Wat is jullie favoriete soort en smaak van cannabis?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #16
    amg of super lemon haze

    Comment

    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #17
      Tha melon van karma genetics is echt heerlijk

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        lijkt me idd lekker

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Karma heeft extreme soortjes, zijn niet heel erg actief op de commerciƫle markt die doen veel kampioenschappen en dat allemaal en in de States. Bekende van me uit het dorp. Mannen zet daar naar eens soortjes van, bizar!!
    • Highrider
      Gandhi Ganjamaster
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2020
      • 495

      #18
      White choco (toppen) van boerenjongens is nog steeds een echte topper voor mij!! Vroeger vaak heen en weer gereden naar 020 voor een dikke zak.

      Laatst een strawberry haze op de kop kunnen tikken die naar yogo yogo rook, mooie kleine compacte topjes vrij bijzonder.. smaak net zo zoet als de geur.
      zo bijzonder dat ik wel een foto moest maken

      Screenshot_20210106-002123_Gallery.jpg

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Amazing haze! Top

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        moet je de strawberry cough proberen van dutch passion,een pareltje kwa smaak en effect
    • Galletje
      Elite Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2019
      • 127

      #19
      banana krumble van Green House : romig en fruitig
      strawberry gum van advanced seeds: rood fruit
      Runtz van Zamnesia: citrus tonen, randje van snoepsmaken.

      de 3 smaaktoppers van m’n eerste kweekjaar

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #20
        Amnesia Haze, dat rook ik graag en kweek ik graag.

        Comment

        • Stijnerbeer
          Senior Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2021
          • 42

          #21
          Als ik mag kiezen, doe mij dan maar een dieseltje. Ik hou wel van een weedje dat wat harder op de keel binnen komt.

          Tijdens mijn laatste ronde kweekte ik Afghan Skunk Auto (wietzaadjes huismerk), en dat was wel een van de lekkerste die ooit in m'n tentje heeft gestaan.
          Helaas had ik maar 10gram, dus erg veel heb ik er niet van kunnen roken.

          Comment

          Bezig...