welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • flappe
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 75

    #106
    Re: welke tabak ?

    Belgam 21

    En een tip voor het behouden van de versheid Bewaar je pak belgam 21 (indien je even niet rookt, zoals bijvoorbeeld tijdens mijn examens ) in een voldoende groot zakje met afsluiting dan smaakt en voelt die even perfect aan als toen je hem weglegde

    Comment

    • Ready Set Grow
      Retired
      • Jan 2010
      • 796

      #107
      Re: welke tabak ?

      Ik ga voor de Camel, =D

      Comment

      • StonedRocks
        Expert Stoner
        Member
        • Jan 2010
        • 88

        #108
        Re: welke tabak ?

        Ik neem meestal Tigra, vind het een leuke "groene" verpakking. Belgam 21 wordt bij ook veel gebruikt, anderen nemen vieze filtersigaretten, L&M. Op verschillende web-sites kun je ook tabaksvervangers vinden, zoals Knaster, Greengo & Dutch Spirit.
        Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

        Comment

        • 187
          Banned
          • Mar 2010
          • 2

          #109
          Re: welke tabak ?

          belgam 20

          Comment

          • 187
            Banned
            • Mar 2010
            • 2

            #110
            Re: welke tabak ?

            belgam 200

            Comment

            • Cornolio
              Banned
              • Jan 2010
              • 112

              #111
              Re: welke tabak ?

              hier ook belgam 20 maar in een pakje van drum 40g omdat die makkelijk hersluitbaar zijn met dat velcro dingetje, blijft de tabak altijd mooi vers. en @ de 21 rokers, echt eens 20 proberen smaakt in mijn ervaring veel minder door in je joint dan 21.
              tigra is men buitenland tabak, vind je door heel europa (toch de stukken die ik er van deed)

              Comment

              • Outsidegrower
                Stoner
                Member
                • Mar 2010
                • 24

                #112
                Re: welke tabak ?

                Ik draai m'n jointjes meestal met marlboro sigaretten of met evergreen half zware mot.
                En af en toe rook ik gewoon een lekkere pure knijter.

                Comment

                • CronicAronic
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 204

                  #113
                  Re: welke tabak ?

                  vannelle hollands hope ~!
                  sigpic

                  Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                  May Jah Bless The Herbs

                  Comment

                  • Smoking Fifi
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2009
                    • 1362

                    #114
                    Re: welke tabak ?

                    belgam 20

                    die vervangtabaks smaken echt bagger
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment

                    • Kristoffer
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Dec 2009
                      • 49

                      #115
                      Re: welke tabak ?

                      Tigra rules!!!! Ik rook het al jaren en heb vanalles anders geprobeerd maar het blijft gewoon de beste, om gewoon te roken en om te rollen met een joint.
                      Only dead fish follow the stream

                      Comment

                      • Jah Selah
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 226

                        #116
                        Re: welke tabak ?

                        ben nu mijn jtjes met next aan het draaien (wegens geldgebrek)
                        smaakt niet zo goed moet ik toegeven
                        as it was in the beginning,
                        so shall it be in the end
                        -BM-

                        Comment

                        • flappe
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 75

                          #117
                          Re: welke tabak ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jah Selah
                          ben nu mijn jtjes met next aan het draaien (wegens geldgebrek)
                          smaakt niet zo goed moet ik toegeven
                          ik rol momenteel ook met next, die pakjes van 2 euro met 28 gram erin zijn zo leuk om te hebben (handig om mee te zeulen)

                          Maar inderdaad next smaakt echt niet goed

                          Comment

                          • flappe
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 75

                            #118
                            Re: welke tabak ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door monty
                            Maakt me niet zoveel uit welke tabak dah stukje rook ik niet op.

                            Nice, snake in the grass!!

                            Comment

                            • Buizerd
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 1161

                              #119
                              Re: welke tabak ?

                              4663..jpg deze rook ik bij mn wietje.

                              Comment

                              • mister frank
                                Retired
                                • Nov 2009
                                • 785

                                #120
                                Re: welke tabak ?

                                gebruik altijd rasta tabak, is lkkr zwaar, heb ook tijdtje geleden l&m gekocht maar verschil dat die lichter is vind ik
                                toch zonden, dus verkies ik liefst een zwaardere soort shag, en gwn sigaretten smaakt me niet
                                of gewoon puur hou ik ook wel van, gewoon eentje opsteken en lekker gaan liggen, ogen dicht

                                Comment

                                Bezig...