Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten wiet

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Verschillende soorten wiet

    klopt was CatsEye zegt, kleine plant, komt weinig van af... kost voor een grower veel te veel geld vergeleken met een andere plant...
    ik ben maar nog het begin...

    Comment


      #77
      L.A. Confidential van de Toermalijn. Heel trippy. In de jaren '90 zwaar getript ook op Northern Lights Haze. Verder ben ik een echte indica-fan, Big Buddah Cheese is lekker chill met toch ook een high, betere smaak en effect dan white widow. Met een kush soort zoals Hindu Kush of Happy Brother maak je me happy. Ik zou graag nog eens een zuivere Northern Lights roken. Blijft toch wel een speciaal weedje. Maar in Breda en Tilburg heb ik deze legendarische soort nog niet aangetroffen. Als je wil trippen dan is de Super Cali Orange Haze een regelrechte aanrader.

      Comment


        #78
        Re: Verschillende soorten wiet

        Dan moet jij eens aan de Rooie Marie.
        Dat is een kruising van een Paars geselecteerde Shaman x Santa Maria.
        Als ik jou zo hoor, moet jij deze wel geweldig vinden. !!

        Grtz, HJM

        Oorspronkelijk geplaatst door zwof View Post
        Is er dan niemand die paarse wiet rookt???
        Het is geen sterke "ram voor je harses" wiet, maar geen enkele ruikt zo fris en fruitig, je blijft gewoon wakker ook, maar het aantal zweefmomenten zijn aanzienlijk
        Ik heb het iemand hier eerder horen zeggen, vroeger wilde je gewoon sterke knock out wiet, tegenwoordig (ik nu oud) het wat lichtere spul met de mooie high
        Misschien wel het verschil tussen een goeie wijn en flink zuipen om bezopen te worden hahaha... (no offence, been there done that)
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #79
          Re: Verschillende soorten wiet

          paarse wiet? bedoel je purple haze? heb er nog nooit van gehoord klinkt wel aantrekkelijk
          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
          Dan moet jij eens aan de Rooie Marie.
          Dat is een kruising van een Paars geselecteerde Shaman x Santa Maria.
          Als ik jou zo hoor, moet jij deze wel geweldig vinden. !!

          Grtz, HJM
          ik vind amnesia echt geweldige wiet
          die smaak worde je gewoon serieus opgewonden van.
          ook is de high in je hoofd en niet lichamelijk, dat vind ik persoonlijk veel fijner want dan word je niet zo lam.

          Comment


            #80
            Re: Verschillende soorten wiet

            strooi mdma over je toppen

            Comment


              #81
              Re: Verschillende soorten wiet

              Meetsal rook ik white widow, Jack Herer, Power Plant, Thai en mn favourite: Shebab Power van de coffeeshop Shebab

              Comment


                #82
                Re: Verschillende soorten wiet

                Hier in Leiden heb je DNA van de coffeeshop Double AA/1ste kamer.

                Vind dat altijd wel een zeer goed wietje.

                Comment


                  #83
                  Re: Verschillende soorten wiet

                  Mijn lijst van aanraders.
                  A'hem
                  Mexican Haze van Uncle Sam
                  Silver Haze en Super Polm van Happy Days
                  Stuf van de Keizer van Zero Zero
                  Lamb's Bread van Upstairs

                  A'dam
                  Bob Sinclair van ergens in A'dam(ik ben de naam v/d shop helaas vergeten
                  Super Lemon Haze(Green House)
                  O.G. Kush en Cheese van The Bulldog

                  Als je echt een chille high wil raad ik een thc joint aan. Ik heb een grinder die thc opvangt, eens in de maand kan je hier een flinke thc joint van draaien(ligt er natuurlijk aan hoeveel wiet je ermee grind) en dat is ook qua smaak beter dan veel wietsoorten.

                  Comment


                    #84
                    Re: Verschillende soorten wiet

                    1. Purple Haze
                    2. Super Lemon Haze
                    3. Amnesia.

                    Comment


                      #85
                      Re: Verschillende soorten wiet

                      WW, Verschillende soorten haze(Amnesia, strawberry, purple), Gruis(Was een lekker zoete white soort)
                      Kush, Zero, ZeroZero, Afgaan, Nepal en ice hash

                      Comment


                        #86
                        Re: Verschillende soorten wiet

                        vroeger was het norterlight,B52,ww maar das 12 jaar geleden nu als ik in de shop kom de helft van de soorte ken ik niet
                        maar als ik een shopje bezoek is het meestal een am,ww,ak47,bubblegum allemaal lekkere wietjes maar ooo zo rap op

                        Comment


                          #87
                          Re: Verschillende soorten wiet

                          Ik rook veel Dynamite en AK47 vooral Dynamite is erg sterk, het komt in de buurt van Haze, voor mij blijft Purple Haze het beste.
                          Purple Haze rook ik ook alleen maar als ik op de bank lig na heel de dag gewerkt te hebben, de roes die je dan krijgt is niet te beschrijven.

                          Wanneer ik uitga dan rook ik alleen maar assie.

                          Comment


                            #88
                            Re: Verschillende soorten wiet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Blackview View Post
                            strooi mdma over je toppen
                            Het domste wat je kan doen als je die jonko wilt verneuken, een jonko moet een jonko blijven.

                            Comment


                              #89
                              Re: Verschillende soorten wiet

                              mijn absolute favoriet blijft nog altijd kali-mist, kwam het ooit eens tegen in amsterdam bij de dampkring, ga er sindsdien altijd langs als ik in de buurt ben... had de hele dag ak47 gerookt en was behoorlijk stoned/moe, rookte toen 1 kali mist en wilde uitgaan...beste high ever !
                              Iets doen voor de gein, is altijd fijn... zeker als je daarbij een eikeltje mag zijn!
                              melkman

                              Comment


                                #90
                                Re: Verschillende soorten wiet

                                Ik was vandaag in de shop en zag op de lijst ook de Nederwiet staan kost €5 per gram.
                                De wiet die ik normaal koop ligt tussen de €10 en €12. Is de Nederwiet dan niet zo sterk omdat hij maar €5 kost?
                                Iemand ervaringen met deze soort??
                                Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

                                Comment

                                Bezig...
                                X