Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Futurola

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Futurola

    Korting op 420shop
    Hallo Iedereen,

    Ik ben zelf niet zo handig met het rollen van een joint..
    Daarom heb ik me een Futurola gekocht, dit werkt echt perfect!!!

    Lekker lange iets smallere joints..

    Wat vinden jullie van de futurola? Iemand ervaringen?

    Attached Files
    Last edited by Lsmokey; 11 October 2011, 17:36.
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

    #2
    Re: Futurola

    Werken wel die dingen, smoke ze.

    Comment


      #3
      Re: Futurola

      Ik heb er geen ervaringen mee, vooral omdat ik zelf van mening ben dat als je draaien maar lang genoeg oefent, je zeer goede joints zal kunnen draaien in korte tijd.
      Met zo'n futurola stel je het eigenlijk alleen maar uit denk ik.
      Maar als je maar een paar keer gaat draaien dan is ie wel handig

      Comment


        #4
        deze, kwamen shaggies uit van bijna een centimeter dik.
        Nu, 30 jaar later, draai ik alles, met m'n ogen dicht als het moet, haha..
        Grappig dat er een moderne versie van is.
        Lekkere kleurtjes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Futurola

          Zoon ding heb ik ook ooit eens gehad, werkte perfect. vloei erin shag dichtklappen klaar.

          Comment


            #6
            Re: Futurola

            Oorspronkelijk geplaatst door Homegrown View Post
            Ik heb er geen ervaringen mee, vooral omdat ik zelf van mening ben dat als je draaien maar lang genoeg oefent, je zeer goede joints zal kunnen draaien in korte tijd.
            Met zo'n futurola stel je het eigenlijk alleen maar uit denk ik.
            Maar als je maar een paar keer gaat draaien dan is ie wel handig
            Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

            Comment


              #7
              Re: Futurola

              Je kan altijd nog de bong gebruiken. Word je best wel stoned en je hoeft niet te draaien van maar vind mijn jointjes toch lekkerder.

              Comment


                #8
                Last edited by ceBep; 14 November 2011, 21:07. Reden: quote verwijderd
                Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

                Comment


                  #9
                  Last edited by tha w0rst; 16 November 2011, 08:55.

                  Comment


                    #10
                    Re: Futurola

                    Das een mooie duidelijke uit leg dankje wel

                    groetjes Bella
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Futurola

                      Laat maar komen dat filmpje
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Futurola

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Das een mooie duidelijke uit leg dankje wel

                        groetjes Bella
                        Inderdaad een goede uitleg..
                        Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

                        Comment


                          #13


                          Ik had iets langer moeten blijven draaien, en iets minder moeten 'helpen' om hem wat strakker te krijgen.

                          ---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 10:35 ----------

                          Hier nog een filmpje. Deze is een stuk strakker, omdat ik meer shag gebruikte, en iets langer draaide / minder 'meehielp':



                          Het kost dan ook meer tijd om de shag goed aan te duwen, en goed te verdelen over het apparaat (geleidelijk van veel naar weinig)



                          Hier zie je een foto van 2 redelijk goed gelukte jointjes:

                          Draaien met Futurola-20112011339.jpg

                          Nee, ban me niet, ik heb geen Futurola-aandelen
                          Last edited by ceBep; 20 November 2011, 14:49. Reden: dubbelposten, lees de regels

                          Comment


                            #14
                            Re: Futurola

                            Hihi leuk dat je de moeite nam voor het filmpje. Volgende keer niet hoogkant zetten die cam, kijkt zo scheef, hihi.

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Futurola

                              Laatst gewijzigd door vale; 3 Uur Geleden om 14:49. Reden: dubbelposten, lees de regels
                              Ik weet het, maar mijn browser loopt soms vast als ik in een bestaand bericht wijzigingen wil opslaan. Soms reageert de oplaan-knop gewoon niet, en soms krijg ik als ik bijv. op de bijlage-toevoegen-knop druk, een melding of ik o pde pagina wil blijven of niet, en daarna gebeurt er ook niks.

                              Zoals je kon zien stond de aankondiging van de foto nog in de juiste post, en heb ik uiteindelijk uit pure frustratie (10 pogingen) de foto maar in een aparte post geplaatst. Ook had JD me verteld dat op die manier de posts automatisch samengevoegd zouden worden, maar dat is niet gebeurd? (Met deze post heeft het weer wel gewerkt)

                              ---------- Post added at 18:10 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

                              Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                              Hihi leuk dat je de moeite nam voor het filmpje. Volgende keer niet hoogkant zetten die cam, kijkt zo scheef, hihi.
                              Jah inderdaad. Maar met de materialen die ik had, was dit de enie manier waarop ik mijn camera kon vastzetten in de juiste hoek Had ook gehoopt dat je op Youtub ehet filmpje kon 'kantelen', maar helaas.

                              Het kijken van het filmpje is op eigen risico! Rekeningen voor nekklachten worden niet in behandeling genomen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X