Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoektocht naar de juiste convectie draagbare vaporizer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zoektocht naar de juiste convectie draagbare vaporizer

    Korting op 420shop
    Beste cannabis liefhebbers,

    Ik ben voornemens om een nieuwe vaporizer aan te schaffen. Momenteel heb ik een oud beestje van focusvape (conductie).
    De smaakbeleving is niet om naar huis te schrijven. Ongeacht het aantal graden. Mijn vriendin ruikt wel een wietlucht, maar ik proef louter popcorn achtige lucht/smaak.

    Nu wordt 't tijd voor een nieuwe. Mijn voorkeur gaat uit naar een convectie hand vape. Er is best veel op de markt en het internet staat bol van allerlei ifo wat een besluit er niet altijd even gemakkelijk maakt.

    Ik ben aan het twijfelen over de Utillian 722, Flowermate swift pro, of Boundless CFV.
    Ik neig naar de utillian, maar ben nog niet helemaal zeker van m'n zaak...

    Hebben jullie ervaring net een van ee że apparaten of tips? Wellicht a der alternatief dan deze?

    Alvast bedankt voor het meedenken.
    Last edited by Sebobo; 13 November 2020, 10:40.

    #2
    De mighty zijn leden wel tevreden over.

    Comment


      #3
      Ik heb die boundless. Werkt, maar het is niet veel meer verschil dan een gewone flowermate, die ik ook heb. Beide worden niet echt meer gebruikt sinds overschakeling op de volcano. Daar proeft je wiet naar wiet en die draagbare toestellen kunnen daar gewoon ni tegen op.

      Comment


        #4
        Ik heb ooit een keer zo'n magic launch box gekocht. Dat was echt 3 keer niks. Wel 120 euro ofzo naar de (***).
        Die zou ik dus in elk geval niet kopen.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5

          wat beowulf zei....

          Comment


            #6
            Mijn keuze staat in dit topic : Sticky: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Ik gebruik de Firefly +2,,en wil echt niet meer wat anders,

              Temp is te regelen met een app op je telefoon,,maar ook zonder die app kan je hem bedienen,
              Hij warmt erg snel op,,en het is erg gebruiksvriendelijk met schoonmaken.

              Het beinvloed de smaak van je wietje niet, en verbrand ook niet ondanks dat het inductie is.

              https://thefirefly.com/

              en hier te bestellen: https://azarius.nl/vaporizers/portab...ers/firefly-2/

              succes
              Zeg maar zo, Keep It Simple

              Comment


                #8
                Mighty. Wat duurder maar je gaat niet teleurgesteld zijn. Heb ook een Boundless CFX als Back up, maar die is echt niet goed. Voelt niet fijn, mondstuk is vierkant, damp is half zo lekker als uit de Mighty.

                Ben quasi gestopt met roken sinds ik mijn Mighty heb.

                Vapcap van dynavap is ook een goed alternatief, echt lekker, een one hitter. Maar het voelt toch een beetje als crackpijp roken qua belevenis.

                Comment


                  #9
                  De mighty/crafty en/of firefly heb ik heel even serieus overwogen, maar toch vind ik ze qua prijs te veel van het goede. 200 euro is echt de max.
                  Het liefst zoek ik een redelijke convectie vape voor rond de 150 euro. In die prijs range is denk ik de utillian wel een goede keus is. Heeft redelijk goede reviews. Eerder dacht ik aan de V tower, maar mijn vriendin is geen fan van damplucht in huis, dus mot 't maar een draagbaar apparaatje worden

                  Comment


                    #10
                    Beetje laat maar,

                    Begonnen met de Utillian 721, na een tijdje een Davinci IQ2 bijgekocht, die is toch wel van een heel andere kwaliteit. Absolute aanrader voor diegene die nog zoekende zijn....

                    DaVinci IQ2.jpg

                    Comment


                    • GreenBio
                      GreenBio commented
                      Editing a comment
                      Ik vond de utillian al best een fijn ding, maar gebruik 'm nooit meer. Nog 1 keer gebruikt om te vergelijken nadat ik de IQ2 een tijdje gebruikt had, maar de Davinci is echt veel beter, ondanks de convectie van de utillian....

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Hopelijk zet je reviews in het review-topic, dan blijft dat ook een beetje up-to-date
                      Als je daar zin in hebt he...
                      Het is altijd fijn om te lezen hoe ze in de praktijk werken, of schoon te maken zijn, in plaats van die reclamepraat bij de shops

                    • GreenBio
                      GreenBio commented
                      Editing a comment
                      Ik zal er binnenkort eens voor gaan zitten.....

                    #11
                    Review Davinci IQ2 toegevoegd.....

                    Comment

                    Bezig...
                    X