Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neutrale tabak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: neutrale tabak

    haha moest ik het in de buurt vinden direct
    alleen kutverzendingskosten eh... vanaf 420 het verkoopt kan ik het gewoon mee bestellen

    Comment


      #32
      Re: neutrale tabak

      Ja die verzendkosten zijn wel erg zuur ja.
      Zeker voor nicotine-loze-nep-shag van 6.95 p/30gr haha

      Gr Matthijs

      Ps: Ik ben er nu weer even een greengofakkeltje aan het smoken, het bevalt me wel

      Comment


        #33
        Re: neutrale tabak

        Oorspronkelijk geplaatst door matthijs View Post
        Mis ik niet iets in je lijst met ingredienten voor de 'saus' ?
        Nicotine bijvoorbeeld?
        Of zit dat al aan de tabaksplant?
        Dacht altijd dat het een toevoeging was om er voor te zorgen dat iedereen ook BLIJFT roken.
        Nicotine zit toch echt in de tabaksplant. In de saus schijnen wel andere dingen te zitten om je aan het roken te houden. Ik neem aan dat de fabrikanten die ingredienten netjes geheim houden.

        Zeker voor nicotine-loze-nep-shag van 6.95 p/30gr haha
        Maar... Als je 'em ver genoeg bevochtigd hebt is dat gauw 32 gram. Da's alweer een stuk dichter bij een normaal pakje shag van 40 gram.
        Dat het zo duur is lijkt me normaal. Gezond eten is toch ook duurder dan fast-food? Dan moet gezonde tabak toch ook duurder zijn? Of zie ik hier iets verkeerd?
        We hebben nog geluk dat onze super-gezonde wiet maar een tientje per gram kost. Laat de staat niet weten dat het onschadelijk is: Het wordt meteen 2 keer zo duur.

        Comment


          #34
          Re: neutrale tabak

          Oorspronkelijk geplaatst door matthijs View Post
          Hallo Blani,

          Mis ik niet iets in je lijst met ingredienten voor de 'saus' ?
          Nicotine bijvoorbeeld?
          Of zit dat al aan de tabaksplant?
          Dacht altijd dat het een toevoeging was om er voor te zorgen dat iedereen ook BLIJFT roken.

          Gr Matthijs
          Is niet waar hoor, nicotine zit van nature al in je tabak. Nicotine is eigenlijk puur vergif, om insecten af te weren gebruikt de tabaksplant nicotine. Dus eigenlijk rook je een natuurlijke insecticide
          .
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #35
            Re: neutrale tabak

            Oww, ik dacht echt dat het een toevoeging was.
            En intussen de volgende greengofakkel maar aagestoken....

            Gr matthijs

            Comment


              #36
              Re: neutrale tabak

              Ik heb een pakje Greengo gekocht en er een shaggie van gedraaid. 't Is niet vies - maar je huis ruikt alsof je er een kerstboom in verbrand hebt. Ik heb mijn huis gelucht, en besloten dat de stank van tabak en wiet toch een stuk aangenamer is.

              Ik bewaar het pakje Greengo voor als ik weer eens een niet-roker de kneepjes van het blowen wil bijbrengen - tot ik geld heb vrijgemaakt voor een vaporizer, of tot ik genoeg bladafval heb om dat te gaan bewerken. Over een maandje zou ik bladafval genoeg moeten hebben (en hopelijk niet alleen bladafval...).

              Comment


                #37
                Re: neutrale tabak

                Greengo?

                Comment


                  #38
                  Re: neutrale tabak

                  bij de meeste niet-roken coffeshops hebben ze een potje op de toonbank staan met daarin een middeltje dat plaats vervangend werkt voor de tabak, zodat men dit gewoon binnen kan roken zonder anderen schade toe te brengen. mocht je dit nergens zo maar tegen komen, vraag ernaar bij de coffeeshop! ze zullen het vast wel hebben!

                  Comment

                  Bezig...
                  X