaretten smaakt je joint lekker

                        Comment

                        • mamba
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 260

                          #13
                          Re: Hoe voelt een pure joint.

                          Met tabak erbij is beter.

                          Maar als ik niet heb draai ik net zo makkelijk ene pure vooral als ik naar de ''klote'' ben(na uitgaan ofzo)
                          je moet de joint iets vaker aansteken en het is ietsje scherper maar makkelijk te doen.

                          Maar liever draai je gewoon met tabak.
                          In een waterpijp doe ik ook altijd gewoon puur wiet zonder tabak.

                          groetjes

                          Comment

                          • snoopzdogg
                            Retired
                            • Jun 2010
                            • 2

                            #14
                            Re: Hoe voelt een pure joint.

                            pure blunt

                            Comment

                            • Peterww
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2010
                              • 492

                              #15
                              Re: Hoe voelt een pure joint.

                              meestal met javaanse jongens tabak, heerlijk
                              Is het glas halfleeg of halfvol?

                              Comment

                              Bezig...