Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

na ruim 20 jaar blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Pure joint en dan kleine hijs jes nemen dan gaat het beter. Dun draaien werkt ook.
    ik ben over gegaan op koekjes eerst maak ik boter en daar maak ik koekjes van tis wennen duurt soms 2 uur voor het begin maar dan ga je ook goed tot je oogjes dicht gaan. Voor mij nooit meer een tabak joint dat is zo zonde van je wiet.
    God was never on your side..

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zeker weten belladonna en tabak verknalt ook het effect van de wiet.

    #17
    Tip. Leen eens een Volcano voor een weekje. Bij voorkeur de Hybrid, dan kan je testen wat je fijner vind, via ballon of rechtstreeks. Qua tabaksvervanger... damiana en passiebloem zijn best ok. Damiana is op zijn tijd zelfs lekker, ook zonder wiet.
    Lopend Verslag

    Comment


      #18
      Ik zit in t zelfde schuitje, heb alles al geprobeerd; vapen, bong, tabaksvervangers, puur..

      Bij vapen moet je hard zuigen en worden je longen nooit goed gevuld met lekker smakende, dikke rook
      Bong smaakt na de eerste 2 hits vies en moet dan eigenlijk alweer schoongemaakt worden voor de smaak en zelfs dan zal 't nooit zo lekker smaken als een dikke baap
      Tabaksvervangers; heb damiana geprobeerd, opzich best lekker maar wel overheersend qua smaak en als je zoals ik gemiddeld 4 bapen op een avond rookt dan gaat je keel er zeer van doen.
      En dan puur. Tja, je kan er niet zulke grote hijsen van nemen, maar das misschien ook weer beter voor je longen. Je zult 'm vaker moeten aansteken tussen je hijsjes door. Je wiet gaat sneller op. Persoonlijk vind ik de algehele ervaring toch prettiger met een kleine hoeveelheid tabakssnippertjes erdoor.
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Een bong vies na twee hits? Totaal geen last van, ik vind juist niets schoner roken dan een bong en rook die al jaren all day long! Nadat ik de pijp drie keer gestopt heb spoel ik er heet water door, droog hem af en hij is weer als nieuw.

      #19
      wel gek te lezen hoeveel mensen eigelijk toch geen fan zijn van het vapen...
      een vriend van me zijn vulcano was wel chill , ik heb ook een plenty , die heb ik gisteren gebruikt , en moet zeggen , dat was al iets meer richting stoned , dan met men mighty +

      Comment

      Bezig...
      X