[Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Krim420
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2011
    • 222

    #16
    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

    vroeger: men rugzak
    Nu: Ik steek gewoon alles in een lade of gewoon op tafel.

    Comment

    • Cleargreen
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 528

      #17
      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

      Lijkt me dat deze topic het roken van wiet bij minderjarigen in de hand werkt en vind het daarom vrij ongepast. Een 18 jarige zou zijn wiet niet hoeven te verstoppen.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #18
        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Tegen de tijd ik mijn wiet met verstoppen Stop ik met gebruiken.
        gewoon in leuk doosje in de kamer .
        Mijn "kijk- en grijpvoorraadje" zit in een zwarte stolppot die boven op de boekenkast staat. Dan hoeft onze dochter en mijn broer niet te vragen waar de wiet is. Ik ga echt niet in mijn eigen huis een (toegestane) gebruikershoeveelheid wiet verstoppen.
        Last edited by Xtreme; 7 April 2011, 09:16.

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #19
          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

          Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen
          Lijkt me dat deze topic het roken van wiet bij minderjarigen in de hand werkt en vind het daarom vrij ongepast. Een 18 jarige zou zijn wiet niet hoeven te verstoppen.
          Hm, dat vind ik nog wel meevallen. Onder verstoppen kun je natuurlijk ook gewoon 'neer leggen' verstaan, dus waar leggen jullie je weet neer?
          Tevens zijn er ook nog meerderjarige die het 'verstoppen'.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Silve R
            Chronic Stoner
            • Sep 2010
            • 193

            #20
            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

            Verstoppen thuis/woonplaats,.. of verstoppen onderweg?

            Meestal op een plaats waar ik er nog vlot aan kan (niet echt verstopt dus) als je echt wil verstoppen moet je al beginnen luchtdicht verpakken enzo anders veraad het geurtje direct de aanwezigheid, dit vind ik nogal overbodig...
            Onderweg, hangt af van de hoeveelheid, en dan nog...

            Gwn eerlijk toegeven dat je wiet rookt, dan hoef je niets te verstoppen

            Comment

            • sm0ker0546
              Retired
              • Apr 2011
              • 6

              #21
              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

              ik ben bijna 19 , maar vanaf me 18e ligt het gewoon op het bureau in me kamer , ik heb het nooit hoeven te verstoppen ofzo ;/

              Comment

              • stevendaman
                Retired
                • Sep 2009
                • 18

                #22
                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen
                Lijkt me dat deze topic het roken van wiet bij minderjarigen in de hand werkt en vind het daarom vrij ongepast. Een 18 jarige zou zijn wiet niet hoeven te verstoppen.
                Verstop het niet maar ik ben ook +18 en mn ouders zijn nog steeds geen fan

                Comment

                • rabbi
                  Retired
                  • Apr 2011
                  • 10

                  #23
                  Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                  waarom allemaal op zulke verre plaatsen? gewoon in een pakje roltabak?
                  alles past er in! je zakj wiet, je tabak, je tiptjes, je bladjes
                  en je hebt het altijd bij die hand en als je een pakj roltabak op tafel ziet liggen denk je nie direct aan spliff!

                  Comment

                  • fender
                    Retired
                    • Nov 2010
                    • 375

                    #24
                    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                    Als je een beetje creatief bent kan je op bijna iedere vierkante meter in huis wel iets verstoppen.

                    Comment

                    • Ventje
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 960

                      #25
                      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                      Ik bewaarde op Curacao me weed in een zwarte weckpot in een keukenkastje en de grotere hoeveelheden stopte ik in een holle steen in de tuin
                      Holle steen ??? ja een emmer met daar over heen beton gekneed tot de vorm van een stuk steen , beetje verf en wat aarde er over , foila een mooie gardenstach

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment

                      • Buizerd
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 1161

                        #26
                        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                        Je verstopt het niet voor niets dus waarom zouden mensen hier hun verstopplekjes verklappen?

                        Comment

                        • fender
                          Retired
                          • Nov 2010
                          • 375

                          #27
                          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                          Hier op dit forum om mensen nieuwe verstop inspiratie te geven

                          Comment

                          • Homegrown
                            Retired
                            • Jul 2009
                            • 253

                            #28
                            Even een ding over het hele minderjarige, het kan ook zijn hoe verstopTE jij je wiet, en het is evenmin prettig als je huisgenoten je wiet jatten, maar ik heb er
                            misschien nog een paar:
                            - kapotte controller
                            - boek uitsnijden(vakje) en dat in een boekenkast
                            - het open vakje van een subwoofer(niet meer aanzetten he)
                            -

                            Comment

                            • Homegrown
                              Retired
                              • Jul 2009
                              • 253

                              #29
                              - een stapel magazines aan elkaar lijmen en dan een vak uitsnijden ergens verstoppen.
                              - Vhs recorder

                              Comment

                              • Stealth
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2011
                                • 102

                                #30
                                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                                Jullie zoeken het allemaal net iets te ver,
                                wat beschreven wordt zijn duidelijk verstopplaatsen voor anderen.
                                Uit veiligheid voor kinderen plaats ik het steeds in zo'n mini kluis van de Brico,
                                maar die staat in het zicht in de living.
                                Verstoppen, neen.
                                Plaatsen waar anderen er niet aankunnen, ja!

                                ***

                                Comment

                                Bezig...