Hoe lang blow jij al ?
Hoe lang?
Collapse
X
-
Re: Hoe lang?
Ik werkte met mn 15 jaar al in een shop in den bosch,ben zelf pas gaan blowen toen ik er niet meer werkte.
Niet heel vaak,maar zo af en toe.
Dat ik dagelijks blow is van recentere datum,maar ben nu 39 en mijn teller staat toch ook wel zo rond 20 jaar.
grts
DaniellaComment
-
-
-
Re: Hoe lang?
In 1987 op men 14 jaar voor't eerst naar Breda geweest, Purple Rain en Milk shake bar shops.
Toen had je spotgoedkoop veel soorten hasj en als wietje enkel Thai, Jamaicaanse en simpele Nederwiet.
Al die andere soorten waar we nu van spreken was toen nog geen sprake van, maar de hasj was ongelooflijk goed
en goedkoop
Over je leeftijd zeiden ze toen niks, en controle op de trein terug was er al helemaal niet, zalige tijden toen....
Sindsdien ben ik altijd blijven blowen, 23 jaar dus al en heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik er ooit
mee begonnen ben
‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’Comment






Comment