Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgedraaide joint (met een smaakje)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voorgedraaide joint (met een smaakje)

Korting op 420shop
    Voor de verandering koop ik wel eens een voorgedraaide, meestal Amnesia.

Maar nu kocht ik een Strawberries joint en wist eigenlijk niet goed wat te verwachten...
    Wat een teleurstelling, want dat ding rook echt naar aardbei en rookte ook als aardbei

Ja logisch zeg je dan, maar voor een 1e keer met smaakje was de geur die alles verpestte.
    Dat kan toch niet uit natuurlijke wiet bestaan (dacht ik) en het effect was ook waardeloos door de geur.

Ben wel benieuwd wat jullie mening/ervaring is op dit gebied
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Mijn enige ervaring met smaakjesjoints zijn van die joints waar ze een beetje smaakstof aan de buitenkant van het vloeitje bij de tip smeren.

Verder gewoon een normale joint.
    Naja een verpeste joint want zonder smaakstofje zijn ze beter.

Overigens vind ik voorgedraaide joints erg vaak compleet waardeloos.
    Je betaalt hier 5 euro voor een Haze joint waar je gewoon niet stoned van wordt..

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      De staatswietjoints word je stoned van hoor.

Kan zijn dat ze er terpenen door hebben gegooid, die zijn behoorlijk aarbeiig.

Comment

Geen ervaring mee maar tegenwoordig ken je smaakies met curen toevoegen.
      Integra Boost® Terpene Essentials are the cleanest terpene infusion technology for cannabis. Made with pure botanical terpenes and our 2-way humidification technology in 62% RH. Available in 4 gram and 67 gram sizes.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Terpenen bepalen toch smaak en high ook mee , zou je dit versterken hiermee of veranderen , of zouden deze terpenen inert zijn ofzo, nee, want ze fusioneren , n werk van de duivel , lol . Nee kversta het gewoon niet..

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Van fuseren is geen spraken, gewoon absorberen..je denkt weer is te moeilijk meneer pipes. Dat is het principe of het werkt is een tweede natuurlijk.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Terpene infusion technology er is weinig die terpenen zelf veranderd, maar het bestaat . Die ona gel of blocks kruipt in wiet en mengt met de geur , daarom werkt het zo goed...

Strawberry in gelijk welke vorm is wat me weerhoud om fruitsoorten in het algemeen te zetten.

Ooit es zulke gerookt en bwah dat was niet een ervaring die ik wil hebben met wiet , onnatuurlijk is het juiste woord ?

Verder heb ik nog maten geweten ze waren met 10, ze delen 1 voorgerolde joint uit de shop , puff puff pass, en ze kregen hem niet op . Diehard rokers nochtans . De high was outerwordly beschreven .

Zou het medicijn zijn, dan zou elk deel van de joint, of elke joint dezelfde verhouding hebben , net als in deelbare pillen. Denk dat het net eerder zoals de lotto is , of geluk bij hoe ze ze maken .
      Ganja always does the trick.

Comment

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Ik wil strawberry haze!
        Oorspronkelijk geplaatst door Highrider View Post
        Heeul lang geleden een strawberry haze op de kop kunnen tikken die naar yogo yogo rook, mooie kleine compacte topjes vrij bijzonder.. smaak net zo zoet als de geur.
        zo bijzonder dat ik wel een foto moest maken

Screenshot_20210106-002123_Gallery.jpg

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wss wel ene soortje bij het andere ziet r wel lekker uit dit !

Aardbeiensmaak kan echt wel puur uit de plant.. men eerste strawberry cookies was zo, tent rook naar aardbeien tijdens het kweken en smaakte puur naar aarbeien op de trek met af een toe een vleugje haze en ik vond het een heel lekkere ervaring zoet fris lekker, het vleugje haze was wel goed om de smaak interessant te houden..
      maar die feno is nog niet terug verschenen.. mss ook nooit meer.

Bubblegum is toch ook al lang een klassieker... nog vreemder een plant die smaakt naar onze tutti-frutti samenstelling voor kauwgom.

En de Masskush die ik pas gegroeid, smaakt enorm naar fijne hash als je hem rookt, maar nu ie gecured is riek je voornamelijk lavendel als je de top openbreekt.
      Vind ik ook erg fijn, mss toch eens klassieke Lavender groeien.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Thx Fenderbender dit is een allesomvattend antwoord! Maar er is nog een verklaring extra . Signalering naar de hersenen en verlies van functies door methylatie, en ook parasitaire en bacteriele functies die dit in de hand werken. Denk maar aan een parasiet in een gastheer die het bewustzijn veranderd zodat de gastheer zich minder verzorgd, zodat de omgeving voor parasiet optimaal is. Rechtstreeks gevolg is je herkent minder geuren die je doen acties ondernemen. Je herkent minder gevaar, zintuigelijke vermindering is de truc . Vroeger was dit onbestaand in de mens maar hoe meer men kijkt ..

Het is niet dat het niks is, maar alsof het ferm verminderd is soms,.

En idd men kan kunstmatig de geur van een oud keldergat nabootsen, maar terpenen in wiet zouden altijd van nature voorkomen, en met natuurlijk te kruisen bekomen ze dit?

Het kan zeker als je het zo uitlegd , wiet is redelijk uniek he , we weten lang nog niet alles erover. Ruiken we met onze neus of met de hersenen, zetten we een geur om in iets tastbaars en herkenbaar, tschijnt dat bewustzijn buiten de hersenen gebeurd ook dusja . Wicked shit son

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Wesley pipes oei heb je dan last van parasieten? of last van gehad of denk je last van te hebben? Want ja idd zoveel van de bevolking loopt wel met iets rond.. Denk altijd dat ik genoeg chilii, gember, kruidnagel, look en kurkuma eet in een week dat er ni veel in men lichaam wil huizen..

En ja sowieso ouder worden neemt het ook allemaal wat af de intensiteit van alles, en ja we ruiken zeker met onze hersenen vandaar dat ik geloof in oefening, de tong en neus nemen de molecules op maar wat je der dan allemaal van kan afleiden hangt van de training af van je hersenen, net zoals bij andere zintuigen, het oor of zicht of tast.. muziek een akkoord horen en het dan kunnen ontleden hangt af van de hersentraining of iemand die met kleuren professioneel bezig is kan er vaak ook veel meer onderscheiden.. of een chemist za ook wel een fijne neus hebben voor heel wat stoffen en reacties die de rest van ons ontgaat omdat we er ni mee bezig zijn, stinkt gewoon wa buiten kunnen zeg wa precies hangt van training en ervaring af.

En ja t'is beide der is een genetische capaciteit sommigen mensen hebben een super versie waar ze een kegeltje extra in de ogen hebben en extra veel schakeringen kunnen waarnemen of extra veel smaak receptoren kan ook etc maar voor de rest van ons binnen de normale capaciteit hangt het er vanaf hoe je je zintuigen aanscherpt en traint en ja das ze voornamelijk vaak triggeren met een zo breed mogelijk scala aan dingen. En ook een breed scale van subtiele variaties binnen een specifiek ding... mja je zintuigen ijken zeg maar en ja altijd beetje meer jaar in en uit.. want ja de dingen waar je geen aandacht aan schenkt verminderen. zeker met het ouder worden.. een grote waar ik nu mee bezig ben is beweging.. Als je niet elke dag door je range of motion gaat kan je hem vaarwel kussen.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Vroeger vanalles maar alsof onbalans blijft en ja , die 5 je vernoemt zitten nagenoeg niet in mijn eten.

Zintuigen die verminderen , plots veel ineens heeft meestal wel een oorzaak mja . Het valt
        te trainen idd.

Goeie info ga k nog es herlezen, thx !

Je kunt het aan de wiet ruiken of er terpenen zijn toegevoegd.
      cbd wiet van een interwebshop is dat eigenlijk altijd is mijn ervaring, je ruikt een wat 'neppe' geur.

Erg slechte gang van zaken vind ik zelf, en ook de reden dat ik nu een cbd afje heb gezet. Ik wil wel cbd wiet maar niet die van een shop

'biologische hennepmassa' ofzoiets staat er op de verpakking

Niet voor mij

Toen ik ooit als jong gastje voor een thuisadres jointjes draaide, zat daar al het bladafval in wat overbleef van de knipknip.
      Sindsdien vertrouw ik die voorgedraaide niet.
      Wil niet zeggen dat het allemaal niks is natuurlijk. Maak er eens eentje open en kijk wat er in zit
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik heb hier net ng es n top straatwiet meegekregen, wel, ik had n foto moeten nemen . Buitenkant ziet er top uit , klasse . Bij het openkraken recht int midden van de top een soort plakkerig hars of iets alsof het geinjecteerd was . Ik vond al die hypes al zo raar , en idd de looks onnatuurlijk, de geur , de smaak en de high , alles is fucked .

Wat je zegt of dat was hier n discussie ook . Legalisatie moet ervoor zorgen dat minderjarigen of jongvolwassenen al niet meer naar dealers moeten gaan die vanalles kunnen verkopen . Dat gebeurd niet in praktijk maar tzou moeten een punt zijn .

Maar wat je koopt is zuiver en gecontroleerd. Mooi om te horen dat jullie dit doen . Amerika tja bossen wegbranden met roundup zink van datacenters, alles slecht mag en moet zelfs. Dus ja nog meer legalisatie daar, mss is het hun bedoeling om het helemaal naar de kloten te helpen van binnenuit.

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat plakkerige dat kan ook bij staatswiet, tangerine 30% leek alsof er lak overheen zat, er zijn ook blaasjes in wiet die vol vocht/hars zitten en dat droogt dan niet mooi op

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Dat wist ik niet, nog niet gezien of gehoord. Het zag er maar fecked uit eigenlijk ..

Hieronder een heel interessant filmpje over dit onderwerp, en ook over 'pre rolls'

Ook interessant voor Silas
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Daar komen we over een paar jaar achter

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Is nooit genoeg, er is nooit genoeg , en als er dan een pandemietje of oorlog of droogte gepaard gaat, doet men nog meer irrationele dingen om alles draaiende te houden.

In europa doen ze nog moeite om het goed te doen. Dat was dat groene van vroeger he, alles ging ook gepaard met n hoop geld om het terug beter te krijgen. Op de lange termijn . Enkel een tabakslobby moet zijn product niet aanpassen. 7000 chemicalièn zag ik net , harvard prof die probeert uit te wijzen dat het de omgeving en het metabolisme is die zorgt voor de schadelijkheid , gepaard met hoe onnatuurlijk het is geworden. Opnieuw winst en reglementen gebogen.

Een stam waarvan 70% rookt ergens, en in die gehele bevolking komen ze op minder dan 0.1 % kankers. Wat zegt dat over al de rest rondom ons ? Dat men zondebokken zoekt, zonder degelijk onderzoek , en dat is net de shit die je moet uitleggen aan mensen die gewoon zeggen tis niet goed . Nuance en kritisch denken is weg , mss door winstbejag nooit geweest

• Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Nee, dank je. Hoop lullen, maar weinig zeggen. Het mag duidelijk zijn dat wat ik gerookt heb niet natuurlijk kan zijn.....

Soms ben je nieuwsgierig en heb pas een hash voorgedraaide gehaald. Helemaal ruk, te dicht gedraaid, moest echt lurken om um goed aan het branden te houden.
        Wat wil je voor 3 euro! Weer wat geprobeerd en ervaren. Ik heb nog een amnesia voorgedraaide liggen......voor noodgevallen
    Bezig...
    X