Het roosteren van tabak

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • snoopzdogg
    Retired
    • Jun 2010
    • 2

    #16
    Re: Het roosteren van tabak

    ik denk et wel jah

    Comment

    • SmokingSjilder
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 51

      #17
      Re: Het roosteren van tabak

      Als je kookt, hoelang moet je je tabak dan aant koken houden? En mag je dan ineens een heel pak erinflikkere, of moet je het ook doseren?
      Greetz
      A friend with weed, is a friend indeed

      Comment

      • licrizz
        Retired
        • Aug 2010
        • 1

        #18
        Re: Het roosteren van tabak

        Oorspronkelijk geplaatst door timbomcdo
        Hoe gaat dit 'koken" in zijn werk? Je kookt het gewoon in een pot op een vuur? En dan filteren,spoelen en drogen? Want als het kookt zijn de dampen dan niet giftig? Ik zag op youtube een filmpje waarbij een man tabak in een pot water laat weken voor 24uur (nicotine, etc lossen op in water) hij filterde daarna de tabak eruit, spoelde de tabak af en liet dan drogen.

        Ik vraag me af of je een combinatie kan gebruiken van de methoden. Bv. eerst wat roosteren en dan weken.

        Volgens mij heb je dan echt een herbal taste van je joint + is het veel gezonder en minder verslavend?
        kzou eerst koken en dan pas roosteren

        Comment

        • redactivist
          Retired
          • Sep 2010
          • 2

          #19
          Re: Het roosteren van tabak

          Nice man, deze test ik zo snel mogelijk uit!

          Comment

          • radicalsmoker
            Stoner
            Member
            • Oct 2010
            • 23

            #20
            Re: Het roosteren van tabak

            smaakte opzich wel chill, maar die geur die van mijn tabak af komt is vreselijk smerig, het hangt na een uur nog steeds in mijn kamer
            "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

            Comment

            • Beschadigde Hersenen
              Senior Stoner
              Member
              • Nov 2010
              • 32

              #21
              Re: Het roosteren van tabak

              Ik zie mezelf dit echt niet doen, veelsteveel tijd.
              Gewoon draaien en roken, zo spoedig mogelijk..
              Ik ben nooit sarcastisch..

              Comment

              • PeacefulInhaler
                Advanced Stoner
                • Dec 2010
                • 53

                #22
                Re: Het roosteren van tabak

                Ge-Wel-Dig dit! Ik rook niet, ik blow alleen, pure joints vind ik veel te duur, daarom doe ik er ook tabak in maar ik haat het dat ik teer en nicotine binnekrijg, bedankt!

                Comment

                • PeacefulInhaler
                  Advanced Stoner
                  • Dec 2010
                  • 53

                  #23
                  Roosteren Tabak Recensie.

                  Hallo,
                  ik heb mijn tabak geroosterd,
                  ik bedoel maar... aangezien ik niet rook,
                  aangezien ik alleen blow en last van astma heb,
                  leek het mij nogal chill om het gewoon te roosteren.
                  Ik heb het gedaan met L&M Shag (3 EURO !!!)
                  De shag was al vrij donker, dus, je ziet er niet echt
                  veel van, je ruikt het echter wel!
                  Dus ik ging vandaag naar school met zo'n maat van mij,
                  onderweg fftjes opgestoken,
                  en het was een super smaak, de tabak smaakt lekkerder en
                  je proeft de wiet VEEL meer!
                  Even tussendoor, vinden jullie ook dat White Widow naar bitterkoekjes
                  smaakt???
                  Of caramel ofzo...
                  IIG,
                  ik zal nu altijd mijn tabak roosteren, het verijst weinig tijd/energie
                  en het is veel lekkerder enzo,
                  ik doe vrij grote hoeveelheden tegelijk roosteren,
                  dan hoef je het niet voor elke joint opnieuw te doen!
                  Er zijn alleen wel een paar minpunten,
                  voor een beginnende draaier (zoals ik ) is het erg lastig,
                  het is HEEL fijn (in de vorm van klein) enne,
                  oja,
                  het komt nogal snel door je tipje...in je bek dus...niet lekker nee,
                  Dus dit suggesteer ik:

                  (TIPJE)(Klein beetje normale Shag)(Wiet en Geroosterd Tabak)

                  Dat klein beetje shag is fijn omdat dan al die smerige troep niet in je
                  mond komt.

                  CONCLUSIE:

                  Het is heel fijn om te roken, vooral als je longproblemen heb of
                  als je niet rookt/het vies vind.

                  Je proeft alleen de wiet en het is zeker iets wat ik altijd zal blijven doen!
                  Het enige nadeel is dat het klein is,

                  Bedankt voor uw aandacht!

                  ~PeaceFulInHaler

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #24
                    Re: Roosteren Tabak Recensie.

                    Ik had er wel al vaker over gehoord maar geloof niet dat dit hier al op het forum stond. Leuk dat je dit met ons deeld toch ook eens proberen. Denk niet dat ik het blijvend zal toepassen omdat ik veel te graag rook maar zeker eens het proberen waard. Ik heb wel eens yuotube filkes ervan gezien waar ze dat gewoon in een koekepan doen , natuurlijk zonder boter. Hoe rooster jij je tabak¿

                    Grtz

                    Comment

                    • Teiwaz
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2009
                      • 40

                      #25
                      Re: Roosteren Tabak Recensie.

                      Hey,

                      Methode staat hier: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...abak+roosteren
                      Zelf nog niet geprobeerd, steeds vergeten...
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

                      Comment

                      • PeacefulInhaler
                        Advanced Stoner
                        • Dec 2010
                        • 53

                        #26
                        Re: Roosteren Tabak Recensie.

                        Oorspronkelijk geplaatst door monty
                        Hoe rooster jij je tabak¿

                        Grtz
                        Vergeten er bij te melden inderdaad:

                        Hier vind je een draai cursus, verschillende jointjes draaien en andere manieren van het innemen van cannabis zoals een verdamper


                        Zo dus :p

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #27
                          Re: Het roosteren van tabak

                          De twee topics over roosteren van tabac samengevoegd.

                          Comment

                          • Smoke_mR.
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 240

                            #28
                            Re: Het roosteren van tabak

                            Met het roosteren van tabak verwijder je niet de schadelijke stoffen. Dit is een fabel.

                            Het enige voordeel die ik me kan bedenken is dat je de wiet/hash beter proeft, omdat je het vocht/smaak uit de tabak "roostert."

                            Voor mensen met astma e.d. is dit niet de oplossing, deze mensen verwijs ik liever door naar de site van;

                            Greengo - Your Most Natural Brand. Good for yourself and good for the world! Greengo is a natural rolling paper made from recycled FSC™ paper.


                            Succes..
                            sigpic

                            Comment

                            • Jointjedraaien
                              Admin
                              Admin
                              • Oct 2007
                              • 4362

                              #29
                              Re: Het roosteren van tabak

                              Dat spul is zo smerig, koop dan een verdamper ofzo!
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              • PeacefulInhaler
                                Advanced Stoner
                                • Dec 2010
                                • 53

                                #30
                                Re: Het roosteren van tabak

                                JA, ik zoek wel een tabaksvervanger, alleen wil ik het wel in de winkel kunnen kopen.

                                Comment

                                Bezig...