Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ik rook er gemiddeld door de week 3 per dag en zaterdag en zondag's een stuk of 5. Dit past prima in mijn schema. Ik werk vaak van 5:00 tot 13:15 en ben daarna vrij en ga dan even chillen achter de pc, vul mijn topic's aan, surf hier en daar en draai een muziekje.

    Verder doe ik gewoon de dingen die ik hoor te doen. Ik kan bijwijze van spreke knetterstoned even de afwas doen, stofzuigen en een wasje ophangen. Ik word er niet superlui van zal ik maar zeggen.

    Het zit zelfs zo in mijn systeem dat familieleden het niet eens zien of merken dat ik stoned of high ben. Ik kan een dikke kneiter paffen en dan op verjaardagsvisite gaan bij mijn ouders of schoonfamilie en er is niemand die iets merkt Zoals Zion zegt, het went er zo bij te lopen. Ik blow alleen niet als ik op vakantie ben

    Dit doe ik nu zo'n 16 jaar al en ja dat begin ik wel wat te merken door wat meer te kuchelen en dan met name smorgens. Draai ze tegenwoordig wel ietsje dunner. Ik ben nu 32 en ga nu wel aan kinderen denken dus tegen die tijd zal ik wel drastisch minderen.

    Peace!

    Comment


      #62
      meestal 4 a 5 per dag (als ik genoeg heb)

      daarna bouw ik het af totdat ik weer nieuwe heb
      momenteel iedere avond 1 joint

      greetz

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Noto View Post
        Wat ik mij nu is echt afvraag is...

        Ben ik de enigste op het forum hier die niet dag in dag uit loop te smoken?

        ik smoor zelfs helemaal niet , maar ooit zal de dag komen !!!!!

        grtz

        Comment


          #64
          Rook er een stuk of 4 per dag, gaat prima hoor.

          vandaag toevallig maar 2.
          Last edited by Mike-A; 25 November 2008, 17:10.

          Comment


            #65
            pak dat ik er 4-5 per week smoor hangt ervan af hoeveel geld ik heb

            Comment


              #66
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #67
                Godver verkleerd geklikt, wilde 2 doen. Dit geld dan voor het weekend, doordeweeks soms 1 's avonds om ff die stress van me af te gooien, is soms heerlijk

                Comment


                  #68
                  ik rook er meestal 2of 3 elke dag nu zo een jaar lang ongeveer maar in augustus 2 weken niet met ouders opreis dus . ging moeilijk
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment


                    #69
                    2 per avond, samen met me vriendin, soms rookt mijn inwonende schoonbroer ook nog mee. Vind het chill om het werk enzo van mij af te zetten en stoned de herhalingen op tv te bekijken ...
                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Ik smoor veels te veel (heb het wel nodig- te zenuwachtig)...
                      met 2pers...Ca 200gr/maand.
                      Ik kweek dus enkel voor onszelf, dit scheelt massa's in onze portemonee!!!

                      Comment


                        #71
                        Ik zit nu echt met een probleem.

                        Ik ben nu al een 2 tal maanden gestopt met roken.
                        maar ik gooi wel nog tabak tussen mijn jointjes en natuurlijk zijn mijn joints per dag naar omhoog gegaan in die periode. Wel nu ben ik het zat en wil ik er van af (van de nicotine drang). want ik vindt elke dag wiet roken (op me 19) er over gaan, en ik wil niet eens high zijn, ik wil gewoon iets tussen die lippen van mij.

                        Eerst wou ik puur roken maar daar ben ik nu van afgestapt wegens 1000 redenen (smaakt goor, ik heb het gevoel dat ik lucht binnentrek, ik kan geen tabaksjoints van mijn vrienden roken maar zij willen wel allemaal grettig van mijn pure roken,....)

                        mijn plan nu is de gewoonte kweken van af en toe een joint te roken en te vechten tegen dat kut ik-wil-nicotine-gevoel, zoals zoveel van mijn vrienden doen die nooit sigaretten hebben gerookt.

                        Damn ik hoop echt dat ze die schijt kut drug illegaal gaan maken
                        De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                        Belgium and The Netherlands stood as one...

                        Mother Europe born from your womb
                        Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                        Comment


                          #72
                          Ok nu voel ik me wel een beetje een junkie.Rook ongeveer een joint of 8 per dag Rook nu wel al ongeveer 13 jaar en heb nog steeds van niks last Dus zou zeggen KEEP ON SMOKING!!!
                          Peace Out

                          Comment


                            #73
                            haha, als je studeert heb je echt geen tijd om 8 Jointjes per dag te roken.
                            maar ik snap wel bij iemand die gewoon werkt daar wel tijd voor heeft.
                            De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                            Belgium and The Netherlands stood as one...

                            Mother Europe born from your womb
                            Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                            Comment


                              #74
                              ik rook er meestal2-3 per dag .hangt ook af hoeveel ik nog in stock heb.
                              in het weekend soms wat meer.maar meestal zijn het dan blunts.


                              Greetz
                              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                              sigpic

                              Comment


                                #75

                                Comment

                                Bezig...
                                X