Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIY bho extractor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    DIY bho extractor

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    afgelopen week won ik hier een kleine vaporizer van Tyga. Na wat opzoekwerk weet ik nu dat ik hier waarschijnlijk het beste mee kan "dabben" of zoiets ... ben echt een leek in dit soort dingen ...

    Ik dus naar de doe-het-zelf omdat ik een stevige extractor zelf wou maken ... kom ik thuis met een buis van zink met 2 afsluitdoppen. Gaatje geboord voor gas in te spuiten en enkele gaatjes voor de uitvoer van de extractie ...

    Thuis wat meer opzoekwerk gedaan en nu vond ik ergens terug dat zo een buis heeeeeel giftig zou zijn en zink zou meebrengen in de extractie?

    Iemand die hier veel verstand van heeft ? Anders ga ik een pvc buisje halen want de originele honey bee extractors zijn ook van plastic dacht ik?

    Alvast bedankt!

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Alu, blik, koper of rvs. Of kunststof.

    Zink en lood lijkt me kinky.

    Comment


    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Ja, denk het ook .... vond het wel juist de goeie afmetingen hebben .... en stevig

      Morgen maar pvc buis halen en hetzelfde mee doen dan maar .... thx!

    #3
    zo te zien een verzonken stalen pijp, zink is inderdaad zeer giftig....... ik zou het maar niet gebruiken
    2e
    3e

    Comment


      #4
      PVC lijkt me ook niet optimaal als je dat met gas wil doen.
      Dat wordt toch mega koud ? Er komt ijs op, en PVC is dan ook niet zo stevig.
      Polyvinylchloride, daar wordt ik ook niet rustig van

      Ik denk dat je het moet zoeken in glas of RVS, die lijkt me het veiligste.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Tsjara
        Tsjara commented
        Editing a comment
        Ja, denk ik ook maar glas of rvs is moeilijker te vinden in de doe het zelf

        Misschien dat ik er uiteindelijk gewoon ergens eentje bestel ....

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Het soort gas maakt ook verschil, zie de 420 webshop. Daar staat dat een bepaald gas niet met kunststof gebruikt mag worden.
        Ik ben toevallig ook aan het rondneuzen, maar ik ga denk ik voor een glazen, dus geen diy.
    Bezig...
    X