welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #16
    Re: welke tabak ?

    Ik gebruik graag Natural American Spirit, shag.
    Dit is tabak zonder toevoegingen. Drum en ook sigaretten hebben allemaal chemische toevoegingen zoals glycerine en conserveermiddelen.

    Ik vind het lekkerder en het voelt iets minder slecht..

    Er zijn ook cigaretten van maar ik ben een shagroker.

    Gr\Buizerd

    Comment

    • laurens_enzu
      T.H.C. Master
      • May 2008
      • 512

      #17
      Re: welke tabak ?

      ik hou toch het meeste van l&m

      Comment

      • Guest's Avatar

        #18
        Re: welke tabak ?

        Eigenlijk he, zo'n licht merk gelijk stuyvesant (of hoe ge da ook spelt) is ook wel goe voor mee te rollen zenne.
        Of van die goedkope boston sigaretten uit den ALDI (of is da lidl lol)
        Ge smaakt zo alleen maar uwe wiet.

        Maar al bij al, ik rol meestal met Marlboro of Next sigaretten.

        Comment

        • DaTom-p
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 209

          #19
          Re: welke tabak ?

          Altijd Next of L&M...K vind roltabak in nen joint vies smaken
          Geef mij maar een gewoon sigaretje of puur

          Grtzzz
          Take a look at my Ice-Cold-Killers!

          Comment

          • Methos
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 322

            #20
            Re: welke tabak ?

            Ik gebruik belgam 21, voor mij ook het beste.

            - belgam 21 heeft een lichte smaak die ervoor zorgt dat je meer van je weed proeft
            - Het zijn slierten tabak en dit gaat perfect om te rollen, terwijl je bij sigaretten allemaal brokjes hebt(wat mij behoorlijk irriteert bij het rollen).
            - minder 'droog' dan sigaretten tabak
            - blijft heel lang vers (zeker 2-3 maanden als je het pakje deftig toedoet)
            - veel goedkoper dan sigaretten
            - "gezonder" dan sigarettentabak?...
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #21
              Re: welke tabak ?

              altijd met marlboro

              Comment

              • Cookiemonster
                Retired
                • Jan 2008
                • 258

                #22
                Re: welke tabak ?

                puur gvd :p maja als je niet zoveel hebt dan meestal met marlboro omdat die da bij zicht hebben .

                en de meesten zeggen dat het met sjag makkelijker is om te rollen wel ik vind da juist het tegengestelde .

                met sjag kan ik niet rollen en met een gewone sigaret is het direct klaar en strak .

                Comment

                • cypresshigh
                  Zaadje
                  • Sep 2008
                  • 3

                  #23
                  Re: welke tabak ?

                  ik zweer bij Belgam 20. alles draait rond belgam 20 bij mij, zowel voor zelfgerolde sigaretten als voor mn joints. rollen met sigaretten doe ik alleen als het echt nie anders kan, en dan gewoon Marlboro

                  Comment

                  • Monsieur
                    Retired
                    • Sep 2008
                    • 62

                    #24
                    Re: welke tabak ?

                    TOASTED

                    Comment

                    • Cannabisius
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 47

                      #25
                      Marlboro of een lichte soort tabak als er geen Marlboro is

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #26
                        Ik gebruik nu Arizona tabak 2euro voor 29 gram. Zeer licht blond tabakje die de smaak van het groene kruid er lekker doorlaat.
                        grtz


                        Last edited by westport; 15 November 2008, 00:08.
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #27
                          lol ik gebruik nu ook de Arizona tabak om te rollen, rookt lekker weg en geeft geen vieze nasmaak. En tis nog eens goedkoop ook
                          Tabak is idd zeer blond, bijna zoals de verpakking


                          Peace
                          Last edited by Smokey; 14 November 2008, 14:58.

                          Comment

                          • janleuri
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 1131

                            #28
                            bestaat er geen tabak vervanger? waar der geen nicotine in zit, ik kan hier namelijk niet tegen daarom ga ik voor puur

                            Comment

                            • zion
                              Advanced Grower
                              • Feb 2008
                              • 1056

                              #29
                              Bestaat zeker.
                              Knaster bijvoorbeeld. Deze bevat geen nicotine en is eigenlijk bedoeld om mensen met een rookverlsaving af te leren kicken.
                              Deze kan je btw kopen/bestellen bij alien growshop

                              Greetz,
                              zion

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                                lol ik gebruik nu ook de Arizona tabak om te rollen, rookt lekker weg en geeft geen vieze nasmaak. En tis nog eens goedkoop ook
                                Tabak is idd zeer blond, bijna zoals de verpakking


                                Peace
                                Ja hè gaat lekker naarbinnen, en goeie smaak
                                grtz

                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...