Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage shit gerookt in het buitenland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vage shit gerookt in het buitenland

    Korting op 420shop
    Ik woon sinds een tijdje in het buitenland, allemaal prima en lekker. Alleen mis ik me wietje eigenlijk toch nog erger dan ik had verwacht.
    Vervolgens ben ik eens opzoek gegaan of ik wat kon krijgen, uiteindelijk bij iemand terecht gekomen die "Super power" verkoopt haha. Ik 25 euri gegeven en ik heb me zakje superpower mooi mee naar huis genomen.

    De eerste joints waren gerookt en ik was echt totaal van de kaart, zo stoned als een tientje. Maar het is super vaag want het is helemaal geen marijuana. Het ruikt voor 60% naar basilicum maar er zit nog iets door en dat weet ik niet. Gewoon basilicum roken heeft geen effect, weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn?

    #2
    Re: Vage shit gerookt in het buitenland

    Hoi karelS , het zou kunnen dat je splice , spice aka jwh en zijn andere verbindingen hebt gerookt wat eigenlijk synthetisch is. google het eens dan zal je wel zien wat het is .

    hier nog linkje naar ouder topic hierover ===>

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: Vage shit gerookt in het buitenland

      Jow thanks voor je reply, waarschijnlijk is dit het inderdaad geweest. Lijp
      Was wel knetter stoned met echt maar een paar kruimels erin t.o.v. een nature wietjoint

      Comment


        #4
        Re: Vage shit gerookt in het buitenland

        zou je 4er een fotootje van kunnen/willen posten ? ben wel benieuwd naar je keukenkruidje
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Vage shit gerookt in het buitenland

          Joo ja moet wel lukken, zelf rook ik het niet meer...ben volledig over gegaan op hashies
          Maar een fototje lukt wel! ff geduld!

          Comment


            #6
            Re: Vage shit gerookt in het buitenland

            Da's zeer verstandig, hasj is een "pure drugs die gemakkelijk op zuiverheid kan worden getest" whoehahahahaa

            --mn neefje kocht weleens hasj met opium erin, hij vond het zo vreemd dat het 1/ nogal hard aankwam en 2/zodra het op was dat 'tie haast trillend en shakend nieuwe ging halen..vandaar
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Vage shit gerookt in het buitenland

              Vooral bij afghaan en paak heb je vaak dat het is opgewaardeerd met wat opium. Zo snel krijg je geen cold turkey van een klein beetje opium door de hash. Het is maar een fractie. Ik vind het zelf op zijn tijd best lekker, zo'n stuffje.

              Comment


                #8
                Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                In vroegere tijden was er ook "tempelhasj" op de markt. Volgens mij een soort "paak", met lotusblad, patchoeli, wierook en wat opium. Qua geur leek het op Rode Libanon.
                Last edited by Jointjedraaien; 22 October 2013, 03:41.

                Comment


                  #9
                  Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                  mooie glimmende zwarte bollen ja, bruin van binnen, de rook kon je zowat in plakjes snijden. Of van die postzegelzakjes met verse kashmir, indische vingers (charas ofzo), minibolletjes handgedraaide nepal

                  waar blijft die tijdmachine als die zo goed van pas zou komen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                    Mini-bolletjes Nepal heb ik niet gekend. Wel die tot worsten gedraaide staven, die wit waren uitgeslagen (Nepal en Afgaan). Vermoedelijk van het zweet van de draaiers. Destijds -tussen 1970 en 1975- betaalde ik daarvoor ongeveer 2000 gulden de kilo. Een onsje voor mijn broer, mijn zus en voor mezelf en de rest zette ik op de markt met 20 % winst. Mijn winst bestond dus uit een gratis eigen blow. En klanten, 4 gram voor 10 gulden had ik genoeg. Dat was mijn maandomzet: maar een onsje per persoon per maand voor eigen gebruik was wel een deftige hoeveelheid. Thans is het met 20 gram per maand voor 2 personen geveegd en eigenlijk vind ik dat nog (te) veel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                      de export werd tot staaf (of worst) gedraaid, zo vertelde een producent aldaar. Ik heb eens -met een stuitende vorm van diarree- vastgezeten in een nepalees dorpje, en was er toen getuige van hoe dat halve dorp s'avonds bij het kampvuur gezellig hasj zat te verwerken. Toen was er daar ook nepalese pollen beschikbaar, iets wat ik nergens meer ben tegen gekomen. Later terug in Katmandu was er een australier in mijn hotel die inderdaad die exportstaven kocht : deze waren niet wit uitgeslagen maar als gepoetst zwart leer zachtjes glimmend, en dan bruin en wat vezelig aan de binnenkant. Kilootje per stuk. Ik had het lef niet er een mee te nemen (een fiks brok ervan op het allerlaatste moment vlak voor het vliegveld nog zitten wegkauwen in de taxi, dat doe ik NOOIT meer).
                      Handel erin is nooit mijn specialiteit geweest maar omdat anderen om me heen daar wel veel mee op hadden was er altijd wel wat lekkers beschikbaar, en door leuke reisjes kom je ook nog weleens wat tegen (al moet je daar dan soms wel heel erg hard voor kunnen rennen)
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                        Ik heb onlangs nog een "Nepal-knikker" gekocht van 100 gram voor 700 euro. Het betrof een kleine partij, bestemd voor een "relax-huis", waar ze aan thema avonden doen (Arabische avonden en sommige klanten willen voor de "daad" een blowtje). Die knikker was zo hard als een biljartbal, maar wel wat kleiner. Nadien kwam er imitatie op de markt: ze hadden van de vette Nepalplakken ballen gedraaid, maar die voelden elastisch aan.
                        Last edited by Xtreme; 25 August 2011, 13:24.

                        Comment


                          #13
                          Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                          Ja er is een hoop nepperij met dat soort hasj, wat er precies in gaat weet ik niet maar elasticiteit is geen eigenschap van goeie nepalese hasj voor zover ik weet...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                            Vind het altijd leuk om te lezen hoe het er vroeger aan toe ging. Hebben jullie misschien interesse om jullie kennis over hasj te bundelen in een artikel op de frontpage?
                            Zou een mooie toevoeging zijn, laat het me maar weten
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Vage shit gerookt in het buitenland

                              leuk plan JD, lijkt me leuk.

                              wel even brainstormen over format en insteek dan denk ik...
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X