Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tip draaien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tip draaien

    Korting op 420shop
    Ik heb een probleem met het draaien van een tip. Als ik een tip draai doe ik altijd eerst een harmonica vormpje vouwen maar als ik hem dan verder ga draaien wordt het plat en heb ik nog maar een klein gaatje. Heeft iemand nog tips hoe ik kan draaien ?

    Greats Remy

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

    #2
    Re: Tip draaien

    Zonder die harmonica, hou je groter gaatje over...............

    Comment


      #3
      Re: Tip draaien

      Pak je tip. Rol hem fijn en voila je hebt een tip..

      Comment


        #4
        Re: Tip draaien

        Als ik het goed lees, zijn je zijdes van je 'harmonica' vormpje gewoon te smal. Het is de bedoeling dat je dus het tipje drie keer omvouwt om de gewenste "W"-tip te krijgen. Probeer het maar eens uit, en je zult zien wat ik bedoel
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Tip draaien

          bij het bellen van de tiplijn kreeg hij dus de tip van de tipaanneemster dat haar tip was dat je als tipgebruiker beter tipjes tiptop kan draaien want anders worden die tipjes getipt zijn voor de slechtste tip van de week. Die tip was dermate onzinnig dat hij -zonder daarover getipt te zijn- zelf met het idee kwam tipjes voortaan te vervangen voor pvc-buizen.

          ik heb een sterke voorkeur voor treinkaarttipjes (nee, geen ov-chiptips want als je te zwaar zuigt aan een jointje met ovchip-tip kon dat ding weleens mee gaan gloeien > m'n huisarts gaat hoesten alleen al bij het idee...). En zonder de gewenste W > ik zie graag net als bij schaamhaar v-tjes of een elegante streep. Maar da's dus een persoonlijke noot (eum... ja)
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Tip draaien

            Ik wil even zeggen dat je moet weten dat alles een tipje kan worden
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Tip draaien

              Ik draai bijna altijd spiraaltjes een vriend van me zei als je problemen heb met draaien dat je het de begin van de tip lichtjes likt, dan draait hij makkelijker in.

              Comment


                #8
                Re: Tip draaien

                da's wel een goeie tip Ice, dat van te voren likken aan tips. Als je dat namelijk naderhand doet is dat haast een garantie op zwaar over je nek gaan
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Tip draaien

                  tipblokje kost 50 cent, heb je ook iets van 50 tipjes geloof ik. nou koop er een en blijven proberen tot het wel lukt lijkt me

                  Comment


                    #10
                    Ty voor alle antwoorden heb het ff geprobeerd met dat likken en dat gaat goed

                    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: Tip draaien

                      Waar zijn we in godsnaam mee bezig, een tipje draaien is dat echt zo moeilijk? Je kont afvegen na een wc-bezoek is significant gecompliceerder. Of heb je daarbij ook nog hulp nodig?

                      Comment


                        #12
                        Re: Tip draaien

                        Kartonneke afknippen rolleke maken en in je leuk doen klaar hamonica vouwen in je peuk doen klaar
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Tip draaien

                          Tips ? Gebruik ik niet. Gewoon een plukje shag werkt prima.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Tip draaien

                            12.jpg Je kan er ook eentje draaien in de vorm van een wietblaadje. Het oog wil ook wat he.

                            Comment


                              #15
                              Re: Tip draaien

                              Het volgende topic is :" Hoe steek ik men joint aan?"

                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                              Waar zijn we in godsnaam mee bezig, een tipje draaien is dat echt zo moeilijk? Je kont afvegen na een wc-bezoek is significant gecompliceerder. Of heb je daarbij ook nog hulp nodig?

                              Comment

                              Bezig...
                              X