Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizer - minder high

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vaporizer - minder high

    Korting op 420shop
    Hey.

    Na jarenlang joints (hasj/wiet met sigaret) te hebben gerookt, heb ik sinds deze week een vaporizer gekocht. Na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik uitgekomen op de Boundless CFX.

    Deze week heb ik de vaporizer een aantal keer gebruikt, maar het heeft me nog niet overtuigd.

    Voorbeeld:
    Normaal voel je hem wel zitten na een wiet joint. Doe ik nu even veel wiet in de vaporizer dan wordt ik er gewoon minder stoned/high van.. klopt dit wel?

    Vanmiddag ga ik naar een andere shop toe voor wat ander wiet om gewoon te vergelijken. Maar ergens in m'n achterhoofd hoop ik gewoon dat de vaporizer niet helemaal in orde is.

    Ik stel de temperatuur in tussen 180 en 200 graden. Hoger lijkt me weinig zin te hebben want dan loop ik toch maar te hoesten.

    Ps: eerste paar trekken lijkt er ook geen damp/wolk uit te komen. Na de eerste paar trekken komen er wel dampen/wolken uit, maar ook dit valt reuze mee.

    #2

    Comment


      #3
      Bedankt voor het antwoord. Ik begreep inderdaad dat convectie beter is, ook wat langzamer en vaak ook duurder. Verschil in prijs qua CFX en CFV was inderdaad niet veel.

      Het lijkt mij echter wel dat je toch wel 'stoned' moet worden van een CFX met wat wiet.

      Comment


        #4
        heb diversen vaporizers geprobeerd maar met kop en schouders komt de de vulcano vaporizer het beste uit de test de andere zijn niet slecht maar niet vergelijkbaar met vulcano hij is wat aan de prijs maar heb je ook iets waar je lang mee doet en heel goed werkt.



        groetjes
        wijkagent
        STORZ & BICKEL leads the vaporization market in innovation with CRAFTY, MIGHTY, PLENTY, VOLCANO and more. Visit the site to learn, buy and get support.

        Comment


          #5
          Ja, die moet gewoon ook werken. Ik werd ook stoned van die flowermate. Alleen wat minder damp en minder smaak. Maar het werkt wel. Goeie wiet gaat hier overigens makkelijk tot 220, zonder te hoesten. En ik heb nooit gerookt.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Wijkagent View Post
            heb diversen vaporizers geprobeerd maar met kop en schouders komt de de vulcano vaporizer het beste uit de test de andere zijn niet slecht maar niet vergelijkbaar met vulcano hij is wat aan de prijs maar heb je ook iets waar je lang mee doet en heel goed werkt.



            groetjes
            wijkagent
            Ja dat begrijp ik natuurlijk wel. Maar een Volcano is prijzig (380 geloof ik).
            De Boundless was 150 euro, en dat vond ik qua prijs wel de max.

            Comment


              #7
              De fout is dat je vapen vergelijkt met het roken van een joint.
              Dat kan niet. Het is iets heel anders.
              Daar gaat een andere vaporizer niet veel aan veranderen denk ik.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Dat begrijp ik wel. Maar het lijkt me wel dat je na een sessie of 1/2 wel wat high/stoned moet zijn.

                Comment


                  #9
                  Heb je er een sigaret na geprobeerd ?
                  Beetje rare vraag misschien, maar omdat je aan joints met tabak gewend bent ...

                  Als ik tabak rook na het vapen slaat-ie ook nog een keer extra in, da's puur door de gewenning van tabak denk ik.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    In plaats van naar de volcano en zn prijskaartje te staren, https://www.vaposhop.com/vaporizers/...zer_extreme_q/ doet er niet voor onder qua kwaliteit, het opwarmen duurt alleen wat langer, en je krijgt de keuze om een slangetje te gebruiken, of via dat slangetje de damp via een bubbler of bong laten lopen
                    Probeer ook wat te expirimenteren met wat fijner grinden, of juist wat minder fijn, dat heeft invloed op de dampervaring.

                    Helaas zijn de meeste portables gewoon niet zo super, het belang om op de graad precies te kunnen zitten is ENORM.

                    Comment


                      #11
                      Dat heb ik ook wat QnQ zegt. Na wat tabak voel ik meer. Kan ook in de vapo

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Heb je er een sigaret na geprobeerd ?
                        Beetje rare vraag misschien, maar omdat je aan joints met tabak gewend bent ...

                        Als ik tabak rook na het vapen slaat-ie ook nog een keer extra in, da's puur door de gewenning van tabak denk ik.
                        Gooi een sigaret in de joint, maar rook daarnaast geen sigaretten. Maar een beetje sigaret zou dan ook in de vaper kunnen?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bringdown View Post
                          In plaats van naar de volcano en zn prijskaartje te staren, https://www.vaposhop.com/vaporizers/...zer_extreme_q/ doet er niet voor onder qua kwaliteit, het opwarmen duurt alleen wat langer, en je krijgt de keuze om een slangetje te gebruiken, of via dat slangetje de damp via een bubbler of bong laten lopen
                          Probeer ook wat te expirimenteren met wat fijner grinden, of juist wat minder fijn, dat heeft invloed op de dampervaring.

                          Helaas zijn de meeste portables gewoon niet zo super, het belang om op de graad precies te kunnen zitten is ENORM.
                          Ziet er leuk uit en is inderdaad niet veel duurder dan een portable.

                          Wat ik nu voornamelijk doe is de wiet semi fijn grinden, en het maar een beetje aanstampen.

                          Comment


                          • Bringdown
                            Bringdown commented
                            Editing a comment
                            Aanstampen is slecht, de lucht moet goed tussen de kruiden kunnen komen.

                          #14
                          PS: Heb een grammetje wiet op vrijdag gehaald. Op vrijdag bijna een halve gram in twee sessies gedaan, maar kon me er niet echt stoned van voelen.

                          Comment


                            #15

                            Comment


                            • BackYardPlant
                              BackYardPlant commented
                              Editing a comment
                              ..

                              airfryer, als in, dat ding waarmee men ook frietjes kan bakken?
                          Bezig...
                          X