Volgens mij bewerkte wiet gehaald

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bigsmoke2737
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2018
    • 11

    #1

    Volgens mij bewerkte wiet gehaald

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben nieuw hier en ik heb ook niet zo heel erg verstand van wiet,
    maar goed ik had 1week geleden wiet gehaald toen rook het gwn naar wiet maar 4dagen later rook het naar gras en nu ruikt de wiet naar mengsel zurig en naar gras te gelijk en volgens mij beschimmeld het ook,
    in het kort ben ik bedonderd? Of heb ik het fout gedaan om de wiet in een pastic grip zak te bewaren. Alvast bedankt
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Ik denk dat je natte wiet gekregen hebt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • DannyDeVito
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 435

      #3
      das nu net het probleem met shopwiet
      die moet geld in de lade brengen en dus zo vlug mogelijk weg
      bij eigen kweek laat je de wiet minimum 14 dagen op gemak drogen tot hij sponzig aanvoelt
      waarna wij hem nog paar weken laten curen in weckpotten om de smaak en de geur te verbeteren
      eenmaal goede zelfkweek gerookt wil je niks anders meer

      Comment

      • Bigsmoke2737
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Mar 2018
        • 11

        #4
        Nee ik heb het eigenlijk van een kweker gehaald, de toppen voelen hard aan de wiet is ook droog en stel als ik de top verkruimel ruikt de top naar gras en smaakt niet echt naar wiet, dus mijn vraag wat moet ik doen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • DannyDeVito
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jul 2017
          • 435

          #5
          je kan mss nog es proberen te curen in weckbokaal als het de moeite is
          mss te vlug laten drogen bij te hoge temp en te lage LV
          in weckbokaal steken met sinaasappelschil erbij om terug wat vochtiger te maken en op smaak te brengen maar zal wel beetje sinaassmaak krijgen dan

          Comment

          • Bigsmoke2737
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Mar 2018
            • 11

            #6
            Oke thnx dan zal ik dat ff gaan proberen,

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeVito
              je kan mss nog es proberen te curen in weckbokaal als het de moeite is
              mss te vlug laten drogen bij te hoge temp en te lage LV
              in weckbokaal steken met sinaasappelschil erbij om terug wat vochtiger te maken en op smaak te brengen maar zal wel beetje sinaassmaak krijgen dan
              Ik heb dat vorige keer is gedaan, boven de verwarming. Op 4 dagen was alles droog. In de weckpot gestopt, merk geen verschil met anders. Zeker dat schimmelen lijkt het tegenovergestelde van te vlug drogen.

              Comment

              • DannyDeVito
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jul 2017
                • 435

                #8
                als de takjes breken en niet meer gewoon plooien is je wiet droog dus dat geeft goeie aanduiding
                ik droog 2 weken tussen 18/20° en LV 40/60 waarna alles in weck gaat voor paar weken

                Comment

                • Bigsmoke2737
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2018
                  • 11

                  #9
                  De wiet zit al drie uur in een dichte pot maar het ruikt niet al te best heel erg zure geur, kan ik iets bij de growshop halen tegen de geur en smaak?

                  Comment

                  • DannyDeVito
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2017
                    • 435

                    #10
                    als er condens in je pot komt is je wiet nog te nat en moet je laten verluchten zodat het overtollige vocht kan ontsnappen

                    Comment

                    • Bigsmoke2737
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Mar 2018
                      • 11

                      #11
                      Nee dat zit er niet in en de wiet is ook niet nat best wel droog alleen als je de wiet crunch dan lijkt het alsof er vocht in zit of zo, ik denk dat ik soort van bedonderd ben de geur is helemaal weg je ruikt nu zuur geur
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.
                      Last edited by Bigsmoke2737; 27 March 2018, 18:27.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Zou toch even goed kijken, want als er schimmel op zit kun je dat niet meer roken eh..

                        Als 't alleen niet zo fijn ruikt en het is wel droog, hou je dat een maand of drie in afgesloten pot in het donker.
                        Dan is het waarschijnlijk wel wat beter.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Bigsmoke2737
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2018
                          • 11

                          #13
                          Oke, bedankt voortaan maar zelf kweken

                          Comment

                          • fitnessfreakK2
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2017
                            • 129

                            #14
                            Koop een potje vloeibare terpenen bij Cibiday of Zamnesia en doe een paar druppels in je weckpot. Dan heb je over twee dagen connaisseur wiet.

                            Comment

                            • Ipie
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2016
                              • 2241

                              #15
                              Te nat gekocht, in mijn ogen zie ik inderdaad schimmelvorming........

                              Comment

                              Bezig...