welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AlwaysStoned
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 274

    #46
    RASTA-tabak, écht wel de beste voor te blowen (en maar 2,30€)
    Hell yeah,

    chill on dudes
    sigpic

    Comment

    • PITcrew
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 378

      #47
      mijn voorkeur van tabak is Golden Verginia massa goeien tabak
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment

      • Miss Mist
        Retired
        • Dec 2008
        • 104

        #48
        Geef mij maar een puur pijp.

        Comment

        • Biggrower
          Retired
          • Dec 2008
          • 73

          #49
          Altijd: Lul en z'n Moat (L&M)

          Comment

          • PITcrew
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Dec 2008
            • 378

            #50
            geef mij toch maar altijd roltabak ; tabak van in een filter sigaret is totaal niet lekker om zonder filter te roken.
            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

            sigpic

            Comment

            • boky
              Retired
              • Nov 2008
              • 144

              #51
              men top 3
              1: tigra
              2: belgam 21
              3: belgam 42 (alsk hem vin)

              Comment

              • AlwaysStoned
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 274

                #52
                belgam 42 is da zwaren briel?
                sigpic

                Comment

                • PITcrew
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2008
                  • 378

                  #53
                  mijn top 3

                  1.: Golden virginia(als ik hem vind. meestal in de sigarenwinkels) DIE MOET GE ECHT EENS ROKEN HEMELS
                  2.: Tigra
                  3.: en als ik deze 2 niet heb . zie ik wel waar dat ik nu het snelst aan tabak geraak meestal dan een gewone sigaret
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment

                  • calgacus
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 5

                    #54
                    Ik rookte laatst krettac met een maat. Ik vroeg me af of je hier ook chille joints mee kon fixen? Heeft iemand dat al eens gedaan?

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #55
                      Je kan het zelfde bereiken door gewoon wat kruidnagel door je tabak te doen.

                      Grtz.

                      Comment

                      • Larz89
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2009
                        • 28

                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door simkenys
                        Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

                        lol gij zijt zeker van Aalst
                        De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                        Belgium and The Netherlands stood as one...

                        Mother Europe born from your womb
                        Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                        Comment

                        • agie
                          Retired
                          • Jan 2009
                          • 5

                          #57
                          meestal zware shag of half zware ik rook alleen maar in het weekend

                          Comment

                          • Chroniclead
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Mar 2009
                            • 31

                            #58
                            Ik gebruik meestal zware vannelle, of davidoff sigaretten

                            Comment

                            • stiff
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2009
                              • 479

                              #59
                              ik gebruikte vroeger marlborro sigarette,maar tegenwoordig pall mall tabak (2,5eurokes) zeer goedkoop en zeer goede tabak !! smaakt zeer goed!! meeste vrienden gebruiken wel belgam tabak !!

                              Comment

                              • WeedSide
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Feb 2009
                                • 38

                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                                Drum
                                Mee eens geen toevoeging
                                Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                                Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                                Comment

                                Bezig...