Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

    Korting op 420shop
    Volcano Digit met Easy Valve systeem voor 300 eur via NCSM
    - Arizer Extreme Q voor 259 eur via Azarius

    Ik neig zelf wat naar de Arizer Extreme Q omdat die naast ballonnen ook over een inhalatieslang beschikt, een methode die mij iets meer aanspreekt. Van de mensen die beide hebben geprobeerd, wat is beter bevallen en waar zou jullie uiteindelijke keus op zijn gevallen?

    #2
    Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

    Oh dan is die volcano wel goedkoper geworden, het prijsverschil tussen arizer en volcano is zeker verlaagd ( Miss de verdienste van arizer) Miss dat je DeVerdamper van Evert ook nog in je overweging kan meenemen men noemt dat de Rolls Royce onder de verdampers. Hoop dat je de goeie keuze zult maken...
    1 P'z

    Comment


      #3
      Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

      Nee, die Volcano is zeker niet goedkoper geworden, alleen voor medische gebruikers (je moet wiet op recept kunnen bestellen). Ik heb inmiddels veel stukken gezien en gelezen over DeVerdamper van Evert, maar die vind ik toch te fragiel. Hoewel gebruikers er zeker tevreden over zijn, zie je regelmatig dat mensen vragen of hij toch van steviger glas gemaakt kan worden. Dus die heb ik om die reden uit het lijstje gehaald.

      Comment


        #4
        Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

        Aight...
        Dope quote trouwens !
        Pz

        Comment


          #5
          Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

          Na lang zoeken op het Internet nu toch wel wat gebruikers gevonden die beide apparaten hebben uitgeprobeerd. Er zit weinig verschil in, de volcano is iets robuster omdat er minder onderdelen bij zitten die kapot kunnen gaan, echter het voordeel van de Arizer Extreme Q is dat deze juist die extra hulpstukken heeft. Uiteindelijk lees je toch ook wel dat een whip lekker is als je niet aan de ballon wilt, en dat is juist het sterke punt van de Arizer. Dus uiteindelijk toch gezwicht voor de multifunctionaliteit van de Arizer... en hoop dat ie morgen binnen komt.

          Dank aan Floeperd en AlfredJKwak voor hun extra informatie via de pm.

          Comment


            #6
            Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

            Ik heb zelf de Volcano classic, en mijn broer heeft de Arizer Extreme. Het enigste voordeel is inderdaad dat je aan een whip kunt zuigen ipv ballonnen als je daar van houd. Volgens mij heeft de Arizer extreme wat snufjes en een afstandsbediening. Ik persoonlijk ben wel blij dat ik voor de Volcano ben gegaan omdat deze enorm simpel, betrouwbaar en mooi is naar mijn mening. Alhoewel de Arizer een moderne technische look heeft hou ik toch meer van de Volcano. En zelf vind ik de ballonnen enorm handig, gewoon opblazen en meenemen naar waar je maar wilt. Ook blaast deze enorm snel op in vergelijking met de Arizer.

            Nog een belangrijk detail is dat de verkoper van Azarius me heeft verteld dat de volcano van top materiaal is gemaakt en daardoor makkelijk 5 jaar mee gaat in tegenoverstelling tot de Arizer die het dan weer 3 jaar vol zou houden.

            Weet dat je al gekozen hebt maar misschien kan je er nog wat mee!

            Veel plezier er mee, ik vind vaporizen een grote stap vooruit als je er eenmaal aan gewend bent.

            Comment


              #7
              Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

              En met de arizer heb je idd meer als gewoon een verdamper, ook aromatherapie en andere dingen,stylish led licht afstandbediening 3 stand ventilator, en idd uit de whip is wel de shit en onthoud:
              it takes time to master the art of vaporising....
              Pz

              Comment


                #8
                @GrassOfGod : het voornaamste verschil zit hem, wat meer mensen aangeven, dat de volcano volgens medische eisen is ontwikkeld. Volgens mij is de garantie van de digit korter dan de extreme, dus of de volcano daardoor ook langer mee gaat weet ik niet (zou je ook 5 jaar garantie verwacht

                Voor de rest... hij is binnen. En ook al was ik ervoor gewaarschuwd, hij is kleiner dan je verwacht. Voelt wel heel solide aan; van het weekend maar eens uitproberen.

                Comment


                  #9
                  Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

                  ik zou wel een solid valve volcano nemen, want easy valve volcano is goedkoper maar dan moet je telkens een easy valve setje kopen, want die is voor medische mensen die moeite hebben met een solid valve, met solid valve moet je zelf de ballon verversen terwijl easy valve je er gewoon op moet zetten handig als je hand armproblemen hebt. maar voor normale mensen is een solid valve voordeliger sinds een ballon maar 6 euro kost en easy valve set met 4 ballonen 30 euro , alhoewel een ballon toch 6 maand moet meegaan tenzij je ze verkloot.

                  in ieder geval bij keuze van vaporizer moet je kijken hoelang het toestel meegaat, over jaren gekeken welke blijft goed werken. ook al heb je garantie toch blijft het kut als je toestel plots niet werkt. volcano is gemaakt voor dagelijks intensief gebruik dus gaat zeer lang mee. nog nooit geen retour gehad.

                  voor recreationeel gebruik is een goedkopere vaporizer mss wel goed, voor veelvuldig gebruik zou ik een volcano nemen. na 5 jaar werkt de onze nog prima

                  voor goede reviews over vapirs zou je eigenlijk moeten testen hoe de vapir werkt 3-5 jaren later en nog niet stuk is. dat maakt het verschil...

                  Comment


                    #10
                    Re: Volcano Digit vs Arizer Extreme Q?

                    Heb je hem al binnen Cats?
                    verbruik je zo meer cannabis dan in een joint?
                    wil je jou erv zetten aub
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X