Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volgens mij bewerkte wiet gehaald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volgens mij bewerkte wiet gehaald

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben nieuw hier en ik heb ook niet zo heel erg verstand van wiet,
    maar goed ik had 1week geleden wiet gehaald toen rook het gwn naar wiet maar 4dagen later rook het naar gras en nu ruikt de wiet naar mengsel zurig en naar gras te gelijk en volgens mij beschimmeld het ook,
    in het kort ben ik bedonderd? Of heb ik het fout gedaan om de wiet in een pastic grip zak te bewaren. Alvast bedankt

    #2
    Ik denk dat je natte wiet gekregen hebt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      das nu net het probleem met shopwiet
      die moet geld in de lade brengen en dus zo vlug mogelijk weg
      bij eigen kweek laat je de wiet minimum 14 dagen op gemak drogen tot hij sponzig aanvoelt
      waarna wij hem nog paar weken laten curen in weckpotten om de smaak en de geur te verbeteren
      eenmaal goede zelfkweek gerookt wil je niks anders meer

      Comment


        #4
        Nee ik heb het eigenlijk van een kweker gehaald, de toppen voelen hard aan de wiet is ook droog en stel als ik de top verkruimel ruikt de top naar gras en smaakt niet echt naar wiet, dus mijn vraag wat moet ik doen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          je kan mss nog es proberen te curen in weckbokaal als het de moeite is
          mss te vlug laten drogen bij te hoge temp en te lage LV
          in weckbokaal steken met sinaasappelschil erbij om terug wat vochtiger te maken en op smaak te brengen maar zal wel beetje sinaassmaak krijgen dan

          Comment


            #6
            Oke thnx dan zal ik dat ff gaan proberen,

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeVito View Post
              je kan mss nog es proberen te curen in weckbokaal als het de moeite is
              mss te vlug laten drogen bij te hoge temp en te lage LV
              in weckbokaal steken met sinaasappelschil erbij om terug wat vochtiger te maken en op smaak te brengen maar zal wel beetje sinaassmaak krijgen dan
              Ik heb dat vorige keer is gedaan, boven de verwarming. Op 4 dagen was alles droog. In de weckpot gestopt, merk geen verschil met anders. Zeker dat schimmelen lijkt het tegenovergestelde van te vlug drogen.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  De wiet zit al drie uur in een dichte pot maar het ruikt niet al te best heel erg zure geur, kan ik iets bij de growshop halen tegen de geur en smaak?

                  Comment


                    #10
                    als er condens in je pot komt is je wiet nog te nat en moet je laten verluchten zodat het overtollige vocht kan ontsnappen

                    Comment


                      #11
                      Nee dat zit er niet in en de wiet is ook niet nat best wel droog alleen als je de wiet crunch dan lijkt het alsof er vocht in zit of zo, ik denk dat ik soort van bedonderd ben de geur is helemaal weg je ruikt nu zuur geur
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.
                      Last edited by Bigsmoke2737; 27 March 2018, 19:27.

                      Comment


                        #12
                        Zou toch even goed kijken, want als er schimmel op zit kun je dat niet meer roken eh..

                        Als 't alleen niet zo fijn ruikt en het is wel droog, hou je dat een maand of drie in afgesloten pot in het donker.
                        Dan is het waarschijnlijk wel wat beter.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Oke, bedankt voortaan maar zelf kweken

                          Comment


                            #14
                            Koop een potje vloeibare terpenen bij Cibiday of Zamnesia en doe een paar druppels in je weckpot. Dan heb je over twee dagen connaisseur wiet.

                            Comment


                              #15
                              Te nat gekocht, in mijn ogen zie ik inderdaad schimmelvorming........

                              Comment

                              Bezig...
                              X