Hoe lang?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Toeterke
    Retired
    • Sep 2010
    • 13

    #1

    Hoe lang?

    Korting op 420shop
    Hoe lang blow jij al ?
    25
    Een paar maanden
    8,00%
    2
    1 jaar
    8,00%
    2
    2 jaar
    12,00%
    3
    3 jaar
    8,00%
    2
    4 jaar
    4,00%
    1
    5 jaar
    8,00%
    2
    6 jaar
    0,00%
    0
    7 jaar
    0,00%
    0
    8 jaar
    8,00%
    2
    9 jaar
    0,00%
    0
    10 jaar
    4,00%
    1
    Meer dan 10 jaar
    40,00%
    10
  • Toeterke
    Retired
    • Sep 2010
    • 13

    #2
    Re: Hoe lang?

    ruim 20 jaar

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #3
      Re: Hoe lang?

      Ik werkte met mn 15 jaar al in een shop in den bosch,ben zelf pas gaan blowen toen ik er niet meer werkte.
      Niet heel vaak,maar zo af en toe.
      Dat ik dagelijks blow is van recentere datum,maar ben nu 39 en mijn teller staat toch ook wel zo rond 20 jaar.

      grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • LegalizeIt
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 50

        #4
        Re: Hoe lang?

        ng niet lang genoeg
        I know a place..where the grass is really greener

        Comment

        • rik de blower
          Senior Stoner
          • Jun 2010
          • 44

          #5
          Re: Hoe lang?

          anderhalf jaar begin 15e begonnen

          Comment

          • Silve R
            Chronic Stoner
            • Sep 2010
            • 193

            #6
            Re: Hoe lang?

            Oorspronkelijk geplaatst door rik de blower
            anderhalf jaar begin 15e begonnen
            toch nog jong dan..

            zo'n 4 tal jaar fzo

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7
              Re: Hoe lang?

              In 1987 op men 14 jaar voor't eerst naar Breda geweest, Purple Rain en Milk shake bar shops.
              Toen had je spotgoedkoop veel soorten hasj en als wietje enkel Thai, Jamaicaanse en simpele Nederwiet.
              Al die andere soorten waar we nu van spreken was toen nog geen sprake van, maar de hasj was ongelooflijk goed
              en goedkoop
              Over je leeftijd zeiden ze toen niks, en controle op de trein terug was er al helemaal niet, zalige tijden toen....
              Sindsdien ben ik altijd blijven blowen, 23 jaar dus al en heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik er ooit
              mee begonnen ben
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • Dubster
                Senior Stoner
                • Sep 2010
                • 41

                #8
                Re: Hoe lang?

                stevig door nu al een 8 jaar

                Comment

                Bezig...