Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is jullie favoriete soort en smaak van cannabis?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is jullie favoriete soort en smaak van cannabis?

Korting op 420shop
    Aangezien ik puur kweek om verschillende smaken te proeven van de wiet en ik vooral heb gemerkt dat ik echt wel fan ben van blueberry soortjes.
    Een lekkere kush gaat er ook wel in.
    En jullie?

Tja, ken vele soorten maar houd het bij
    één merk, als je zware shag rookt stap
    je ook niet snel over.

En bovendien, als ik loop van links naar
    rechts heb ik geen smaak nodig!

Comment

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      tabak vergelijken met groene goud niet echt vergelijkbaar vind ik.
      loop dan van voor naar achter ipie

Ik ben een haze liefhebber

Comment

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Amen!!!

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      ja een goed haze smaakje lust ik ook wel,25 jaar geleden koffieshop baron bangelijke haze mmmm. we worden oud

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Breda! Die kennen we .... helaas zijn buitenlanders daar niet meer welkom.

Tja je favo wietje?....
    dat is denk ik heel lastig te zeggen... de ene plant is de andere niet, zo kun je 5 whitewiddows zetten met allen een andere smaak.

ik denk dat hier heel veel factoren op meespelen, zoals watergift,temp, lv, aarde, licht.... etc...

zelf lust ik alles wel... maar een cheese soort (skunk) vind ik altikd heeeel lekker!

gr,
    Ricky

Comment

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      zo zie je maar ricky iedereen heeft altijd wel een favorite weedje bij jou is het dus de cheese. triple cheese van barneys heel lekker,aanrader grts

Pff... Moeilijk.. Als ik nou zelf een binnen tentje had dan zou ik denk ik het liefste blueberry roken.
    Maar ik heb nog nooit voor een lange periode een echt lekker wietje kunnen roken..
    Zelf alleen buiten kunnen kweken..
    En de kwaliteit van de shop hier is nou niet bepaald stabiel te noemen..
    Ik zie het afgelopen jaar ineens zoveel nieuwe soortjes in de coffeeshop opduiken, dat ik het eigenlijk niet durf te zeggen.

Zoet/fris. Is mijn ding.
    En af en toe een goeie cheese/diesel

Ik heb geen haze liefhebber, maar ik zeg er ook zeker geen nee tegen.

Ik word van de smaak van haze heel snel zat.
    Nederwiet is nou eenmaal gewoon de lekkerste wiet! Grtz.Nederhigh

Comment

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Blueberry dat is nu nt ook men favoriete smaak.waanzinnige smaak zoet rustige high.
      de echte dieselsmaak al lang niet meer gerookt mmmm enige aanrader van soort die echt diesel smaakt.
      Gisteren cherry van de pacha gerookt ook heel smaakvol de cherry blijft in je mond kleven .grts

Favorieten ? Njet, niet echt, zolang er maar een lekkere smaak aan zit, ik ben wel van de smaakjes

De White Diesel van White label (= Sensi) is erg goed als je de Diesel smaak zoekt.
    8 weken bloei ongeveer. (staat in m'n 2017 verslag)

De bepalende factor is hoe gebruik je je wiet ?
    Want roken of verdampen is een wereld van verschil.
    Qua effect natuurlijk, dampen is wat milder-relaxter en het effect met roken is wat intensiever-sneller, maar zeker ook qua smaak.
    Met het dampen proef je smaken die je met roken niet tegenkomt.
    Als je nog nooit gedampt hebt kun je eigenlijk de smaak van een wietje niet goed beoordelen, imho
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Dat heb inderdaad al opgemerkt die eerste twee trekken proef je de smaak vrij goed dan proef je meer verbranding dan smaak.
      Heb al paar keer gedampt idd wereld van verschil maar heb spijtig genoeg geen verdamper zelf ter beschikking. Wil er een aanschaffen maar ze beloven allemaal hemel op aarde en men kennis hiervan is niet optimaal.Enig voorstel.
      Voor ik men joint je opsteek trek ik paar keer proef je ook even een aroma.
      Die white diesel gaan we eens bestellen en dat verslagje gaan we is bekijken. Je hebt wel meer mooie verslagen al wat pagina's bewondert.
      Heb juist mail gekregen van barney's dat de tropical banana terug beschikbaar is. Volgende ronde word fruitige ronde.
      Thanks voor de toevoeging

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Grote topics over vapen, vaporizers en reviews :
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...dschap-analyse
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...jke-toestellen
      Misschien heb je daar wat aan.

Merci makker heb ik idd iets aan.
    Ik denk dat ik voor de arizer extreme q ga gaan, nog is wat rondneuzen.
    In ieder geval een investering die goed moet zitten,wil geen kat in een zak kopen

Comment

Wel een paar keer getest ... was niets voor mij. Ooit ook zo’n glazen bol waar je je stuff dan in verwarmde met een aansteker gehad, was ook niets voor mij. Ik rook sinds 10 jaar geen tabak meer dus rook ik puur. Maar ieder zijn ding ...

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Dan hoest ik men longen eruit man puur komt zwaar binnen bij mij. Ook al geprobeerd misschien is dat wat wennen ik weet het niet. Grts

citroen

Comment

• Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        ah een zure jongen, kan ook smaken

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X