Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij Vaporizer Aura Flowermate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp bij Vaporizer Aura Flowermate

    Korting op 420shop
    Iemand die ons advies kan geven over deze vaporizer? Wij hebben deze besteld. Mijn vriend rookte zo nu en dan een jointje, maar wilde ook graag dit eens proberen. Nu hadden wij deze besteld samen met Amnesia Haze. Ik heb nog nooit geblowt en we hebben het gisteren geprobeerd, maar ik merkte er zowat niets van. Hebben we er te weinig in gedaan? Was de wiet van slechte kwaliteit? Het viel ons ook op dat er geen rook uit de vaper kwam, terwijl dit op het filmpje wel duidelijk zichtbaar is. Hoop dat iemand mij antwoord kan geven?

    #2
    Op welke temperatuur damp/vape je?

    Als ik vape, doe ik dat meestal op max temp van 210°C.
    Alleen op max temp zie ik wat dikke damp.

    Voer je temp langzaam op tot je wat damp ziet of het sterk in je keel begint te voelen zou ik zeggen.

    houd me er niet aan vast, maar onder de 190°C rook je bijna geen thc en vooral cbd.. google op de juiste vape temparatuur en je zal vast specifieker wijzer worden.

    succes

    Comment


    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Ik vape met Crafty.

      Geen idee hoe die van jouw werkt

    • HappyHigh
      HappyHigh commented
      Editing a comment
      Ik vape zelf ook op 210°C.

    #3
    Ik gebruik een Arizer Air I en heb die altijd op de laagste stand staan. Ik doe er niet al te veel in, gewoon opvullen zonder te proppen, anders wordt het zuigen heel zwaar en wie wil dat nou?
    Ik neem twee halen en dat is voldoende voor mij. De meeste mensen gebruiken meer dan mij (hogere temperatuur en meer halen), maar ik kan je garanderen dat als een onervaren roker/vaper twee halen van mijn vaporizer neemt dat die dat zeker wel wat gaat voelen.

    Er komt wel "rook" uit de vaporizer/mijn mond. Je kan ook duidelijk voelen dat het mondstuk aan de kant van het apparaat heet wordt (dus niet bij mijn mond). Wordt de jouwe ook heet? Ik vraag me af af het apparaat wel aan stond toen je het gebruikte.

    Comment


    • HappyHigh
      HappyHigh commented
      Editing a comment
      Hij was zeker warm. Liet ook zien op het scherm hoe de temperatuur opliep.

    #4
    @Highrider: bedankt voor je tip om info te zoeken m.b.t. de juiste temperatuur. Wij hadden de vaporizer op 210°C staan, wat waarschijnlijk dus te hoog is. Volgende keer maar 's 157°C proberen. 😉

    Comment


    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Bij 210 zou je op zeker damp moeten zien en voelen bij het hijsen en weet je dus zeker dat je thc verbrand. Maargoed hoop dat je succes heb en je eerste stonede ervaring ook met ons deelt

    #5
    Blijft een vreemd verhaal dan. Als je geen "rook" ziet gaat er toch iets niet helemaal goed lijkt mij.

    Comment


    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Mee eens.
      Als je wiet bruin is geworden na een vape sessie weet je dat je goed bezig ben..ojaa HappyHigh wel heel de vulling luchtig volgooien met gekruimelde wiet.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Dat is een goeie ja, na het verbruiken van de wiet is deze verkleurd en krokant Als je de wiet tussen je vingers wrijft, dan zal het zeer fijn verkruimelen.

    #6
    Highrider ik zal het nog s proberen. Tot nog toe met de lagere temperatuur ook geen succes, maar misschien idd toch meer erin doen.

    Comment


      #7
      Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop View Post
      Blijft een vreemd verhaal dan. Als je geen "rook" ziet gaat er toch iets niet helemaal goed lijkt mij.
      Ja, dat vinden wij ook zo vreemd. Op RQS zijn mensen heel enthousiast over deze vaporizer, maar wij hebben tot nog toe geen succes..... Het lijkt mij dat ik er zelf sowieso iets van moet werken, aangezien ik nog nooit wiet heb gebruikt.

      Ik heb RQS ook gevraagd om een reactie.

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Het gebeurd wel eens dat als iemand voor het eerst (te voorzichtig) blowt beweert dat die niets voelt, maar vervolgens wel een enorme lachkick krijgt. Maar je vriend heeft toch ook meegedaan? die moet dan wel met zekerheid kunnen vaststellen of er iets gevoeld werd.

        Misschien kijk ik niet goed, maar ik geloof niet dat ik zie welk merk/type vaporizer je hebt. Daar ben ik toch wel benieuwd naar......oh nu zie ik het, het staat in de titel Andere vraag dan, waar komt je wiet vandaan? Kan je vriend niet eens een joint daarvan roken, dan weet je of de wiet goed is.

        Ik vraag me toch af of je iets niet goed deed. Was er wel airflow? Tijdens het zuigen wordt het pijpje een beetje warm, tenminste bij mijn vaporizer wel.

        Contact met RQS lijkt me verstandig als je er niet uit komt. Ik zie ook slechte reviews over deze vaporizer, maar je hebt er natuurlijk altijd zeikerds bij. 55 euro is niet duur en je krijgt waar je voor betaald. Misschien toch even doorsparen voor een iets betere vaporizer. Ik kan de Arizer Air aan raden, maar er is een heel topic over deze apparaatjes:
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...jke-toestellen

      #8
      Slome Joop: Geen lachkick...niks
      Mijn vriend heeft ook mee gedaan , maar die voelde ook niks.

      De wiet komt van Wietoliepuur. Mijn vriend had ook al bedacht om de wiet even in een joint te proberen om te bekijken hoe dat valt.

      Het pijpje wordt ook warm.

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Was het geen CBD wiet? (zonder THC)
        Anders even en topje in de shop kopen.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Jointje met wat tabak erbij verzacht de strafheid. Of zou je puur roken ?

      #9
      Slome Joop je kan ook kiezen voor CBD en dit was shopwiet. Ik zie nu wel dat er meer keuzes bij zijn gekomen.

      Comment


        #10
        Ff om te laten weten dat het nu wel werkte met dezelfde wiet. Heb ook gelezen dat het wel vaker voorkomt dat mensen in het begin niets voelen. Misschien heb ik ook niet goed genoeg geïnhalleerd de eerste keren.
        Wel een heerlijk gevoel.
        Heerlijk relaxed en ontspannen. Tintelingen in mijn achterhoofd tot onderaan mijn rug. En wat mij ook opviel was een warm gevoel in mijn onderrug. Mijn vriend herkende dat laatste niet, maar misschien zijn er hier mensen die dit wel herkennen.

        Het is iig voor herhaling vatbaar.

        Comment


        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Lekker pikkebaas!! Welkom bij de club
          Die tinteling in mijn achterhoofd herken ik meteen en dat is dan ook de reden dat ik lekker door blijven blowen. Het is maar heel zelde dat die tinteling door mijn lichaam naar benden trekt.

          Geniet met je maten✌️

        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Leuk om te horen. Ik heb het inderdaad wel vaker meegemaakt dat een beginner niets voelde. Ik vermoed dat voorzichtigheid daarbij een rol speelt.

          Veel plezier met je nieuwe hobby. Was je nou ook van plan om te kweken? Hoeft niet hoor, maar dan heb je 2 hobby's in 1.

        #11
        Slome Joop
        Ja, heb 2 zaadjes geplant en beide plantjes gaan goed.
        Attached Files

        Comment

        Bezig...
        X