Beginnen met verdampen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Niceiphone
    Banned
    Lucky Member
    • Mar 2017
    • 102

    #31
    Bij deze 2 foto's.
    Dit heb ik gedaan op 210 graden, en de cannabis er 1 minuut in gedaan toen die op 210 graden zat.
    Ik heb 5 á 6 hijsen genomen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Niceiphone
      Banned
      Lucky Member
      • Mar 2017
      • 102

      #32
      Van veraf lijkt het altijd donkerder.
      Maar zie toch nog wat groen er tussen zitten.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #33
        Da's wel iets donkerder dan ik uit de mijne haal.
        Maar het zal ook wel wat uitmaken wat voor wiet je gebruikt.
        Ik gok dat die bij jou uit de coffeeshop komt ?

        Hoeveel wiet er in gaat weet ik niet, ik ga dat toch niet wegen, who cares.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Niceiphone
          Banned
          Lucky Member
          • Mar 2017
          • 102

          #34
          Geen coffeeshop.

          Hoeveel hijsen neem jij dan?

          Comment

          • Niceiphone
            Banned
            Lucky Member
            • Mar 2017
            • 102

            #35
            Bij deze 2 foto's van de cannabis op 210 graden, 1 min cannabis op 210 erin gedaan, dan 8x hijsen.
            De smaak proeft ook meer als "verbrand|", na hijs 6.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • Niceiphone
              Banned
              Lucky Member
              • Mar 2017
              • 102

              #36
              Wordt het bij jullie ook zo donker?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Idunno man, ik tel dat niet.
                Gewoon, tot ik vind dat het niet lekker meer smaakt.
                Bij hoge temperaturen is dat wat sneller dan bij lage.

                En of dat, wat er dan uit komt, dan groen, bruin of blauw is maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
                Je proeft dat, en dan stop je gewoon.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Niceiphone
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Mar 2017
                  • 102

                  #38
                  Als bijlage een foto, als ik het maximale eruit haal op 210 graden.
                  Het wordt dan wel zwart, maar ik heb het nagevraagd bij een winkel, en zij zeggen, dat het nog steeds gaat om verdamping.
                  Dus ideaal

                  Comment

                  • Niceiphone
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Mar 2017
                    • 102

                    #39
                    Hier de foto.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #40
                      Goed dat de winkel het zegt dan. De wetenschap spreekt dat mss tegen. Zwart is verbrand. Wat normaal ni zou mogen op 210 graden. Nu, temperatuur onderling scheelt nogal heb ik de indruk. Maar als er dan eentje echt te vertrouwen is dan is het de volcano wel. En zelfs op 230 ziet het residue bij mij ni zwart, maar bruin.

                      Zie je toch ook aan de damp zelf? Damp ziet wit, rook zal een blauwe schijn hebben.

                      Comment

                      • Niceiphone
                        Banned
                        Lucky Member
                        • Mar 2017
                        • 102

                        #41
                        Bij die winkel heb ik het niet gekocht

                        Misschien met iets minder hijsen dat het bruin blijft.
                        Ik merk wel zodra het donkerbruin wordt, dat je dit proeft.
                        Zal het vanavond weer eens goed in de gaten houden

                        Comment

                        • Niceiphone
                          Banned
                          Lucky Member
                          • Mar 2017
                          • 102

                          #42
                          Het is trouwens geen as wat erover blijft.
                          Volgens mij is het nog cannabis, maar dan helemaal leeggezogen.

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #43
                            Ge moogt daar nog een half uur aan hijsen, 210° is 210° en zou ni mogen verbranden. Wat er bij mij op 230 uit komt ziet gewoon licht bruin, al zit ik meestal op 170 tot 190.

                            Comment

                            • Niceiphone
                              Banned
                              Lucky Member
                              • Mar 2017
                              • 102

                              #44
                              Ongeacht welke stand, de thc krijg je er sowieso uit, en heb het idee dat een hogere stand toch de meeste thc geeft, aangezien het effect intensiever is.

                              Comment

                              • Jerry jd
                                Junior Stoner
                                Nieuw Lid
                                • Jun 2020
                                • 17

                                #45
                                Bij mij wordt de wiet licht ros/bruin (solo 2 op 195°).
                                Ik vul de kamer voor de helft en neem een aantal trekken tot de smaak weg is en er ook quasi geen rook meer uit te halen valt.
                                Als de high afneemt vervang ik die wiet door een verse lading waarbij de wielkamer terug voor de helft gevuld wordt. Je geniet op die manier meer van je wiet: de smaak is weer top en je hebt er een langere high mee.

                                Comment

                                Bezig...