Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik ben al meerdere keren stoned geweest,
    ik ben altijd zeer serieus en erg geconcentreerd als ik stoned ben...
    Maar, alles draait als een gek!
    Alles draait altijd!
    En 1 keer ging ik licht hallucineren,
    de muren werden paars daarna groen en daarna rood...
    En ik keek naar een maat van mij, zijn gezicht werd
    opeens een kangoeroe...
    Of een klein moordlustig kind...(Geloof me, ik weet ook niet ._.)
    Dus hier mijn vraag:
    Komt dit bekend voor en/of je gekste belevenis?

    ~PeaceFulInHaler

    #2
    Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

    haha:d
    Ik heb wel eens een bad-trip gehad maar dit niet hoor..
    Ben idd ook wel benieuwd of iemand anders ook wel een is gaan hallucineren van wiet.
    Ik iig niet. Word er altijd wel chill van maar consentreren kan ik echt niet meer.. Leren na het blowen is bij mij echt geen optie:p
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

    Comment


      #3
      Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

      bij beginnelingen zal dat nog wel eens voorkomen
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

        oooit eens hardstikke stronken geweest?
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #5
          Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
          bij beginnelingen zal dat nog wel eens voorkomen
          Klopt, was mijn 2-3e keer ofzo
          Hallucinatie was erg scherp, niet wazig.

          Comment


            #6
            Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

            Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
            oooit eens hardstikke stronken geweest?
            Nee, maar zaterdag heb ik feestje... of terwijl:
            Gaat verandering in komen

            Comment


              #7
              Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

              Wow, waar heb jij die wiet gehaald
              Ik vind hallucineren echt chill. Ik gebruikt geen harddrugs maar wel smartdrugs.
              Ik gebruik wiet ook ter medicatie dus t zou alleen lastig worden als ik ineens op mijn werk zou gaan hallucineren

              Ik weet trouwens wel dat je bij paddo's/truffels gaat trippen, omdat je jezelf vergiftigd. De reden dat je dan tript is, omdat je lichaam heel veel anti-stoffen aan het maken is.
              Wie weet ziet jou lichaam in sommige gevallen van wiet het als een vergiftiging van het lichaam en kan je dus helemaal niet tegen wiet.
              Last edited by Joey--dude; 7 February 2011, 13:23. Reden: Er schoot met iets te binnen
              Why drink and drive when you can smoke and fly

              Comment


                #8
                Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                thc is idd ook merkbaar omdat je lichaam er antistoffen tegen aanmaakt.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                  hallucineren heb ik nog nooit gehad.
                  wel ben ik er eens ene keer van flauw gevallen ne keer of vier achter elkaar dan nog wel. Maar ik moet wel bekennen dat ik toen een beetje teveel had gerookt voor mijn doen

                  Verder ben ik er relaxt van en helder van geest wat ik wel fijn vindt omdat ik altijd nog dingen wil kunnen doen. Pas wanneer ik ga slapen mag het wat lomer zijn En ik gebruik vooral voor de pijn. Behalve nu want sta al tijdje verplicht droog Maar als ik blow vindt ik het voor mezelf toch altijd belangrijk dat ik nog helder ben overdag. En het heeft op mij ook meestal een actieve werking.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                    Peacefulinhaler ik weet niet wat jij rookt hahah maar dat heb ik nog noooit gehad (
                    Als ik drink word ik draaierig
                    als ik blow word ik rustig

                    1x out gegaan jaar of 12 geleden ik het begin dat ik rookte

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                      de draaiingen heb ik ook al ervaren:p

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                        Toen ik net begon had ik 2-3 gekosts en daar is het altijd bij gebleven.

                        Ik rook tamelijk veel hasj omdat ik dat lekkerder vind en een fijner effect hebben. Van die standard wietjes word ik altijd zo sloom. Na een hasj joint kan ik tenminste nog dingen doen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                          Stoned zijn vind ik kut, doe ik alleen om van de pijn af te komen later in de avond.

                          High is een ander verhaal, da's beter. Maakt creatief, vrolijk, actief. Daarom zijn sativa's overdag en op feestjes beter.
                          Ook hoeft het van mij niet zo sterk. Mexican Sativa en Santa Maria vind ik (ook van buiten) lekkere wietjes.

                          "Trippy" wiet moet je als beginner ver van blijven, maar ook later niet gebruiken als je niet lekker in je vel zit.
                          Het versterkt n.l. wat er al is.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                            Heb ooit is dikke baggy gevonden op een kermis... weed glinsterde gewoon en zakje zag er coky uit (met witte aanslag)
                            1 jointje van gerookt (licht gerold, we wiste tenslotte ni welke soort ofzo) met 2 personen gedeeld... onderweg terug van kermis is chauffeur uitgestapt om onbestaand hekke te gaan verzette en stapte daarna achteraan in om kwaad te worden op de dief die ze stuur gestolen had....
                            Je kan op weed alle soorten vloeibare drugs kappen en die laten opdrogen zodat de residu's achter blijven
                            zijn er achteraf achter gekomen van wie het was en bleek weed besprenkeld met LSD te zijn...
                            Zelf zag ik op elke haag de bacardivleermuis naar me glimlachen
                            trouwens nooit meer gevonden
                            en high rules.... stoned enkel goed voor in zwembad te liggen
                            van high ga je ideeje krijgen en uitvoeren... stoned krijg je enkel domme ideejen die je maar half of niet uitwerkt :p
                            Paar weken geleden voelde ik me wel draaien, was half stronken :p maar jointje HPH deed me wel een gang gaan....
                            mja soms moet het kunnen maar het mag geen gewoonte worden :p

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat vinden jullie hoe het is, om stoned te zijn?

                              Haha, heel lang niet meer blowen, en dan in 1 keer wel doen.
                              Dat is ongeveer het geheim
                              En we hadden erg veel wiet toen, vandaar

                              Comment

                              Bezig...
                              X