Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgedraaide joint (met een smaakje)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voorgedraaide joint (met een smaakje)

Korting op 420shop
    Voor de verandering koop ik wel eens een voorgedraaide, meestal Amnesia.

Maar nu kocht ik een Strawberries joint en wist eigenlijk niet goed wat te verwachten...
    Wat een teleurstelling, want dat ding rook echt naar aardbei en rookte ook als aardbei

Ja logisch zeg je dan, maar voor een 1e keer met smaakje was de geur die alles verpestte.
    Dat kan toch niet uit natuurlijke wiet bestaan (dacht ik) en het effect was ook waardeloos door de geur.

Ben wel benieuwd wat jullie mening/ervaring is op dit gebied
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Mijn enige ervaring met smaakjesjoints zijn van die joints waar ze een beetje smaakstof aan de buitenkant van het vloeitje bij de tip smeren.

Verder gewoon een normale joint.
    Naja een verpeste joint want zonder smaakstofje zijn ze beter.

Overigens vind ik voorgedraaide joints erg vaak compleet waardeloos.
    Je betaalt hier 5 euro voor een Haze joint waar je gewoon niet stoned van wordt..

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      De staatswietjoints word je stoned van hoor.

Kan zijn dat ze er terpenen door hebben gegooid, die zijn behoorlijk aarbeiig.

Comment

Geen ervaring mee maar tegenwoordig ken je smaakies met curen toevoegen.
      Integra Boost® Terpene Essentials are the cleanest terpene infusion technology for cannabis. Made with pure botanical terpenes and our 2-way humidification technology in 62% RH. Available in 4 gram and 67 gram sizes.

Comment

• Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Spreekt me totaal niet aan, terpene infusion gedoe. Net zoals voorgedraaide jointjes. Wiet mag naar wiet smaken, en ik zal zelf wel bepalen hoe dik of dun ik mn joint rol

Strawberry in gelijk welke vorm is wat me weerhoud om fruitsoorten in het algemeen te zetten.

Ooit es zulke gerookt en bwah dat was niet een ervaring die ik wil hebben met wiet , onnatuurlijk is het juiste woord ?

Verder heb ik nog maten geweten ze waren met 10, ze delen 1 voorgerolde joint uit de shop , puff puff pass, en ze kregen hem niet op . Diehard rokers nochtans . De high was outerwordly beschreven .

Zou het medicijn zijn, dan zou elk deel van de joint, of elke joint dezelfde verhouding hebben , net als in deelbare pillen. Denk dat het net eerder zoals de lotto is , of geluk bij hoe ze ze maken .
      Ganja always does the trick.

Comment

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Ik wil strawberry haze!
        Oorspronkelijk geplaatst door Highrider View Post
        Heeul lang geleden een strawberry haze op de kop kunnen tikken die naar yogo yogo rook, mooie kleine compacte topjes vrij bijzonder.. smaak net zo zoet als de geur.
        zo bijzonder dat ik wel een foto moest maken

Screenshot_20210106-002123_Gallery.jpg

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wss wel ene soortje bij het andere ziet r wel lekker uit dit !
    Bezig...
    X