Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten wiet

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Verschillende soorten wiet

    Kush soortjes, white rino, Nordern light, citral, afgaan, LA confidential, kaschmir, white domina,

    Comment


      Re: Verschillende soorten wiet

      zelf hou ik erg veel van K2 of een goeie haze.

      soms voor de afwisseling een beetje afghaan of caramello hasj

      Comment


        Re: Verschillende soorten wiet

        Super lemon Haze
        Super Silver Haze
        Amnesia Haze
        Big budda Cheese
        Blueberry Cheese
        Caramello (hasj)
        T-light
        ... exotische smaakjes en Sativa soortjes ,

        Comment


          Re: Verschillende soorten wiet

          Ik rook een paar jaar gewoon PP goeie prijs/kwaliteit verhouding.
          Heel af en toe een keer Amnesia Haze.

          Comment


            Re: Verschillende soorten wiet

            mhh

            k2

            jack herrer

            bubbelgum

            super silver haze

            en nog veel meer

            006.jpg002.jpg003.jpg011.jpg


            1 - white widdo

            2 k2

            3-ak

            4 bubbelgum

            Comment


              Re: Verschillende soorten wiet

              eigenlijk altijd super shiva gerookt, en nu heb ik effies powerplant omdat de supershiva op is. (nog nooit eerder over powerplant gehoord) Zijn de enigste twee die ik geprobeerd heb (behalve natuurlijk de naamloze soorten die je wel eens van vrienden krijgt), ik was eigenlijk gelijk hooked aan de supershiv (waarschijnlijk omdat het mn eerste was), ik heb dus ook geen flauw idee wat sterke en wat zwakke wiet is.

              Comment


                Re: Verschillende soorten wiet

                Ik heb onderhand zoveel soorten gehad, ik typ mijn favorieten even.

                -Ice Kush: heerlijk thc rijk soort met frisse fruitige smaken! goede verhouding qua bodystone en high.
                -Bluecheese: Heerlijke smaak, sterk effect, wel altijd duur.
                -Amnesia: bijna overal verkrijgbaar, zeer sterk en zurig smaakje.
                -Super Lemonhaze: heerlijke citroen aroma's! en een sativa high.
                -Mexican haze: kruidig/zoet, en redelijk zwaar qua effect.
                -Royal haze.
                -Blueberry.
                -Silverhaze.
                -Chocolope.
                -Cheese: vooral de original buddha!
                -Bubblegum: Zo zoet! Ik bleef 3 uur high van 1 joint!
                -Ak47.
                -Great white shark.

                Als ik een Shop kende met deze soortjes op het menu dan ging ik nooit meer ergens anders heen
                Ik ben vast nog wel een paar van m'n favorieten vergeten maar dat is niet gek, hoe langer je smoked hoe langer de lijst!

                Comment


                  Re: Verschillende soorten wiet

                  Choco absoluut een top 3er
                  Cheese

                  Keiharde Afghaan heerlijk zoet / scherp

                  Bubblegum voor de afwisseling

                  Budha haze om af te sluiten

                  Comment


                    Re: Verschillende soorten wiet

                    1. super lemon haze
                    2. AK47
                    3. super silver haze
                    4. Amnesia haze
                    5. jacck herrer

                    Mijn top 5 .

                    Comment


                      Re: Verschillende soorten wiet

                      Sudden death ( wat ik zelf kweekte)
                      White widow
                      Kashmir met schimmel

                      Ooit een stuk beschimmelde Kashmir gekocht en nadat ik dat gerookt had ging ik compleet out

                      beetje oftopic/ wat maakt het dat schimmelige Kashmir zo heavy is? of is de hasj gewoon goed en de
                      schimmel een broodje aap verhaal?

                      Comment


                        Re: Verschillende soorten wiet

                        Hier nog steeds zoekende naar de ultiem smakende soort die ik ooit eens in een coffeeshop heb gekocht...zeer piney dennegeur soort..

                        Deze zomer de ppp en de santa sativa kweken...zouden vrij dennegeurige soorten zijn...

                        mobile message

                        Comment


                          Re: Verschillende soorten wiet

                          Heb zelf een kweekje gedaan van enkele white widow plantjes, goed gedroogd en gecured. Ruikt lekker en rookt lekker.
                          Aangezien ik geen "roller" ben wegens te onhandig had ik een 100 tal "cones" gekocht die ik opvul, wel enkel met wiet en misschien 5% tabak ertussen.
                          Niettegenstaande White Widow toch geen "lichte" wiet is, voel ik daar helemaal niks van, doch ik slaap wel als een roos... (ook leuk)
                          Is de combinatie met tabak iets die "high" stimulerend werkt, of is het beter om bij pure wiet te blijven zoals ik het nu rook?

                          Comment


                            Re: Verschillende soorten wiet

                            Chocolope
                            ooh die is ook lekker ja!
                            een tijd terug bij kronkel in nijmegen hier was hij tekoop , maar nu niet meer helaas

                            Comment


                              Re: Verschillende soorten wiet

                              Hier nog steeds op zoek naar een zeer dennegeur achtig soortje....ooit eens in een coffeeshop deze gekocht en echt als je die rookte dan proegde dat echt naar dennehars...heel speciaal en lekker.

                              Al mijn hoop is nu gevestigd op de pure power plant en de santa sativa. Zaden besteld en in juli gaan ze de grond in.

                              Andere tips nog steeds welkom.




                              mobile message

                              Comment


                                Re: Verschillende soorten wiet

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ikaros5959 View Post
                                Heb zelf een kweekje gedaan van enkele white widow plantjes, goed gedroogd en gecured. Ruikt lekker en rookt lekker.
                                Aangezien ik geen "roller" ben wegens te onhandig had ik een 100 tal "cones" gekocht die ik opvul, wel enkel met wiet en misschien 5% tabak ertussen.
                                Niettegenstaande White Widow toch geen "lichte" wiet is, voel ik daar helemaal niks van, doch ik slaap wel als een roos... (ook leuk)
                                Is de combinatie met tabak iets die "high" stimulerend werkt, of is het beter om bij pure wiet te blijven zoals ik het nu rook?
                                Bij pure wiet blijven is natuurlijk gezonder als wiet met tabak(teer,nicotine enz.)
                                Je kunt natuurlijk ook nog verdampen, middels een vaporizer, dat werkt ook super

                                Comment

                                Bezig...
                                X