Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: welke tabak ?

    Was laatst bij een vriend en hij had nogal wat chille shag en heb nu zelf ook een pakje ervan.

    Lucky Strike Fireleaf

    Kan er prima shagjes van draaien en het is ook erg lekker voor een joint. Vind het zoveel beter dan die gewone sigaretten.

    Comment


      Re: welke tabak ?

      Vroeger Belgam 20 nu overgeschakeld naar Belgam 21 tonnetje van 190 gr (lichter dan de Belgam 20) of RASTA tabak van nightshop.
      Voorkeur gaat uit naar belgam 21 "ultra smooth flaver" .

      Groetjes wamy
      Last edited by wamy; 26 June 2011, 18:07. Reden: Link bijgezet

      Comment


        Re: welke tabak ?

        Tigra, the best a man can get
        A friend with weed, is a friend indeed

        Comment


          Re: welke tabak ?

          voor mij van tabak belgam 20 en van sigarette l&m vroeger marlboro

          Comment


            Re: welke tabak ?

            Oorspronkelijk geplaatst door wamy View Post
            Vroeger Belgam 20 nu overgeschakeld naar Belgam 21 tonnetje van 190 gr (lichter dan de Belgam 20) of RASTA tabak van nightshop.
            Voorkeur gaat uit naar belgam 21 "ultra smooth flaver" .

            Groetjes wamy
            Rasta tabak vind ik te veel takken hebben..

            En persoonlijk opteer ik ook voor Tigra of Belgam 20 Sigaretten.. wat ik heb liggen (L&M of Lucky's)

            Comment


              Re: welke tabak ?

              Geeeen tabak. Vroeger dacht ik altijd dat wiet niks voor mij was omdat ik altijd buikpijn en dus geen vreetbuien kreeg en enkel aan mijn buikpijn kon denken. Nu rol ik puur en heb er helemaal geen last meer van. Het was dus (gelukkig) enkel de tabak waar ik niet tegen kon
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

              Comment


                Re: welke tabak ?

                tabak van drum

                Comment


                  Re: welke tabak ?

                  Tot enkele weken geleden gebruikte ik Tigra tabak

                  Nu Belgam 20, want die kost 4,20 :p
                  en das daarmee ook een stuk goedkoper dan tigra.



                  ps; Wat me opvalt in deze thread, is dat belgen bijna altijd kiezen voor lichte tabak,
                  bij nederlanders zit er een deel dat zware tabaken een deel dat lichte tabak gebruikt voor joints? ofnie ?

                  Comment


                    Re: welke tabak ?

                    Ik rook tegewoordig bijna altijd met "Phillip Morris One" (zilver pakje, niet de blauwe). Dit omdat hier een ZEER laag aant mg's teer, nicotine & CO inzit -->
                    Teer: 1mg / Nicotine: 0,1mg / CO: 2mg ! Maar als ik dit niet meer heb pak ik een zelfgeschoten sigaret van men ouders waar "Redwood Blonde" shag inzit van de Carrefour =) Vroeger, 5-6 jaar geleden gebruikte ik Drum 20, met 2 korte JOB blaadjes ooh die nostalgie...

                    @Shades of Green: het lijkt me logisch dat je voor lichte tabak gaat, aangezien je je longe zo min mogelijk wilt beschadigen? Dat is althans bij mij toch, mede omdat ik ook sigaretten rook.

                    Peace & love,

                    Davy

                    Comment


                      Re: welke tabak ?

                      ik heb een maand of 5 geleden Drum Natural Flavour ontdekt ik en mijn vrienden vinden deze shag het beste voor joints maar ook om gewoon te roken is deze shag lekker. lucky strike Fire leaf vond ik daarvoor altijd het beste, wat ook nog handig is aan Natural Flavour is dat het niet dicht gehouden word door zo'n plakkertje maar door klittenband.
                      full13962312.jpg

                      Comment


                        Re: welke tabak ?

                        Die drum shag rookt mijn moeder ook standaard maar ikzelf heb daar nooit een jointje mee gedraaid. Wel erg veel met lucky strike fireleaf. Ook een goede aanrader vind ik American Spirit shag het is erg droge shag maar dat vind ik juist wel fijn.

                        Comment


                          Re: welke tabak ?

                          Welke tabak gebruiken de coffeshops? Weet iemand dat.

                          Comment


                            Re: welke tabak ?

                            Dat weten ze alleen zelf. Ik denk dat niet alle coffeeshops dezelfde tabak gebruiken
                            Ze kopen gewoon een emmer tabak van 10 liter ofzo.
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              Re: welke tabak ?

                              moet je eens proberen echt een aanrader

                              Comment


                                Re: welke tabak ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                                Dat weten ze alleen zelf. Ik denk dat niet alle coffeeshops dezelfde tabak gebruiken
                                Ze kopen gewoon een emmer tabak van 10 liter ofzo.
                                Ik denk dat als je dat even vraagt dat ze je dat best wel willen vertellen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X