Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    Ik woon gelukkig nog thuis.
    Anders zou het hier snel een 5tal per dag zijn.
    Niet dat ik het erg zou vinden.

    Greetz,
    zion

    Comment


      #47
      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      Oorspronkelijk geplaatst door zion
      Ik woon gelukkig nog thuis.
      Greetz,
      zion
      Pfff me 2 (maar niet gelukkig), Ik zit al een tijd te wachten op me eigen woning, Maar de Woningbouw schiet maar niet op

      Comment


        #48
        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Heb van deze tread een poll gemaakt, dus als jullie die even willen invullen .

        Ik zelf rook meestal een gemiddeld van 4 jointjes per dag. In het weekend is het iets hoger .

        Grtz

        Comment


          #49
          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          meer dan 4 joints BoBo das wel veel

          ik hou het bij eentje of 2 per dag en soms dagen van 'no smoking' ....

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              Oorspronkelijk geplaatst door leo28
              ik geloof dat ik de enige ben op dit forum die geen wiet rookt,kweek voor me vrouwtje.
              Je bent niet de enige hoor Maar wel lief dat je jou vrouwtje voorziet van met liefde gekweekte cannabis
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #52
                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                Ik rook nu al even geen wiet meer.
                Enfin "even". Ik ben toch al ff "clean".

                De intentie is mijn oogst ten volle te voelen.
                Want gelijk ik ervoor rookte, dat was niet vol te houden.
                Zodanig dat ge de jointjes per dag niet meer op twee handen kon tellen.

                Was een hobbytje van soms 500 euro per maand, en als ik kon was het soms 600 euro.
                Bij bezoekjes aan de shop wil je wat duurdere soortjes en kwam het al eens op 800 uit.

                Therefor, nu enkel zelfkweek... en aangezien ik nog geen oogst heb, rook ik niets!
                De commercialiteit er rond is het mij gewoon niet meer waard.

                Comment


                  #53
                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  Eumh ongeveer 4 a 5 ofzo op een dag dan is het wel leuk geweest
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #54
                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                    Ik rook nu al even geen wiet meer.
                    Enfin "even". Ik ben toch al ff "clean".
                    Congrats met de prestatie!!!

                    valt het een beetje mee, het 'cleane' leven?
                    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                    Comment


                      #55
                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      minstens 5 ;x... maarja nu heb ik weer werk en opleiding en vriendin dus is het minderen en wachten tot de vakanties. uiteraard dat ik elke dag wel 1tje doe om af te bouwen,

                      vandaag nog geen gehad though en moet zo werken.

                      Comment


                        #56
                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        shit ik dagt dat ik veel rookte maar das dus mega veel ik rook al gouw zn 7-10 jointjes in een avond maar dan rook ik wel met paar maten en smiddags draai ik aleen gemiddelt 2 jointjes-.- word tijd dat ik ga mindere man haha

                        Comment


                          #57
                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          ja zo gaat het hier ook.. lopendebandwerk. mja door verplichtingen heb je daar niet meer zo de kans voor. is maar goed ook. kan je er een grip op houden

                          Comment


                            #58
                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Wat ik mij nu is echt afvraag is...

                            Ben ik de enigste op het forum hier die niet dag in dag uit loop te smoken?

                            Oke in de vakantie enzo, dan smoke ik veel, en op festivals, en kleine reizen met vrienden, oke, dan smoke ik veel, en dan zijn het meerdere per dag.

                            Maar gewoon door het normale jaar heen, smoor ik niet elken dag.
                            Het gaat in periodes, dan smook ik eens 2 weken elken dag, dan 2 weken niet, dan smoke ik een periode enkele keren per week, en dan weer een tijdje niet.

                            Oke het lijkt mij wel tof om de hele dag door jointjes toe te leggen
                            Maar, waar gaat dat heen, vraag ik mij dan af?
                            Als ik een joint rol, dan rol ik hem meestal "vetjes", als ik 5 zo'n kanjers op een dag rook, dan komt er niet veel terecht van de echte "verplichtingen van het leven". Zo'n dag af en toe, oke dat begrijp ik, maar als je dat elke dag doet, dan stel ik mij toch vragen?

                            Nu ik wil ook even aanduiden, dat je elken avond een pak jointjes rookt, dat begrijp ik, dat heeft geen "invloed" op het leven, en moest ik het geld ervoor hebben, dan zou ik het waarschijnlijk ook doen (alle geen 6 j'kes, maar gewoon 1 a 2). En dat je in het weekend contstant stoned zijt, dat snap ik ook.

                            Maar als ik sommige wilde cowboyverhalen hier lezen, smoken sommigen onder jullie elke dag van de week al van s'ochtends vroeg, en dat begrijp ik niet, hoe kun je dan al de verplichtingen nakomen in het leven?




                            Gewoon het feit al dat er geen optie is lager dan 2 jointjes per dag, snap ik niet
                            *SmokingggGG* !

                            I wanna get high... so high!

                            Comment


                              #59
                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              Je moet het leren beheersen he.
                              Lol, op het moment dat ik dit bericht schrijf, springt Bush Doctor van Peter Tosh op.
                              Legalize the marihuana!

                              Ok we gaan verder.
                              Als je echt wil dat het je niet teveel gaat kosten en dat je niet ganse dagen stoned rondloopt dan moet je wel minderen.
                              Maar na vele jaren smoken word je het wel gewoon er zo bij te lopen denk ik.
                              Deze laatste weken waren het er bij mij wel erg veel per dag.
                              Vrijdag bijvoorbeeld een stuk of 7 (ik heb wel lekker geslapen, ondanks het nachtlawaai ).
                              Ik merk wel dat ik het totaal niet erg vind als ik de dagen erna niets of bijna niets smoke.
                              Bewijs dat het dus enkel mentaal en niet fysiek verslavend is.
                              Volgens mij is het gewoon effe een knopje omdraaien.

                              Greetz,
                              zion

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Viktor View Post
                                Pfft, stelletje junkies jullie
                                Ik rook denk ik 1 a 2 joints per week, maar dat is dan altijd samen met 2 vrienden, dus bijna niets

                                vind ik ook een normale hoeveelheid, meer dan 3 per week gaat der over.

                                Comment

                                Bezig...
                                X