Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Pipe, Takketoellies review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    7 Pipe, Takketoellies review

    Korting op 420shop
    Hallo lezers!



    Man, ik ben een partijtje stoned... lang geleden!

    20191018_141524.jpg

    Ik heb mij laatst een 7 Pipe Twisty Glass Blunt, oftewel een zevenpijpdraaitjeglasjoint aangeschaft met behulp van de gewonnen korting van dit mooie forum,
    !!

    Zoals jullie zien is de verpakking erg mooi, er zit ook een extra afdekkapje, reserve o-ringetje en een schoonmaakborsteltje bij geleverd. Ziet er top uit!
    20191018_142531.jpg
    Ik heb voor deze review mijn laatste wiet van de vorige ronde erbij gepakt, een heerlijke Amnesia Lemonator!

    Super lekkere heerlijk ruikende fijn verkruimelende flink plakkende mooie gave vette wiet!
    Volgende ronde komt deze weer erin! Echt een heerlijke geur als ik het potje ope... sorry ik dwaal af


    Er gaat flink wat wiet in de zevenpijp.
    Daar draai ik zeker drie jointjes van, met kleine blauwe rizlaatjes dan he

    Maar de glazen joint werkt beter als je die voor minstens driekwart vult, bij minder krijg je de wiet niet goed compact erin gedraaid. Of getwist

    20191018_182225.jpg
    Hier is de helft opgerookt...

    20191018_204440.jpg
    ... en hier is ie op!

    Nou, ik heb veel op en aanmerkingen, maar hij werkt prima! Dat wil zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik zo stoned ben geweest! Dat komt natuurlijk door die super lekkere heerlijk ruikende fijn verkruimelende flink plakkende mooie gave vette wiet!

    Fuck wat ben ik stoned man...



    Het is ff zoeken naar de juiste hoeveelheid wiet die erin moet, en ook hoe hard je deze moet samenpersen door aan de twisty te draaien. Maar ik was erg verrast toen ik mijn 'sweetspot', of zoeteplek had gevonden!
    Eerst was het hoest en proest, maar binnen een halve Twisty had ik mijn favo dichtheid gevonden!

    De eerste hijsen waren dus flink hoesten, de wiet was nog niet goed genoeg samengedrukt.

    Door een aansteker of iets dergelijks tegen het uiteinde te houden kun je de wiet flink samendrukken door te twisten. Toen ik dat eenmaal doorhad smaakte het heerlijk!
    Zo hadden al die (water)pijpjes dus moeten smaken!! ...
    Blijkt dat ik altijd te los heb verkruimeld...

    .... ....

    20191018_204518.jpg20191018_154105.jpg
    ... die monsterpotjes van het werk....

    20191018_154146.jpg
    ... zijn erg handig! Anders is het niet te doen met die lucht!!

    20191018_141606.jpg20191018_210813.jpg
    Ik dacht 7Pipe, 7 gaatjes, het zijn er 8...


    Nog een puntje: buiten is het lastig om de zevenpijpdraaitjeglasjoint aan te steken. Je moet hem ondersteunen, wind tegenhouden en aansteken... met 2 handjes... lastig dus

    Er gaat dus veel (teveel?) wiet in, en de pijp is erg zwaar.
    Er is een mini Twisty, daar zou ik voor gaan achteraf. Deze is volgens mij wel (nog) niet te koop bij de 420shop helaas... zie de 7pipe site



    Mooi ding dus, maar haal de kleinere versie!!



    Grote Groeten
    Attached Files
    Last edited by Takketoelli; 18 October 2019, 21:22.
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    #2
    Mooie review van je super lekkere heerlijk ruikende fijn verkruimelende flink plakkende mooie gave vette wiet!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Jammer dat ie nu op is!

    #3
    Als je nou even een seintje had gegeven dan was ik je komen helpen met vasthouden (en leegroken uiteraard )

    Leuke review, denk dat ik het gewoon bij een jointje houd, is nogal bewerkelijk zo’n twisty en ik ben een luie stoner
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Volgende keer Flip!
      Is leuk om mee te nemen met mijn fietstochten. Maar geen dagelijks dingetje, nog niet in ieder geval

    #4
    Bedankt voor de review Takketoelli
    > Back to the future Haze run <

    < Kweek Down Memory Lane >

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hadie OuweHollander!
      Het is dagelijks schoonmaken, wat gemakkelijk gaat hoor. Maar het is nog geen dagelijks dingetje nee, misschien weer bij mijn volgende oogst.
      Nu gaat ie mee op fietstochten, en in mijn fietstas past ie wel!
      Geur is echt wel een dingetje hoor, maar dat had ik ook wel verwacht.
      Nou, de laatste helft ging in een keer ja... Bam!!
      Ik kweek een potent wietje, als ik maar het geduld heb die goed te laten rijpen!!!

    #5
    Leuke review! Thx!

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Graag gedaan!

    #6
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hallo QnQ,

      Er zit geen filter in nee. Je draait om de wiet naar het einde van de buis te duwen, hier kun je wat mee spelen hoe stevig je dat aangedrukt wilt hebben.
      Je neemt 1 2 3 hijsjes en dan kun je weer door te draaien de as erafkloppen en tegelijkertijd weer nieuwe wiet aanvoeren. Of uit laten gaan, kapje erop en verder. Bij niet roken gaat de wiet al snel uit.
      Een keer vullen, zo'n 10 rooksessies. Ik ben na 3 hijsjes goed stoned in ieder geval!

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Aaah, oke, dan snap ik het.
      Ja, maar jij bent ook niet zoveel gewend zeker
      Als je elke dag puur rookt bouw je wel wat tolerantie op

      Leuk spul, om erbij te hebben. Scheelt vloei en tipjes, maar extra tijd voor elke dag schoonmaken.
      Daar ben ik niet zo'n fan van. Ik stel de bong ook weleens uit als het eigenlijk niet meer kan.
      Maar inderdaad wel mooi om bij je te hebben als je de deur uit gaat. Alles bij elkaar, kokertje erom tegen de geur en voila, hele dag voorraad.
      Of toch zeker tot de lunch
Bezig...
X