welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SaRs!
    Wicked Stoner
    • Jan 2009
    • 249

    #61
    1. Belgam 21
    2. Van Nelle halfzwaar
    3. Pall mall (goedkoop, maar makkelijk om te rollen. smaak moet je vergeten, je smaakt toch vooral de wiet)

    Peace

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #62
      Gebruik nu ook regelmatig savoy, die is te koop in de lidl.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • Larz89
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2009
        • 28

        #63
        niets, ben ik blij om.
        zaterdag naar Amsterdam op Quest naar een tabaksvervanger en goeie wiet.
        De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
        Belgium and The Netherlands stood as one...

        Mother Europe born from your womb
        Mother Europe on Your soil shall be my tomb

        Comment

        • MR GROEN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 251

          #64
          vannelle halfzwaar
          de laatste tijd ...

          Ik vind de tabak niet zo belangrijk als het maar geen zware shag is ... je doet er tog niet zo veel tabak in .. dus maarja ^^

          Grtz Green

          Comment

          • Dave2
            Retired
            • Apr 2009
            • 6

            #65
            Re: welke tabak ?

            ik rook zelf ook zware shag en sigareten, alleen
            voor het draaien van een joint gebruik ik alleen sigareten, omdat

            - shag verpest de smaak vind ik
            - je kruiden proeft het best
            - je kunt sigaret nog beter verdelen dan shag

            en btw ik gebruik bijna altijd malboro, een enkele keer l&m want een maatje van me waar ik mee rook heb dat een ander maatje rookt camel en af en toe zijn mijn sigareten op dan vraag ik aan me moeder en me moeder rookt alles van kent tot fortuna

            Comment

            • hobbyist
              Banned
              • Oct 2008
              • 605

              #66
              Re: welke tabak ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green
              Ik vind de tabak niet zo belangrijk als het maar geen zware shag is ... je doet er tog niet zo veel tabak in .. dus maarja ^^

              Grtz Green
              de tabacs keuze is zeker wel belangrijk hoor, rook je bijvoorbeeld hash, dan kun je beter shag nemen aangezien hash langzaam moet verbranden. bij een hashjoint met sigaretten tabak brand de tabak zo snel op dat de hash er soms gewoon uit valt. (hier bekend als ''zwarte regen'' )

              rook je weed dan kun je juist wel beter een peukje pakken omdat de thc dan weer beter tot ontbranding komt

              zo ervaar ik het tenminste

              groet

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #67
                Re: welke tabak ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Larz89
                niets, ben ik blij om.
                zaterdag naar Amsterdam op Quest naar een tabaksvervanger en goeie wiet.
                Moet je dan ook niet reageren hè, topic vraag WELKE tabak gebruik je.

                Grtz
                Last edited by westport; 20 April 2009, 16:53.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #68
                  Re: welke tabak ?

                  ik rook altijd mn wietje met marlboro

                  Comment

                  • weedeveryday
                    Retired
                    • Feb 2009
                    • 458

                    #69
                    Re: welke tabak ?

                    belgam 20 ma nu heb ik die rasta tabak ondekt en dat is ook wel goed. en als ik met gewone sigaretten draai is het l&m
                    keep on smoking

                    Comment

                    • 84R7
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2009
                      • 40

                      #70
                      Re: welke tabak ?

                      Hmm ik wilde dus vandaag die belgam 21 halen bij de plaatselijke tabakszaak maar die hadden ze dus niet :l
                      Dus heb ik gekozen voor Look Out (Holland Classic) want die zou (naast belgam 21) ook heel geschikt zijn voor je joint.
                      Maar nu ik eraan terugdenk had ik die Tigra eigenlijk moeten pakken

                      Eerst gebruikte ik altijd Samson
                      Last edited by 84R7; 19 May 2009, 16:39.
                      When you smoke the herb it reveals you to yourself

                      Comment

                      • Wierie Wierie
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2008
                        • 848

                        #71
                        Re: welke tabak ?

                        Geen gezeik
                        Sigaretten roken
                        Camel....... en ook voor in de joints....

                        Maar lucky strike heeft nu shag.. echt zoooo lekker
                        Nog niet geprobeerd in een joint maar ik denk dat dit wel super te roken is.

                        Lucky Strike Fireleaf.........bij de Albert Heijn is die bij de tabak te koop



                        Echt een aanrader... ik rook zelf normaal alleen sigaretten als ik een biertje drink en vroegah altijd brandaris zware shag.....maar die shag van lucky strike smaakt echt gewoon naar lekker oei oei oei tis niet uit te leggen

                        Try it People!
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment

                        • MR GROEN
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 251

                          #72
                          Re: welke tabak ?

                          die shag lucky strike hebben ze er al lang er is ook nog de rooie versie , wel geef mij maar de groene hoor heeft iets van bbq ergens


                          Grtz

                          Comment

                          • The Gz
                            Retired
                            • May 2009
                            • 21

                            #73
                            Re: welke tabak ?

                            ik doe er meestal zo min mogelijk tabak ik,
                            gebruik meestal gewoon peuk marlboro

                            Comment

                            • MR GROEN
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 251

                              #74
                              Re: welke tabak ?

                              net eentje gerolt met rasta tabak ook naize


                              Grtz Green

                              Comment

                              • Oblivion
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2009
                                • 245

                                #75
                                Re: welke tabak ?

                                Ga toch ook voor Belgam 20 of 21, soms met een stukje Camel Blue (zeker aan te raden).

                                Comment

                                Bezig...