Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slechtgaan? :p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slechtgaan? :p

    Korting op 420shop
    hoe komt het dat somige mensen gewoon als ze een joint gerookt hebben beginnen te staren en dan in elkaar zakken en flauwvallen en daarna ziek zijn , ik heb dit al een paar keer gezien is dit slechtgaan ofzo ik heb er beetje schrik door gekregen groetjes

    #2
    Re: slechtgaan? :p

    Stevig onbijten en meer oefenen lol.

    Had er vroeger ook wel is last van, niet iets om je echt druk over te maken.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: slechtgaan? :p

      Aan de conditie werken .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: slechtgaan? :p

        been there it sucks

        Comment


          #5
          Re: slechtgaan? :p

          Ik zie vaak dat mensen die harddrugs gebruiken of gebruikt hebben veeeel minder goed met cannabis om kunnen gaan.

          Tevens zit de wiet in de sjops VOL met chemicalien zoals verzwarings- en bestrijdingsmiddelen.

          Stay organic.

          B.

          Comment


            #6
            Re: slechtgaan? :p

            cannabinoiden zorgen voor vasodilatatie. Dit is een proces waarbij de bloedvaten verwijden door de aanwezige spieren. Hierdoor (samen met een versnelde hartslag) is het mogelijk een sterke bloeddrukval te doorstaan wanneer je cannabis gebruikt. Het is deze bloeddrukval die ervoor zorgt dat mensen flauwvallen etc.

            wanneer je bijvoorbeeld onvoldoende gegeten of gedronken hebt kan dit veel sneller voorkomen dan wanneer alle factoren goed zitten.

            probeer wanneer zoiets voorvalt vooral rustig te blijven, geef de persoon waarbij het slecht gaat voldoende verse lucht, eventueel suiker en vitamine C en binnen enkele minuten zal dit terug in orde komen.

            Comment


              #7
              Re: slechtgaan? :p

              Komt omdat ze denken dat ze in 1 keer een hele joint achter elkaar moeten op roken....
              Als je langzaam rook in relaxte omgeving en gewoon normaal doe dan gebeurt er niks.
              Maar ga je voor de eerste keer een voor gedraaide joint roken en je neem 4 hijsjes ja dan kan je beter blijven zitten
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: slechtgaan? :p

                  aah zoo dus .. gewoon een vraagje , wat is het ergste wat er kan gebeuren met wiet ? :p

                  Comment


                    #10
                    Re: slechtgaan? :p

                    Volgens mij dat je belandt in een psychose, maar daar moet je dan wel aanleg voor hebben en tot een zeer kleine doelgroep behoren. Maar voor de rest... eigenlijk niets.

                    Comment


                      #11
                      Re: slechtgaan? :p

                      Ik vind het droge mond effect het ergste .

                      Grtz.

                      Comment


                        #12
                        Re: slechtgaan? :p

                        Bedoel je met een psychose zoals ze zeggen blijven hangen ? :p en je moet dus gewoon opbouwen met jointe roken

                        Comment


                          #13
                          Last edited by pedro; 27 November 2010, 21:48. Reden: had het al verstuurd voor het af was (en waarom komt mijn bericht niet onderaan de pagina terecht?)
                          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                          Comment


                            #14
                            Re: slechtgaan? :p

                            Het ergste is kwijtraken.
                            Soms moet ik echt ff zoeken.

                            Serieus, als ik te ver ga, keert m'n maag om.
                            Daarna moet ik een uur gaan liggen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: slechtgaan? :p

                              wow pedro dat is erg man :o ik heb dit nog wel gehoord over mensen die duivels zien enzo , maar dat kwam van paddo's en xtc ik dacht dat wiet daar onschuldig aan was

                              Comment

                              Bezig...
                              X