Wanneer ik de wiet wil roken gaat de joint vanzelf uit en de as wordt keihard wat is met deze wiet aan de hand?
wiet brandt niet
Collapse
X
-
Jointje misschien te strak gedraaid. Wiet te fijn gemalen, tabak/shag te dicht op elkaar gepakt. Vuur heeft zuurstof nodig om te kunnen branden. Dat zou de reden kunnen zijn.Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.Comment
-
Probeer het te verkruimelen met je handen ipv een grinder. Hele droge wiet grind zo fijn dat er geen lucht meer door komt.
Als de wiet niet droog is is die misschien te nat?
smeult het wel zonder dat het in een joint zit? Dit zou je met een bong kunnen testen zonder de wiet te verspillen.
waar heb je de wiet vandaan? zit mer maybe een raar spulletje overheen?

Comment
-
-
-
Hoe kom je aan deze wiet?...Mocht je deze zelf gekweekt hebben...Heb je de wiet de laatste twee weken gespoeld? Wiet welke nog vol voedingszouten zit, smaakt niet enkel scherp maar brand ook slecht en moet je na elk trekje haast je joint weer opnieuw aanstekenComment






Comment