Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten wiet

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Verschillende soorten wiet

    @smokey:
    tot nu toe heb ik 1keer Amnesia gesmoort waar ik direct verliefd op was, het proefde erg lekker en niet zo hard in de keel maar toch goed effect (Wil ik zeker eens kweken als ik er zaad van kan vinden)

    Comment


      #17
      Re: Verschillende soorten wiet

      Ik ben vorig weekend gaan shoppen :

      skunk
      thai
      northernlights
      amnesia
      en nog een stukje zwarte hash waarvan ik de naam nooit kan onthouden....

      nog niet alles uitvoerig geproefd maar naar coffeeshopmaatstaven goe gerief, alleen jammer dat die amnesia heel erg duur lijkt.

      Comment


        #18
        Re: Verschillende soorten wiet

        Hier nog een fan van de wel beroemde White Whidow. Dit is zeker mijn favoriet
        Ook Orange Bud vind ik erg lekker. Hou van een zoetig wietje.

        Mocht de kwaliteit wat minder zijn neem ik Power Plant of Sneeuwwitje (Snow White). Deze laatst genoemde kan ik moeilijk of niet onderscheiden van de White Whidow.

        De grootste klapper krijg ik echter van Aghani wiet alleen vind ik de smaak wat minder lekker maar kan soms de verleiding niet weerstaan en neem wat van die dikke toppen mee

        Ga na mijn eigen kweek de White Skunk voor het eerst proberen, dit is een kruising van White Widow en Skunk X als ik het goed heb.
        Ik heb gehoord dat Lemon ook een bijzondere zoete knaller is.....

        Verder vraag ik me wel eens af in hoeverre je in een shop ook daadwerkelijk die specifieke soort krijgt of dat ze bepaalde wiet maar gewoon een naam geven

        Comment


          #19
          Re: Verschillende soorten wiet

          weet er mischien iemand een weedsoortje waar je heel actief en en blij van wordt?
          grtz

          Comment


            #20
            *SmokingggGG* !

            I wanna get high... so high!

            Comment


              #21
              Re: Verschillende soorten wiet

              Ik Rook White Widdow/ northern lights/ northern light special (tegenwoordig XS) Bigtops skunk en als hasj niet te vergeten Polm of Super polm smaakt Perfect!
              Schutto In tha house

              Comment


                #22
                Re: Verschillende soorten wiet

                heb nu Swowball, een wietje om van te blijven zitten en een lekker smaakje
                http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                Comment


                  #23
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment


                    #24
                    Re: Verschillende soorten wiet

                    af en toe White widdow Northern light skunk big tops en snake 9 euri voor 1 gram maar dat is echt bere sterk en crunched perfect
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #25
                      Re: Verschillende soorten wiet

                      Ik ben ook een belg en haal nooit wiet bij een dealer...
                      Woon in de kempen en vlak bij de grens dus altijd naar de coffeeshop

                      Men favoriet tot nu toe is toch wel de ''super silver haze'' van de vrolijke gaper.
                      (Suuuuuper haze-soort maar wel 14/gram )
                      ''Bubblelicious'' van de bovenstad (Zoete smaak en goeie prijs/kwaliteit 8/gram)
                      En niet te vergeten de ''Lemon Haze'' van de havenzicht (10/gram)

                      Hou wel van de heftige soortjes alleen spijtig van de prijs he

                      Grtzzz
                      Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                      Comment


                        #26
                        Re: Verschillende soorten wiet

                        zo wat is het duur dan bij jullie bij ons veel goedkoper zal morgen ff naar coffee shop gaan om prijzen te checken

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: Verschillende soorten wiet

                            Ik ben echt op de verkeerde plek geboren zo te horen!

                            Comment


                              #29
                              Mijn favoriete wietsoorten zijn; NYC Diesel, White Widow, Snowwhite en Demolition.
                              Demolition bezorgt mij echt een stevig high moment elke keer ik hem rook!
                              Heerlijk gwn

                              Comment


                                #30
                                Geef mij toch maar een Amnesia haze of santa maria, dat zijn mijn 2 favorieten, zijn die er effe niet, dan maar white widow, smoort ook heel lekker

                                Comment

                                Bezig...
                                X