wiet brandt niet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ticklish
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2018
    • 2

    #1

    wiet brandt niet

    Korting op 420shop
    Wanneer ik de wiet wil roken gaat de joint vanzelf uit en de as wordt keihard wat is met deze wiet aan de hand?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    welke vloei gebruik je ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ticklish
      Ticklish commented
      Editing a comment
      Smoking deluxe kingsize
  • Ongeldig
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 759

    #3
    Jointje misschien te strak gedraaid. Wiet te fijn gemalen, tabak/shag te dicht op elkaar gepakt. Vuur heeft zuurstof nodig om te kunnen branden. Dat zou de reden kunnen zijn.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Ticklish
      Ticklish commented
      Editing a comment
      Nee daar ligt het niet aan want met andere wiet heb ik er geen last van het ligt aan de wiet zelf
  • highflyin
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 344

    #4
    Is die wiet wel droog?

    Comment

    • Nederhigh
      Super Grower
      Lucky Member
      • Apr 2012
      • 1831

      #5
      Probeer het te verkruimelen met je handen ipv een grinder. Hele droge wiet grind zo fijn dat er geen lucht meer door komt.
      Als de wiet niet droog is is die misschien te nat?
      smeult het wel zonder dat het in een joint zit? Dit zou je met een bong kunnen testen zonder de wiet te verspillen.
      waar heb je de wiet vandaan? zit mer maybe een raar spulletje overheen?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #6
        ah, ok.
        Ik heb Greengo, en die gaat ook vanzelf uit als je 'm ff neerlegt.
        Ik vind het wel handig.

        Als je dat met andere wiet met dezelfde vloei niet hebt , wat highflyin zei hierboven, misschien toch te nat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #7
          bewerkt met siliconen
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


          • roller
            roller commented
            Editing a comment
            say whuuut
        • Urban
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 4104

          #8
          yep als je hem gekocht hebt zal die zeker behandelt zijn om het gewicht te verhogen, wat joran zegt siliconen, behanglijm noem maar op ze flikkeren er alles door sommigen zelfs greengo gheheheheh.

          Comment

          • granddaddyHaze
            Banned
            • Feb 2021
            • 58

            #9
            Hoe kom je aan deze wiet?...Mocht je deze zelf gekweekt hebben...Heb je de wiet de laatste twee weken gespoeld? Wiet welke nog vol voedingszouten zit, smaakt niet enkel scherp maar brand ook slecht en moet je na elk trekje haast je joint weer opnieuw aansteken

            Comment

            Bezig...