Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

    Mijn ogen bedriegen mij vaak als ik high ben, heb ook af en toe last van dissociatie en depersonalisatie als ik high ben, meestal maar voor enkele seconden. Vooral als ik met vrienden rook. Ken je dat gevoel dat je denkt er iemand niet bij is, of dat je denkt dat er een persoon meer is, of dat je jezelf bekijkt van op een afstand? Dat gepaard met een donker park of een slecht verlichte ruimte of plaats zorgt bij mij nogal vaak voor de milde hallucinatie dat ik iemand zie staan of zie zitten ergens (soms zelf 10-tallen mensen die in een groepje zitten op een afstand) of dat ik mezelf ergens anders zie, maar op het moment dat ik door heb dat het een hallucinatie is dat ik mezelf zie, verdwijnt dit weer (dit is meestal vanuit de ooghoeken, behalve als ik HEFTIG gerookt heb). Dit vind ik overigens niet onaangenaam. Ik rook trouwens al jaren en hoe meer ik rook, hoe meer ik dit soort verschijnselen zie/me inbeeld. De mensen die ik zie zijn altijd 'vriendelijke' entiteiten en ik wordt er nooit bang van ofzo.

    Ik vraag me af of jullie ook zulke dingen hebben (misschien merk je het gewoon niet).

    Kvind het altijd vree wijs als da gebeurt :p

    (Overlaatst heb ik een witte vos zien voorbijlopen toen we eentje adden opgestoken in een donker bos)

    Comment


      #17
      Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

      Hallucinaties had ik alleen in m'n begintijd... tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Stoned zijn vind ik heerlijk overigens. Lekker de spanning uit m'n lijf, ik denk relaxed na, etc, etc. Wel doe ik het alleen in m'n vrije tijd, en doe ik de rest wel gewoon nuchter. In de middag vind ik de nuchterheid juist weer heel fijn. Tenzij het een lekkere zomerdag is, haha.

      Comment


        #18
        Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

        Ik rook meestal alleen, omdat als ik rook enorm stil word. Valt ook te zien wat ik rook, maar als ik rook denk ik altijd na (filosiferen), en zeg ik soms enkele uren geen woord. Ik word helemaal niet sociaal van te roken, in tegenstelling. Behalve als ik een heel klein beetje rook (stickytje), dan word ik heel praterig. Het is wel zo dat niemand bij me thuis het aan mijn uiterlijk merkt als ik gerookt heb, maar wel aan mijn doen. Normaal ben ik tamelijk lui, en bv taken als het gras afrijden of het huis kuisen als ze het aan mij vragen doe ik het niet omdat ik er gewoon geen zin in heb, maar als ik gerookt heb, ookal heb ik er geen zin in, doe ik het wel. Heb al vaak zo stoned als een hond hout gaan kappen voor in de open haard hehe.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #19
          Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

          Mijn laatste superstoned was door een zwart balletje eigen gemaakte hasj.
          Op aanraden van de maker heb ik de joint niet volgepropt, want hij, als dagelijkse roker, had mij gewaarschuwd voor het effect!

          Ik heb wel een uur of 2 vast gezeten aan het toetsenbord (was na 12'en op JD en is alweer een best tijdje geleden..jammer, het is op!)
          Compleet relaxed, geen gevoel in de armen of benen. Kon wel typen en denken, maar was zo relaxed; ik wilde gaan pissen maar kon niet gaan staan.
          Dus ben maar niet gegaan... wat okay was


          Ik ga sowieso voor de stoned, want high heb ik niks mee. Ik ben actief, bijna stresskip en heb het druk genoeg daags;heb ook een gezin, dus rook alleen 's weekends voor de broodnodige ontspanning en een goede nachtrust. Welke doordeweeks weinig voorkomt...slecht slapen (is een familiekwaal)

          Elke dag cannabis roken wil ik ook niet, want ik kan de dag erna slecht op gang komen na een stevige jay, wat wel moet als je om 5.30 uur moet opstaan

          Comment


            #20
            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

            Comment

            Bezig...
            X