Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen in plaats van roken, Piepende ademhaling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verdampen in plaats van roken, Piepende ademhaling

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, Sinds een jaar ben ik in het bezit van 2 verdampers, (De Volcano voor thuis en de Mighty voor onderweg) Aangezien ze beter smaken en het roken van joints nu heel erg kriebelt heb ik het plan opgevat om te stoppen met roken (na 20 jaar) en alleen nog te verdampen. Na 3 weken niet roken merkte ik ineens dat mijn ademhaling ging piepen bij het uit ademen, iets waar ik voorheen nooit last van had.
    Ik moet er wel bij vermelden dat ik een wiet allergie heb. Na het aanraken van wiet moet ik meteen mijn handen wassen. Doe ik dit niet en raak ik mijzelf aan dan krijg ik kleine bultjes. deze verdwijnen na 10 minuten. Als ik planten aanraak lijkt het alsof ik in de brandnetels heb gelegen. Wat ik mij nu afvraag is of mijn piepende ademhaling een tijdelijk effect is door het stoppen met roken of een allergische reactie op het verdampen van pure wiet. Ik verdamp op 180 graden.
    Last edited by Kaya lover; 5 May 2017, 16:13.

    #2
    Neem geen risico en ga naar de huisarts!

    https://www.longfonds.nl/alle-longziekten
    Last edited by Stemma; 5 May 2017, 17:58.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Als wiet een allergische reactie oproept, dan moet het absoluut niet in je bloedstroom belanden.
      De kans bestaat dat je aderen dicht gaan zitten, dat je ontstekingsreacties krijgt op de raarste plaatsen binnen in je lijf, en zelfs interne bloedingen zijn mogelijk.

      Het piepen kan komen omdat je luchtpijp dicht zwelt van de allergische reactie, iets wat tot verstikking kan leiden.

      Allergie voor planten komt veel voor bij mensen die veel en vaak met plantensap in aanraking zijn geweest. Een familielid is allergisch voor snijbonen sinds hij ooit een zomer in de kassen heeft gewerkt. Het is goed mogelijk dat jouw allergie van eenzelfde aard is. Je lichaam is niet allergisch voor de THC of CBD, maar wel voor andere allergenen in de wiet, dat kan van alles zijn (wiet bevat miljoenen eiwitten en andere stoffen die reacties kunnen opwekken) dus het is moeilijk te bepalen of je van de actieve stoffen zou kunnen genieten zonder wiet te hoeven aanraken. Ik zou het vermijden als de pest voorlopig.

      Ik zou hoe dan ook naar de huisarts gaan met het goede nieuws dat je gestopt bent met roken, maar dat piepje verdient ook wel aandacht.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Goed advies.
        Heb je het eerste bericht gelezen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X